וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ואן דיירקשן "שבור לב" ממות חברו ללהקה - ודוחה את כל הופעותיו

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 12:12

המוזיקאי האנגלי זאין מאליק, לשעבר חבר להקת הבנים המצליחה, דחה את סיבוב ההופעות הקרוב שלו בארצות הברית בעקבות "האובדן שובר הלב" של חברו לשעבר ללהקה, ליאם פיין. פיין בן ה-31 מת ביום רביעי לאחר שנפל מהקומה השלישית של מרפסת מלון בארגנטינה

חברי להקת ואן דיירקשן, ליאם פיין וזאין מאליק, דצמבר 2013. Stefania D'Alessandro, GettyImages
חברי להקת ואן דיירקשן, ליאם פיין וזאין מאליק, דצמבר 2013/GettyImages, Stefania D'Alessandro

המוזיקאי האנגלי זאין מאליק, לשעבר חבר להקת הבנים המצליחה ואן דיירקשן, דחה את סיבוב ההופעות הקרוב שלו בארצות הברית בעקבות "האובדן שובר הלב" של חברו לשעבר ללהקה, ליאם פיין. פיין בן ה-31 מת ביום רביעי לאחר שנפל מהקומה השלישית של מרפסת מלון בארגנטינה.

מאליק עמד להתחיל את סיבוב ההופעות שלו בארצות הברית השבוע עם הופעה בסן פרנסיסקו ביום רביעי, ובעקבות האסון הודיע למעריציו על הדחייה. קודם לכן, ביום חמישי, ספד מאליק לחברו. "אנצור את כל הזיכרונות שיש לי איתך בליבי לנצח. איבדתי אח כשעזבת אותנו ואני לא יכול להסביר לך מה אתם רק כדי שאוכל לחבק אותך בפעם האחרונה ולהיפרד ממך כמו שצריך ולומר לך שאני אוהב ומכבד אותך מאוד".

"הוא מסכן את חייו": השיחה האחרונה למשטרה - דקות לפני שליאם פיין נפל למותו

חברי להקת ואן דיירקשן, 2013. JM Enternational/Redferns, GettyImages
חברי ואן דיירקשן בשנת 2013. שני משמאל: ליאם פיין. במרכז: זאין מאליק/GettyImages, JM Enternational/Redferns
ליאם פיין, ווימבלדון 2023. Dave Benett/Getty Images for evian, GettyImages
ליאם פיין/GettyImages, Dave Benett/Getty Images for evian

ביום רביעי דווח בכלי התקשורת בעולם כי פיין נמצא ללא רוח ליד מלון בבואנוס איירס לאחר שנפל מהקומה השלישית של המלון. לא נקבע אם מדובר בהתאבדות או תאונה. על פי הדיווחים המקומיים, משטרה הוזעקה למקום בתגובה לקריאה על אדם תוקפני שעלול להיות תחת השפעת סמים או אלכוהול. כוחות הצלה שהגיעו לזירה קבעו את מותו של פיין.

ליאם פיין היה בארגנטינה כדי לצפות בהופעתו של חברו לשעבר ללהקת וואן דיירקשן, נייל הורן. ימים לפני מותו הוא אף פרסם תמונות שלו ביחד עם בת זוגו מההופעה של הורן - וגם אחרי ההופעה. לפני כשבועיים כתב ברשתות החברתיות על ההחלטה לפגוש את הורן: "עבר זמן מאז שאני ונייל שוחחנו. יש לנו על מה לדבר ואני רוצה להסדיר את הדברים בינינו. אין בינינו דם רע או משהו, רק צריכים לדבר".

לאחר מותו התקבצו מאות ממעריצי הלהקה מחוץ למלון, בכו - ושרו משיריה.

אם אתם או אדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אנא פנו לעזרה מקצועית. ניתן לעשות זאת בדרכים הבאות: שיחה עם מוקד ער"ן בטלפון 1201 או באתר של העמותה, וכן באתר האינטרנט של סה"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully