וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוילר: מי הזוכה ב"אמריקן איידול 9"?

אייל דץ

27.5.2010 / 7:30

זהירות ספוילר: העונה התשיעית של אמריקן איידול הגיעה לסיומה והמנצח הגדול נבחר. האם זאת היתה קריסטל באוורסוקס מאוהיו או אולי לי דווייז מאילינוי ? כנסו ותגלו

זה נגמר: העונה התשיעית של אמריקן איידול הגיעה הלילה ( חמישי) לסיומה במהפך מרשים. בתום ארבעה וחצי חודשים של אודישנים, ביצועים טובים יותר או פחות ו-18 הדחות, אל קו הגמר הגיעו קריסטל באוורסוקס מאוהיו ולי דווייז מאילינוי. סוכנויות ההימורים הצביעו על קריסטל כמועמדת לניצחון אולם - הפתעה גדולה! - אמריקה החליטה אחרת ובחרה בדווייז.

הערב המרשים נפתח בהופעת אורח של אליס קופר שביצע יחד עם כל המתמודדים את השיר "School's Out". לאחר מכן ביצעו מתמודדי התוכנית בעבר ובהווה מספר שירים ביניהם את "How Deep is your Love" של הבי ג'יז, שביצעו שיבון מגנוס ואהרון קלי יחד עם שניים מחברי ההרכב המקורי.

אחד הרגעים המרגשים בערב היה הופעת האורח של הזמר ברט מייקלס שהשתחרר מבית החולים לפני כשבועיים לאחר שאושפז במצב קריטי עם דימום מוחי. הוא ביצע יחד עם קייסי ג'יימס את השיר 'Every Rose Has Its Thorn.

אך מי שזכה לכבוד הגדול ביותר בערב היה בכיר השופטים סיימון קאוול שעבורו זה היה גם הערב האחרון ב"אמריקן איידול". בנוסף למחווה המצולמת עבורו הפתיעה פאולה עבדול בהופעת אורח, עלתה לבמה ובירכה את קאוול. "'אמריקן איידול' לא תהיה אותו דבר בלעדיך, אבל היא תמשיך".

החלק הראשון של הגמר ישודר בישראל מחר (שישי) ב-18:00 ב-HOT Family וב-yes stars Base והשלב השני מחרתיים (שבת) באותה שעה ובאותם ערוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully