וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל קיציס לנתניהו: "תעצור את המלחמה בעזה כדי לסגור עסקה"

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 13:38

במלאת שנה לטבח ה-7 באוקטובר ובעוד 101 חטופים בעזה, אמר מנחה "ארץ נהדרת": "נראה לכם הגיוני שאנשים מהטלוויזיה ישכנעו באינסטגרם את הממשלה להחזיר את החטופים? אז הנה, אדוני רה"מ: תעצור את המלחמה בעזה ותשתמש בקלף הזה, שעוד מעט לא יהיה שווה כלום, כדי לסגור עסקה"

איל קיציס מדבר על יצירת "ארץ נהדרת" אחרי טבח השבעה באוקטובר, בכנס בנושא בריאות הנפש שערך בית החולים איכילוב/דוברות איכילוב

במלאת שנה לטבח ה-7 באוקטובר ולפרוץ מלחמת עזה, ועל רקע העובדה ש-101 חטופים וחטופות עדיין נמצאים בעזה, עשרות מהם עדיין חיים, מנחה "ארץ נהדרת" איל קיציס פנה במונולוג חזק לראש הממשלה בנימין נתניהו, וקרא לו: "תעצור את המלחמה בעזה ותשתמש בקלף הזה, שעוד מעט לא יהיה שווה כלום, כדי לסגור עסקה". זאת במסגרת סרטון שהוציא היום מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים. צפו (מתחת).

"נראה לכם הגיוני, שאנשים מהטלוויזיה צריכים לשכנע באינסטגרם את הממשלה להחזיר את החטופים?", שואל קיציס בסרטון. "אתם באמת צריכים אותנו כדי להבין שזה מה שצריך לעשות? אז הנה, אדוני ראש הממשלה: תעצור את המלחמה בעזה ותשתמש בקלף הזה, שעוד מעט לא יהיה שווה כלום, כדי לסגור עסקה. די! די! אתה יודע מה, אם אתה עושה את זה, אנחנו נפסיק עם הסרטונים האלה. עסקה?".

בחודש יוני האחרון גילה קיציס כי לאחר טבח 7 באוקטובר ולקראת חזרת תוכנית הסאטירה והבידור "ארץ נהדרת" של קשת 12 לשידור, השחקן מריאנו אידלמן לא רצה לחזור לגלם את דמותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. קיציס אמר גם שהוא עצמו חשב בהתחלה ש"אסור להראות את ביבי" והוסיף: "הרגשתי שאם אנחנו נעשה את ביבי אני ניגש למריאנו ואני מוריד לו סטירה". בסופו של דבר הוחלט כן לשלב את דמותו של נתניהו בתוכנית, אך רק לאחר מספר שיחות של צוות התוכנית עם אילדמן וניסיונות שכנוע הוא הסכים לשוב ולגלם את דמותו של ראש הממשלה, אותו הוא מחקה כבר מאז העונה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully