וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

One Direction כבשו טקס את פרסי הוידאו של MTV

רוני אפרת

7.9.2012 / 6:07

להקת One Direction הבריטית, תוצר התוכנית "אקס פאקטור", הובילה את טקס ה-VMA של MTV עם שלושה פרסים. זוכים נוספים: ריהאנה, דרייק, וכריס בראון מכה הנשים

חמישיית הבנים One Direction שפרצה בריאליטי הכשרונות הבריטי "אקס פאקטור" היא הזוכה הגדולה בטקס פרסי הוידאו של MTV שהתקיים הלילה (שישי) בלוס אנג'לס, עם שלושה פרסים. בין היתר ניצחה הלהקה את ריהאנה וג'סטין ביבר כשזכתה בפרס וידאו הפופ הטוב ביותר על "One Thing". כמו כן, זכתה הלהקה גם בפרס האמן החדש הטוב ביותר ופרס הוידאו עם הפוטנציאל הכי ויראלי (ובכך ניצחה את קרלי ריי ג'פסן עם "Call Me Maybe"). עוד על השטיח האדום גרמה הלהקה להיסטריה בקרב הבנות מסביב, כשבמהלך ההועה בטקס הדציבלים עלו בכמה רמות בשל צווחות מהקהל.

להקת one direction. Kevin Winter, GettyImages
צווחות מהקהל. One Direction/GettyImages, Kevin Winter

ריהאנה, שהיתה מועמדת לחמישה פרסים, בדומה לראפר היהודי-קנדי דרייק, זכתה בסופו של דבר רק בפרס אחד - וידאו השנה על הקליפ "We Found Love". עוד זכייה נשית בולטת היא של הראפרית ניקי מינאז', שזכתה בפרס הוידאו הנשי הטוב ביותר עבור "Starships". הקטגוריה הגברית המקבילה זכה הראפר מכה הנשים כריס בראון עבור "Turn Up the Music", שגם הביא לו את פרס הכוריאוגרפיה".

ריהאנה. GettyImages
לאקס שלך לא מגיע. ריהאנה/GettyImages

דרייק, שהיה מועמד, כאמור, לחמישה פרסים, הסתפק בסופו של דבר רק באחד - פרס ההיפ הופ הטוב ביותר עבור "HYFR" (שהוגש על ידי ראשידה ג'ונס ואנדי סאמברג), בו חגג בר מצווה מאוחרת עם ידידיו הראפרים, ביניהם ליל ווין. "אני רוצה להקדיש את הפרס הזה לכל ילד שהיתה לו הליכה ארוכה הביתה", אמר דרייק בעת קבלת הפסלון.

שלא כמו בשנים קודמות, השנה לא היו בטקס רגעים מרשימים, עוצרי נשימה או שערוריתיים במיוחד בדומה לשנים קודמות. אלא אם מתייחסים לעובדה שהטקס הוקדם בשעה בכדי לא להתנגש בנאום של ברק אובמה, או לגיחה של נחברת ארה"ב להתעמלות נשים שהתארחה על הבמה והציגה את אלישיה קיז שעלתה לשיר את "Girl On Fire".

כמו כן, אירוע בולט נוסף היה הופעתם של גרין דיי, שרק לפני ימים ספורים ביטלו את הופעתם באיטליה בשל אשפוז של בילי ג'ו ארמסטורנג. כמו כן, סולן הלהקה גם עלה לבמה ודיבור בשבחן של בנות להקת הפאנק הרוסיות פוסי ריוט: הן תמיד אומרות את האמת, לא משנה מה היא. והן מוכנות לשלם את המחיר, לא משנה מה הוא. זה מה שצריך להיות. הופעות נוספות שהתקיימו לאור הטקס כללו את פינק, ליל וויין ו-2 צ'יינז, טיילור סוויפט ופרנק אושן.

טיילור סוויפט. GettyImages
לוהטת. טיילור סוויפט/GettyImages

רשימת הזוכים:

קליפ השנה
ריהאנה – "We Found Love"

האמן המבטיח של השנה
One Direction – "What Makes You Beautiful"

הקליפ הטוב ביותר לגבר
כריס בראון - "Turn Up The Music"

הקליפ הטוב ביותר לאישה
ניקי מינאז' – "Starships"

קליפ ההיפ הופ הטוב ביותר
דרייק - "HYFR"

קליפ הפופ הטוב ביותר
One Direction – "What Makes You Beautiful"

קליפ הרוק הטוב ביותר
קולדפליי – "Paradise"

קליפ האלקטרוני-דאנס הטוב ביותר
קלווין האריס – "Feel So Close"

הקליפ הטוב ביותר עם מסר
דמי לובאטו - "Skyscraper"

צפו ברגעים הגדולים של טקסי ה-VMA

מה חשבתם על הטקס? ספרו לנו בפייסבוק

הטקס ישודר ערוך ומתורגם ב-MTV ישראל (ערוץ 25 בהוט ו-75 ב-yes) ביום שישי בשעה 21:00 וביום שבת בשעות 13:30, 19:20, 24:30, ולאורך כל השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully