וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלומי סרנגה ועד ג'ירפות: מה צפוי בפסטיבל סמילנסקי בבאר שבע?

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 10:20

הפסטיבל ייערך ב-20-22 באוגוסט בעיר העתיקה של באר שבע. יופיעו בו מעל ל-80 אמנים, רובם מהדרום והעוטף, ובהם ג'ירפות, שלומי סרנגה, שי צברי, עלמה גוב, בום פם שיארחו את מאור כהן ומיכאל וישי סוויסה

שלומי סרנגה. גיא זלצר,
שלומי סרנגה/גיא זלצר

פסטיבל סמילנסקי יתקיים זו השנה ה-19 במשך שלושה ימים, ב-20-22 באוגוסט, בעיר העתיקה של באר שבע. יופיעו בו מעל ל-80 אמנים, רובם מהדרום והעוטף, מתחומי המוזיקה, המחול, התיאטרון, אמנות הרחוב ואמנות חזותית. בין משתתפיו: ג'ירפות, שלומי סרנגה, שי צברי, עלמה גוב, בום פם שיארחו את מאור כהן ומיכאל וישי סוויסה.

הפסטיבל יכלול מספר במות: במת סמילנסקי בה יתקיימו מופעים של אמנים עדכניים בסצנת האינדי הישראלי בשילוב עם מוזיקאים חדשים ואמנים ותיקים המזוהים עם הפסטיבל; הבמה המרימה - בה יבוצעו יצירות שמחות ומרקידות; ובמת המחול. בנוסף, יתקיימו מופעי רחוב הכוללים הצגות, מוזיקה, אמנות חזותית, ברייקדאנס והיפ הופ, להטוטנים, דמויות ועודף ויפעלו גם מתחמים לילדים, שדרת דוכנים עם דגש על יצירות אמנות בעבודת יד, וינטג' ותכשיטים ומתחם אוכל ואלכוהול. בנוסף, תיערך בפסטיבל מסיבת אפטר אלקטרונית במדרחוב קק"ל עד לפנות בוקר ביום שני, 22 באוגוסט.

הפסטיבל מנוהל אמנותית על ידי בוראס - בית לאמנות עצמאית, ופתוח לקהל ללא תשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully