וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור פה הוא לא השמוק של חנוך מילביצקי, אלא השמוק שהוא מילביצקי

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 8:38

עם כמות הכותרות שמספקת המדינה הזאת ביום ממוצע, הסיפור המשוגע על חבר כנסת שעלה לנאום במליאה על תמונות מפוברקות לכאורה של הז*ן שלו איכשהו ירדו לנו בקלות עמוק בגרון. אלא שמאחורי הטרלול, יש גם מסקנה אנושית מאוד חשובה

חנוך מילביצקי על פרשת התמונות האינטימיות: הן מפוברקות/ערוץ הכנסת

תגידו מה שתגידו על מפלגת הליכוד, אין ספק שהיא לא מפסיקה לייצר כותרות עסיסיות ו/או מטומטמות להפליא. במדינה שמלאה באסונות וחדשות קשות ללא הפסקה, נחמד מדי פעם לברוח לתחומי הצהוב כדי להירגע. המדהים הוא כמה התרגלנו לא להתרגש מהדברים האלה. תמונת עירום של חבר במפלגת השלטון הגיעה כמעט לכל מכשיר טלפון בישראל, ותכלס, אף אחד אפילו לא התרגש. בעולם בו בן גביר יכול להיות השר שאחראי על המשטרה, מה זה כבר תמונת עירום? בשלב הזה גם לא נתפלא אם ימנו כוכב פורנו לתפקיד יו"ר הוועדה לקידום האישה.

ההתכתבות המינית שנחתה לחלק מחברי הכנסת - כולל בנימין נתניהו, אגב - בתיבת המייל לא נכנסת לרשימת 20 הרגעים המטורללים והמביכים של הכנסת בשנה האחרונה. בעצם, לא בטוח שזה נכנס לטופ 10 הפרטי של חנוך מילביצקי עצמו, שהספיק רק השנה לתקוף מול מצלמות אח של חטוף בעזה, ולגעור בנחמן שי, שעד לפני שנתיים היה שר בממשלה, שהוא מעולם לא נבחר לתפקיד ציבורי. וזה עוד לפני שדיברנו על האשמות חמורות יותר, ומצחיקות הרבה פחות, שהועלו נגדו בעבר.

התמונה, יש להודות על האמת, די מחמיאה, כך שמפתיע שחבר הכנסת מילביצקי מיהר לטעון שהיא מפוברקת. במקום לתת לשמועות לדעוך מעצמן, מיליביצקי עלה לבימת הנאומים החשובה ביותר בישראל, וכשדמותו של בנימין זאב הרצל מימינו, ודגל המדינה מאחוריו, החליט לחשוף שהוא חבר הכנסת המבולבל לו כולנו ראינו את הבילבל.

חנוך מילביצקי על פרשת התמונות האינטימיות: הן מפוברקות. ערוץ הכנסת
מביכוש. חנוך מילביצקי/ערוץ הכנסת

למי שבמקרה פספס, בתמונה המדוברת לא רואים את פניו, אך ניתן לזהות אותו לכאורה לפי הקעקועים הייחודיים שלו. מיליביצקי הסביר שמדובר בניסיון סחיטה שמתנהל כבר שנים, דבר שהזכיר לוותיקים בינינו את הדרך שבה פרצה לחיינו, להבדיל אלף אלפי הבדלות, פרשת האונס של משה קצב.

נשאלת השאלה, למה לעזאזל מתייחסים לנושא כזה על בימת הכנסת? חסר לחברי הכנסת מספיק מיקרופונים שייפתחו בפניהם בכל רגע בכל ערוץ טלוויזיה? אין רשתות חברתיות בעולם? ממתי דוכן הנאומים במליאה הפך לערב מיקרופון פתוח להתמודדות עם עניינים אישיים של הח"כים? זה הדבר הכי חשוב שהיה לדבר אתמול בכנסת ישראל? לא על הפשיעה המשתוללת במגזר הערבי? לא על הפרישה המדאיגה של קצינים בכירים במשטרה? לא על החטופים שממשיכים להיות מופקרים במנהרות מוות בעזה? עם כל הכבוד למה שיש למילביצקי - זה ממש לא נושא שאמור להגיע למליאה. עוד תזכורת לכמה נמוך הביאה אותנו המפלגה הזאת.

חדשות 12 חשפו בצהריים את הסיפור באתר שלהם, בלי לחשוף את זהותו של מיליביצקי, אלא שההצהרה הפומבית של חבר הכנסת הגיעה באופן טבעי לכל מהדורות החדשות המרכזיות, להוציא את הערוץ השני הכי נצפה בישראל, ערוץ 14, שלא פספס הזדמנות כדי להוכיח כמה לא מקצועי ולא רציני הוא כשבחר להסתיר את הפרשייה - שכאמור, לא נידונה בטלגרם, אלא על בימת הכנסת המכובדת.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
חנוך מילביצקי, סגן יושב ראש הכנסת ה-25. צילום: אריק מרמור/פלאש 90, עיבוד תמונה
מילביצקי/עיבוד תמונה, צילום: אריק מרמור/פלאש 90

בערוץ 12 חגגו את ההישג שהביא את חבר הכנסת לבזות את המשכן וחזרו לטענות החמורות נגדו מלפני שנתיים, בערוץ i24 נטען כי מיליביצקי עומד לתבוע את מפיץ התמונה ורק בכאן 11 הציגה הכתבת דנה ירקצי את הסיפור בפרופורציות הנכונות: הסיפור פה הוא לא השמוק של מיליביצקי, אלא השמוק שהוא מיליביצקי. העובדה שהאיש המביש הזה, שתקף את אחיו של החטוף איציק אלגרט וטען שתפקידו "לשמור על מדינת ישראל" מאנשים כמוהו, והטיח בו כי הוא "מנצל את מצבו של אחיו", הייתה אמורה מספיק כדי להעיף אותו על טיל מהכנסת.

זו הייתה אמורה להיות דרישה של ראש הממשלה, ואם לא שלו אז של המצביעים של המפלגה שלו. זה האיש שמייצג היום את מאות אלפי מצביעי הליכוד? אין שום גבולות? שום קו אדום? כל אהבל שלא מזהה את נחמן פאקינג שי יכול להיות חלק מהמפלגה ההיסטורית של בגין? כל אישיות מטרידה שבספר המחזור נכתב עליה שהיא שונאת ערבים וחותכת חתולים יכולה להיות בכנסת? ייתכן שלשנוא ערבים זה יתרון בקרב הבייס, אבל אין שם אף חובב חתולים אחד? זו לא המפלגה שטל גלבוע קוראת להצביע לה?

לסיום, ובשיא הרצינות, בין אם התמונות מפוברקות או לא, להפיץ תמונות עירום של אדם זה פשע מוסרי חמור. זה כמובן גם פלילי, ובצדק. אם התמונה הגיעה אליכם לטלפון, תמחקו אותה ואל תעבירו הלאה - לא רק בגלל שזה לשון החוק, אלא כי זה הדבר הנכון לעשות. זה לא עניין של שמרנות אלא של כבוד בסיסי לצנעת הפרט. התופעה הנוראית הזאת הגיעה אתמול לאחד האנשים החזקים במדינה, אבל היא קיימת בעיקר אצל בני נוער. נרשמו מקרים של נערים ונערות שניסו להתאבד בעקבות הפצה של תמונות עירום, או של סחיטה באמצעותן. לא צריך להסכים עם דעותיו של מיליביצקי בנוגע לחטופים, ערבים או חתולים - אבל כחברה אנחנו צריכים לפעול שדברים כאלה לא יהפכו לנורמה. היום זה הוא, מחר זה יקרה לילד שלנו.

  • עוד באותו נושא:
  • חבר כנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully