וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחנן יובל ועד לחיים משה: כל מי שיופיע בפסטיבל אושפיזין באשדוד

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 12:52

בפסטיבל, שייערך ב-15-22 באוקטובר באשדוד, יופיעו גם הגבעטרון, דורית ראובני, אודיה, החברים של נטאשה, ירדנה ארזי, סקסטה, משה דץ ושימי תבורי. הוא יכלול אירועי מחווה לתזמורת האנדלוסית, לג'ו עמר וליהדות גיאורגיה. כל הפרטים

טקס פרסי אמ"י חנן יובל. ראובן קסטרו
חנן יובל/ראובן קסטרו

פסטיבל אושפיזין יתקיים זו השנה ה-9 באשדוד, בחול המועד סוכות, 15-22 באוקטובר. אירועיו יערכו באמפי אשדוד, משכן אשדוד, בית יד לבנים ומונארט מרכז תרבות.

במסגרת הפסטיבל יופיעו הגבעטרון שיארחו את חנן יובל וגלית גיאת, אודיה, החברים של נטאשה, דודו פישר, חיים משה, ירדנה ארזי ואודיה קורן. בנוסף, במופע בניהולו של דוד קריבושי יופיעו על במה אחת דורית ראובני, להקת סקסטה, משה דץ, שרי ושימי תבורי.

הפסטיבל יציין 20 שנה ליהדות גיאורגיה בערב שיכלול מורשת, שירה ומחול גיאורגי עם אמנים מהארץ ומחו"ל; ו-30 שנות יצירה לתזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד בערב בהשתתפות ליאור אלמליח, משה לוק ובנג'מין בוזגלו.

עוד בפסטיבל: ערב מחווה לשירים הגדולים של הצמדים והשלישיות במוזיקה הישראלית - שלישיית גשר הירקון, הנשמות הטהורות, החלונות הגבוהים, השלושרים, הפרברים, הדודאים, אילן ואילנית ועוד; אלמליח וגוסטו יופיעו בערב המוקדש לג'ו עמר ומלווה בכלים אתנים; מופע פלמנקו עם 14 אמנים, רקדניות ומוזיקאים; ודורון רפאלי ודניאל וייס במופע "מירושלים ועד בארי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully