וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שון 'דידי' קומבס דרש שאוריד מכנסיים במסיבה ונגע באיבר מיני": גל תביעות חדשות נגד הראפר

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 10:49

שישה תובעים חדשים מאשימים את קומבס בהתנהגות מינית פסולה, כולל תקיפת קטין. עורך הדין שמייצג אותם מבטיח להגיש עוד כ-120 תביעות בשבועות הקרובים. קומבס, הכלוא כעת, מכחיש את כל ההאשמות וצפוי לעמוד למשפט במאי 2025

הראפר דידי (שון קומבס) בהשקת האלבום שלו, נובמבר 2023. Dave Benett/Getty Images for TAO Group Hospitality, GettyImages
סחר בבני אדם, עבירות מין, סימום בכפייה ועוד. שון "דידי" קומבס בהשקת אלבומו האחרון בנובמבר/GettyImages, Dave Benett/Getty Images for TAO Group Hospitality

שון "דידי" קומבס, מוגול המוזיקה והראפר המפורסם, ניצב בפני גל חדש של האשמות חמורות, כולל טענות להתקפה מינית על קטין ממין זכר. שש תביעות חדשות הוגשו נגד קומבס בבית המשפט הפדרלי בניו יורק, המציגות האשמות מטרידות על התנהגות פסולה לכאורה בין השנים 1995 ל-2021.

התביעות החדשות, שהוגשו על ידי עורך הדין הטקסני טוני באזבי, מייצגות ארבעה גברים ושתי נשים, כשאחת מהן הייתה בת 19 בזמן התקרית הנטענת, והשני היה נער בן 16. התובע הצעיר ביותר, כיום בן 42 ותושב צפון קרוליינה, טוען כי קומבס דרש ממנו "להוריד את מכנסיו" במסיבה בהמפטונס ב-1998, ולאחר מכן נגע באיבר מינו. לפי הטענות, קומבס הבטיח לקדם את קריירת המוזיקה של הקורבן אם ישמור על שתיקה.

התביעות האחרות מתארות תבנית דומה של התנהגות, כולל טענות על סימום משקאות ותקיפות מיניות על ידי קומבס ופמלייתו במסיבות ואירועים שונים. אחד המקרים המזעזעים ביותר אירע לכאורה בחנות הדגל של מייסיס בניו יורק במאי 2008, שם נטען כי קומבס אילץ עובד של מותג הבגדים Ecko לקיים עמו יחסי מין אוראליים כעונש על עבודתו עם מתחרה של מותג הבגדים של קומבס, Sean Jean. מיד לאחר מכן, קומבס יצא כביכול לקומת החנות כדי לחלק מוצרי Sean Jean למעריצים, בעוד הקורבן פוטר זמן קצר לאחר מכן לאחר שהתלונן על המקרה.

עורך הדין באזבי הצהיר כי הוא מתכוון להגיש עוד כ-120 תביעות נגד קומבס בשבועות הקרובים. "אנו נניח לטענות בתביעות שהוגשו לדבר בעד עצמן, ונפעל כדי לוודא שייעשה צדק," אמר באזבי. "אנו מצפים להגיש תביעות רבות נוספות בשבועות הקרובים נגד מר קומבס ואחרים כנתבעים, תוך שאנו ממשיכים לאסוף ראיות ולהכין את התיקים".


יעניין אתכם גם:
מין בכפייה, סמים וסחיטה: הפרטים המזעזעים מאחורי "מסיבות הפריק" של שון "דידי" קומבס
בארה"ב תוהים: למה לברון ג'יימס לא מדבר על מסיבות המין של דידי?

התביעות החדשות מצטרפות לסדרה של האשמות קודמות נגד קומבס, כולל תביעה שהוגשה על ידי חברתו לשעבר, הזמרת קאסי (ונטורה), בנובמבר האחרון. למרות שקומבס הכחיש את כל ההאשמות, הוא מיהר להגיע להסדר של 30 מיליון דולר עם ונטורה תוך פחות מ-24 שעות. ההכחשות של קומבס ספגו מכה קשה כאשר סרטון מצלמות אבטחה משנת 2016 הופץ ברבים, מציג את קומבס כמעט עירום מכה בברוטליות את ונטורה במלון בלוס אנג'לס.

כעת קומבס נמצא במעצר בבית הכלא המטרופוליטני בברוקלין, ניו יורק, ומתמודד עם האשמות פליליות חמורות של סחר בבני אדם ועבירות נוספות. אם יורשע, הוא עלול לקבל עונש מאסר עולם. משפטו צפוי להתחיל ב-5 במאי 2025.

צוות ההגנה של קומבס הגיב לתביעות החדשות במתקפת נגד: "מסיבת העיתונאים ומספר הטלפון 1-800 שקדמו למבול התביעות היום היו ניסיונות ברורים לזכות בפרסום. למר קומבס ולצוות המשפטי שלו יש ביטחון מלא בעובדות, בהגנות המשפטיות שלהם, וביושרת ההליך המשפטי. בבית המשפט האמת תנצח: מר קומבס מעולם לא תקף מינית אף אחד - לא מבוגר ולא קטין, לא גבר ולא אישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully