וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר עברה התעללות בריונית ונשברה. זה היה רגע קשה לצפייה

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 10:37

ההדחה הלא-באמת-מפתיעה של אמילי, החברות המתפתחת בין הדר ופרידה, הריב בשירותים והוויכוח הגדול שפרץ בגלל נקניקיות. עוד פרק של מריבות בבית "האח הגדול" מגיע לסיומו

הדר ואמילי שוב רבות, "האח הגדול"/רשת 13

אוהבים נקניקיות? אחרי הפרק האחרון התשובה צריכה להיות "הרבה פחות". כל עונה של "האח הגדול" זקוקה לפחות למאכל טראשי אחד שיגרום לריב איקוני, והנקניקיות שדי-ג'יי רצה לתקוע באמצע הלילה (אחי, מה עם הצרבת?) הציתו אש בשדה הקוצים של הבית. זה לא אתגר גדול, שלושה שבועות לסיום ואחרי שלוש משימות (טלנובלאח, גיבורי-על ומזלות) שפיצלו את הדיירים עד לרמת האטומים, הבית לא היה צריך יותר משמועה על כך שהדר עושה סלקציה במטבח כדי להגיע למצב מלחמת כל בכל. העובדות כמובן לא שנויות במחלוקת: הדר לא מנעה מדי-ג'יי אוכל ובסך הכל הציעה לו עוד אפשרות שהיא תבשל עבורו ותשאיר בשר לשאר הדיירים בבית להמשך השבוע (בהנחה שאתם מחשיבים נקניקיות כבשר). לקח למיכל - שהולכת ומתגלה כאור 2.0 עם פאה והחלקת קרטין - בדיוק שנייה לפני שעלתה לנסט וסיפרה לאור, דני, אמילי ושילה שהדר אסרה על די-ג'יי לאכול נקניקיות. כל שאר הפרטים בסיפור הם מבחינתה הערות שוליים לא חשובות שרק היו מעכבות את האפקט הרצוי.

מיכל הייתה באמת רק השליח כי אור שהפך איכשהו לאחד הדיירים הכי אהובים בבית, יודע לפעול רק דרך פיצול למחנות. עבורו זה אנחנו או הם, וההם זה תמיד הדר ומישהו נוסף שלצידה. אחרי יותר מ-90 ימים, גם הדר שהרוויחה לא מעט מעמדת האנדרדוג הנצחית שלה, פשוט נשברה. הבכי הבלתי נשלט של האישה הכי חזקה בבית אחרי שספגה עוד סשן של התעללות מילולית מבריון שלא יודע מתי לעצור, היה קשה לצפייה. לא רק לי, אלא גם לדיירים אחרים בבית שלא נמנים בין אוהדיה של הדר ובראשם מלאני שלא יכלה לעצור את עצמה ובאה לחבק אותה בעודה מתפרקת בצורה לא חיננית בשירותים. אור, כמו מישהו אחר שכולנו מכירים, יודע לקחת אחריות רק על הצלחות (איזה כיף היה בקריוקי, הא?) אבל כשהוא הבין שההתנפלות שלו על הדר הייתה לא מוצדקת אפילו בעיניי תומכיו העיוורים *שיעול* דני *שיעול* הוא מיהר להפיל את האחריות על מיכל, כי הרי למה הוא מחזיק אישה בחבורה אם לא בשביל קצת בריחה מאחריות.

"האח הגדול", 31 באוגוסט 2024. רשת 13, צילום מסך
בכי בלתי נשלט. הדר/צילום מסך, רשת 13

ואולי הכול תגובה לזה שבימים האחרונים מתרחש מולו הגרוע מכל - הדר, פרידה ומלאני מראות סימני התקרבות אחרי שהוא עשה עבודה כל כך טובה בלהפריד ביניהן. יש תאוריות שלמות במגדר שמדברות על הפחד של גברים כמו אור בן דוד מנשים חזקות ממנו ומה הפחד הזה אומר עליו, אבל האמת שנמאס לי כבר להשחיר על אור. מי שעדיין אוכלים את האגרסיביות והאיומים שלו כמשהו אותנטי או רגיש, צריכים לדבר על זה עם המטפלים שלהם. אני מעדיף להתמקד בחברות הנבנית בין הדר ופרידה - כנגד כל הסיכויים כמו שאומרים. גם כתומך נלהב של הדר לא אכחיש שיש לה חלק בלתי מבוטל בעובדה שהן הפכו במהירות מחברות פוטנציאליות לשני קווים מקבילים שלעולם לא יפגשו. בשורה התחתונה זה היה העיוורון שבו הדר לקתה כשלקחה לעצמה את תום, בלי ששמה לב שפרידה לגמרי בקטע שלו ואז גם נפטרה ממנו כלאחר יד (ומעט אחריה גם הצופים).

עכשיו, כשפרידה כבר לא מרגישה שהיא צריכה להוכיח שהיא נחשקת, היא התפנתה להבין שיש לה בעצם הרבה יותר במשותף עם הדר, אישה שמדגימה כוח נשי גם בלי לדבר עליו בלי הפסקה, מאשר עם אור שאולי מדבר על כמה שהוא מעריץ נשים אבל לא מפספס הזדמנות להשפיל ולהקטין אותן. בכלל, לאור יש יחס מורכב למין הנשי שגדול ממני לנחש ממה הוא נובע. אולי מדובר ביותר מדי דחיות שהוא קיבל במהלך חייו? אולי הוא מגונן על בנו הצעיר ורוצה שרק הטובה ביותר תכיר אותו? כל המגננות האלה יוצאות על הדר שכנראה מסמלת עבורו דברים שאפילו היא לא מבינה מה הם.

עוד בוואלה

יש הרבה רגעים עלובים בבית האח הגדול. אתמול אמילי שברה שיא עליבות חדש

לכתבה המלאה
"האח הגדול", 31 באוגוסט 2024. רשת 13, צילום מסך
הנסיכה של הבית הולכת. אמילי/צילום מסך, רשת 13

ביקום דמויות המשנה, הקרב המלוכלך בין מיכל ושילה עלה מדרגה וחוץ מזה שבשורה התחתונה הוא העניק לשניהם עוד זמן מסך שהיה עדיף לשמור לתוכי (#חבר_אתה_חסר) הוא גם הוכיח ששניהם ביחד פחות מעניינים מריב על קונסילר. לידיעת שניהם, יותר עלוב מלדבר על מישהו בגוף שלישי כשהוא נמצא לידך זה להימצא שם בכוונה ואז לעשות מזה סצנה. נשמות מתוקות, שניכם נכנסתם לבית עם רשימה של דיירים לריב איתם ואתם מסמנים וי מדי פרק על אחד. עד כה זה הלך יפה בעיקר כי יש בבית המון שומן עודף אבל האם זה יספיק להביא אחד או את שניהם לגמר? אני בספק רב.

והייתה גם את ההדחה של אמילי, וואלה? לא הדחה שאפשר להתעלם ממנה אבל גם אי אפשר להיות מופתעים ממנה. לאורך יותר מדי פרקים אמילי נהנתה מסטטוס של נסיכת הבית, זאת שהגברברים מתחרים על תשומת ליבה והבנות מתחרות על חברתה. היא זכתה להנחות במשימות וצ'ופרים ואפילו בעידן שהודח פעמיים באשמתה. ואיך היא גמלה לנו על זה? בעפעופים מאוכזבים ועישון בשרשרת. כנראה שלא רק אני חושב שמגיע לנו יותר, ואמילי יצאה החוצה להתאחד עם עידן או לפחות עם האייטמים שהיא תקבל בוואלה סלבס.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully