וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלם כוכב "מלקולם באמצע"? צוות השחקנים שובר שתיקה

2.9.2024 / 0:02

כוכב "מלקולם באמצע" נעלם מיד לאחר תום הצילומים ועד כה התבקשו עמיתיו לשמור על השקט בכל הנוגע למה שעלה בגורלו. כעת האמת נחשפת

טריילרים ל"מלקולם באמצע"/20th Century Fox

כוכב הסיטקום המצליח מתחילת שנות ה-2000, "מלקולם באמצע", התרחק מאור הזרקורים בתום צילומי הסדרה ולצוות השחקנים נאמר לשמור על שתיקה בכל הנוגע למקום הימצאו. כעת נחשף מה עבר עליו מאז - ומדוע בחר להיעלם מעיני המצלמות לתמיד.

תעלומת העלמותו של אריק פר סאליבן, ששיחק את האח הצעיר דיואי ב"מלקולם באמצע", העסיקה את המעריצים מזה שנים. הקומדיה זוכת הפרסים שודרה במשך 7 עונות משנת 2000 ועד 2006 וכללה 151 פרקים. עלילת הסדרה מתמקדת במלקולם, נער מחונן עם מנת משכל של 165, ובמשפחתו הלא מתפקדת.

מאז שהסתיימה הסדרה אריק פר סאליבן, שגילם את דיואי, נעלם מעיני הציבור למשך שנים ורק לאחרונה ג'יין קזמרק, מי שגילמה את אם המשפחה לואיס, דיברה על הסדרה בסרטון יוטיוב עם מלקולם פראנס וחשפה לאן הוא נעלם. בעוד שרבים מצוות השחקנים המשיכו לככב בסדרות אחרות, קזמרק חשפה שסאליבן החליט להתרחק מהוליווד ומעולם המשחק.

"הוא בסדר, הוא ממש ממש בסדר," היא השיבה, "עשינו את 'מלקולם באמצע' במשך שבע שנים. הוא התחיל כשהיה בן 7, סיים כשהיה בן 14. הוא לא היה מעוניין לשחק בכלל". כן, לדבריה סאליבן לא התעניין בתחום המשחק ומצא את עצמו בעולם הזה ממש במקרה. מאז שהסדרה הסתיימה ב-2006 הוא הופיע בתפקידים קטנים בעוד 3 סרטים, כשהאחרון היה ב-2010. מאז הוא נעלם.

ככה הוא נראה אז:

קזמרק הוסיפה: "הוא הולך לבית ספר באוניברסיטה אמריקאית מאוד יוקרתית וביקש מכולנו לא לדבר על זה. הוא אוהב את צ'ארלס דיקנס, אז הוא עשה תואר שני בספרות ויקטוריאנית. אני מעריצה אותו, כי כל כך הרבה אנשים חושבים שלהיות בשואו ביזנס זה הדבר הכי גדול בעולם ומתברר שזה לא מתאים לכל אחד".

היא והמנחה הסכימו ששחקנים צעירים רבים מתרחקים מעולם משחק על אף שכיכבו בתוכניות פופולריות מאוד כשהיו קטנים. קזמרק הוסיפה כי היא לא מאמינה שסאליבן ישתתף במפגשי מעריצים בעתיד - אך הדגישה עד כמה הוא אסיר תודה על הצלחת התוכנית. נראה שגם הנוכחות המקוונת של סאליבן מינימלית, כאשר לעתים רחוקות בלבד הוא מעלה פוסטים בעמוד האינסטגרם שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

וככה הוא נראה בשנים האחרונות:

בעבר, פרנקי מוניז, שכיכב בסדרה בתפקיד מלקולם, חשף שהוא לא שמע מסאליבן מזה זמן מה. הוא אמר ל-Metro: "דיברתי איתו כמה פעמים מאז שהתוכנית הסתיימה. דיברתי עם ההורים שלו הרבה. כשהייתי בלהקה, הלכנו והופענו בעיר שבה הוא גר וההורים שלו הגיעו להופעה, אך לצערי הוא לא הצליח להגיע. יצא לי לדבר איתם ואריק כבר הספיק לעשות הרבה דברים שונים. דבר אחד אני יודע - יש כמה שחקנים שפשוט נאלצו לעשות את זה כשהיו ילדים ואז רצו לחוות דברים אחרים וסוג של 'לחיות חיים נורמליים יותר' מחוץ לאור הזרקורים. אני חושב שזה מה שהוא רצה לעשות".

ומה לגבי עתיד הסדרה? ובכן, עוד באפריל, מוניז הודיע כי ריבוט של "מלקולם באמצע" הוא "קרוב מתמיד להתרחש". בסרטון ששיתף בטיקטוק, מוניז אמר למעריצים: "בלי לחשוף יותר מדי, כי אין שום דבר מאושר - אני יכול להגיד שאני יודע שזה הכי קרוב שהיה אי פעם להיות מציאותי. אני יכול להגיד את זה". הוא הוסיף: "אז אם זה יקרה - זה יקרה בקרוב, אבל אתה יודע, אנחנו אומרים את זה כבר 8 שנים".

עוד בתרבות:
כוכבת "סברינה המכשפה הצעירה" חושפת: "חגגתי באחוזת פלייבוי ויצאתי למועדונים עם בריטני ספירס"

כוכב "שני גברים וחצי" בלתי ניתן לזיהוי: "תפסיקו לצפות בסדרה. זו זוהמה"

ג'יין קזמרק חושפת פרטים על כוכבי "מלקולם באמצע":

התגובה של מוניז מהדהדת את התחושות שהביע בריאן קרנסטון בראיון בלעדי ל-NME. קרנסטון שיחק את אב המשפחה האל בסדרה, לפני שקיבל את התפקיד הראשי בתור וולטר ווייט ב"שובר שורות" והוא אמר בשנה שעברה: "יש לי הערכה גדולה לסדרה ואשמח לצלול פנימה עם כל האנשים האלה שוב כדי לעשות את זה. כל כך הרבה סדרות שעברו אתחול מחדש וכל כך הרבה מהן לא היו צריכות לקבל ריבוט. אני לא רוצה שנהיה כמו עוד אחת מהסדרות האלו. זה חייב להיות גאוני, זה חייב להיות מושלם, אז נראה מה יהיה".

*הסדרה "מלקולם באמצע" זמינה לצפייה בדיסני פלוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully