וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי נתפס: ליסה מארי פרסלי שמרה בביתה את גופת בנה במשך חודשיים

עודכן לאחרונה: 9.10.2024 / 10:45

בספר שהזמרת, בתו של אלביס פרסלי, החלה לכתוב בחייה והושלם לאחר מותה בידי בתה, היא חושפת איך דאגה לשמר את גופת בנה בתנאים מיוחדים בזמן שהתלבטה היכן לקבור אותו. "אני חושבת שזה יפחיד מאוד כל אחד שזה הבן שלו, אבל לא אותי"

ליסה מארי פרסלי, ביתו של אלביס פרסלי, שהלכה לעולמה בגיל 54/רויטרס

הזמרת ליסה מארי פרסלי, בתם של אלביס ופרסיליה פרסלי שהלכה לעולמה לפני כשנתיים, שמרה את גופת בנה בנג'מין משומרת במשך חודשיים בבית מרוב אבל - כך חושפת אוטוביוגרפיה חדשה שפרסלי כתבה והושלמה אחרי מותה בידי בתה, ריילי קיאו. בנג'מין קיאו מת בגיל 27 ביולי 2020, אחרי ששם קץ לחייו.

בספר, "מכאן אל הלא ידוע הגדול", מתארת פרסלי כי היא התלבטה מאוד איפה לקבור את בנה, בהוואי או באחוזת גרייסלנד המשפחתית בטנסי - כפי שקרה לבסוף - ובינתיים גופתו המתינה, משומרת בחום של 55 מעלות פרנהייט (12.78 מעלות צלזיוס בקירוב), בביתה בקליפורניה, שהחוק בה לא מחייב קבורה מיידית. "אני חושבת שזה יפחיד מאוד כל אחד שזה הבן שלו, אבל לא אותי", כתבה בספר.

בריאיון שערכה עם אופרה ווינפרי על הספר, אמרה קיאו כי היא "מבינה על הנייר איך זה נשמע משוגע לגמרי ואבסורדי", אבל פרסלי, לדבריה, "הייתה פשוט מאוד היא עצמה. היא לא הייתה אישה משוגעת".

ליסה מארי פרסלי, 2015. Kevin Winter, GettyImages
אבל קיצוני. ליסה מארי פרסלי/GettyImages, Kevin Winter

"היא ידעה שהגופה של אחי תישמר בבית הלוויות, ואני חושבת שהיא פשוט לא אהבה את הרעיון שהוא רחוק, ושהיא לא ידעה מה נעשה איתו. ואני חושבת שהיא פשוט רצתה שליטה במצב, בהתחשב במשפחה שלנו וכל זה, וגם פשוט בהיותה אם", אמרה קיאו. "בעיקרון, היא פשוט מצאה בעלים של בית לוויות שהייתה גם אם בעצמה, והיא אמרה: 'תראי, אם את עושה את כל הדברים האלה, את יכולה לשמור אותו בבית. את רק צריכה מישהו שיטפל בגופה".

בזמן הזה, פרסלי ובתה ריילי קעקעו על גופן קעקועים תואמים לאלו שעל גופו של בנג'מין. לדברי קיאו, המקעקע שאל אותן אם יש להן תמונות, ואמה השיבה: "לא, אבל אני יכולה להראות לך".

"היא הובילה אותו אל הגופה בחדר הסמוך. שתקתי כי זו אמא שלי והיא עושה מה שהיא רוצה, אבל זה ללא ספק היה אחד הרגעים הכי אבסורדיים. אלוהים יברך אותו, הוא היה מאוד נורמלי לגבי כל זה", סיפרה.

קיאו סיפרה כי היו כמה פעמים שהיא חשה מודאגת ביחס לאמה בשלושת השבועות האחרונים לחייה. "אני חושבת שתמיד הייתה לי איזו תחושה שאני על זמן שאול איתה", אמרה, "היה [בזמן הזה] משהו פשוט מוזר. אני לא יודעת איך לתאר את זה. היא פשוט הרגישה לי מנותקת, עייפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully