וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: ההשפלה הפומבית של ריאן סיקרסט

10.9.2013 / 1:16

מנחה "אמריקן איידול" הושפל על ידי הקהל בשידור חי, כוכב "נמלטים" שיצא מהארון חושף כי ניסה להתאבד וצעצוע חדש מאפשר לילדים לבשל קריסטל מת'. חדשות טלוויזיה אמריקאית

כוכב "נמלטים" חושף: "ניסיתי להתאבד כשהייתי צעיר"

לפני מספר שבועות יצא כוכב הסדרה "נמלטים" וונטוורת' מילר מהארון בפומבי כאקט הזדהות עם מאבק הקהילה הגאה ברוסיה, לאחר שסירב להגיע לפסטיבל הסרטים בסנט פטרסבורג. כעת הוא חושף בראיון כי הניסיון להסתיר את זהותו המינית כמעט עלה לו במחיר כבד – חייו. "בפעם הראשונה שניסיתי להתאבד הייתי בן 15", סיפר השבוע בערב של ארגון למען זכויות אדם. "חיכיתי עד שמשפחתי תצא לסוף שבוע ואני אהיה לבד בבית ובלעתי בקבוק שלם של כדורים. אני לא זוכר מה קרה ביומיים שלאחר מכן, אבל אני די בטוח שביום שני בבוקר כבר הייתי על האוטובוס בדרך לבית הספר והעמדתי פנים שהכול בסדר. כששאלו אותי אם זו היתה קריאה לעזרה, אמרתי שלא, כי לא סיפרתי לאיש".

למה הקהל צעק בוז לריאן סיקרסט?

רשת FOX עושה כנראה חשיפת יתר לכוכב שלה ריאן סיקרסט – אחרת אין הסבר הגיוני לשאגות הבוז שקיבל המנחה הפוטוגני מהקהל כשעלה לבמה בפתיחת משחקי ה-NFL השבוע. סיקרסט עלה להנחות את משדר פתיחת עונת הסופרבול השנתית, לצד מעודדות מרקדות, ועוד בטרם פתח את פיו לומר: "בואו דנבר, בואו נצטרף לענקי הפוטבול האלה ונפתח את עונת ה-NFL" התקבל בשאגות בוז מהקהל, שנשמעו גם בשידור החי. צפו.

צעצוע לילדים: מעבדת המת' של וולטר ווייט מ"שובר שורות"

אחרי הצגת הילדים, הסיורים התיירותיים ושלל המוצרים הנלווים לתופעה הקרויה "שובר שורות", מגיע עוד מוצר, קצת שנוי במחלוקת. חברת “citizen brick” השיקה השבוע ערכת "סופר-לאב" בת 500 חלקים בה ניתן לבנות את מעבדת הסמים של גיבור הסדרה וולטר ווייט, כולל חביות הכימיקלים, הקרוואן, הדמויות מהסדרה וחליפות המגן.

למרות שלא מדובר בחברת צעצועים ייעודית לילדים, אלא בחברה שמייצרת פריטים מסדרות מוכרות בדמויות לגו, הערכה עוררה מיד סערה. "נוצר עבור ילדים להורים שאמורים לדעת יותר טוב", צייץ גולש בטוויטר. גולש אחר אמר כי מדובר בהחלט "בצעצוע לא-לילדים". בלגו מיהרו להתנער מהמוצר, ולהבהיר שאין להם קשר אליו. אם בכל זאת חשקה נפשכם בערכה, מחירה הוא 160 ליש"ט, אם כי עד לפרסום שורות אלה, היא כבר אזלה מהמלאי. נתראה ב-eBay.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופר-לאב לילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצצה ראשונה לעונה העשירית של "האנטומיה של גריי": מי ימות?

פרק הפתיחה הכפול של העונה העשירית בדרמת בית החולים סוחטת הדמעות "האנטומיה של גריי" ישודר ב-26 בספטמבר, ועד אז אנחנו מקבלים הצצה קטנה בלבד. הסרטון החדש מסביר כי הסערה עדיין לא שככה, ומעלה שאלה קריטית נוספת: מי הולך למות העונה? צפו בטריילר.

ג'ון סטיוארט חוזר ל"דיילי שואו"

לאחר חודשיים של היעדרות מתכניתו, חזר השבוע ג'ון סטיוארט לחיקה החמים של "הדיילי שואו". סטיוארט הגיע לאולפן ללא הזקן שעטה בשבועות האחרונים ונישק את שולחנו. "התגעגעתי אליכם כל כך", לחש לצופים. "אתם לא יודעים איך זה שם בעולם האמיתי. אף אחד לא מוחא כפיים על כל שטות שאתה עושה". סטיוארט החמיא למחליפו בחודשיים האחרונים ג'ון אוליבר שהגיע גם הוא לאולפן, ועדכן את סטיוארט בכל מה שהחמיץ בזמן שבילה במזרח התיכון: הסרט "שארקנדו", פרשת אנתוני וינר וגם סוריה. "אתה לא יכול להשתמש בכימיקלים להרוג את אנשיך", התבדח מאוחר יותר סטיוארט, "אתה חייב לעשות את זה בחומרים אורגניים". תכנית החזרה זכתה לרייטינג של למעלה משני מיליון צופים, נתון מרשים מאוד ביחס לממוצע.

מחקר: בעונת הטלוויזיה של 2012-2013 השתתפו יותר נשים מאי פעם

מחקר חדש שערכה אוניברסיטת סן דייגו בארה"ב מציג נתונים מעודדים לגבי השתלבותן של נשים בתעשיית הטלוויזיה. על פי המחקר, 28% מהמפיקים, היוצרים, הבמאים, הכותבים, העורכים ועורכי הצילום שעבדו בטלוויזיה בעונת השידורים שהסתיימה במאי היו נשים. מדובר באחוז הגבוה ביותר של נשים בתפקידים אלה אי פעם, ועלייה של שני אחוזים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

מהמחקר עולה עוד כי נשים מהוות 43% מכלל הדמויות המדברות על המסך, נתון שהושג גם בעונת השידורים של 2007-2008. מבין הרשתות, רשת CW היא המובילה באחוז הנשים המככבות על המסך עם 51% מכלל הדמויות, אחריה רשתות FOX ו-ABC עם 44% כל אחת, NBC עם 41% ובמקום האחרון מבין הרשתות הגדולות – CBS עם 39%.

"חדר החדשות" חודשה לעונה נוספת

לאחר שבועות של שמועות, אישרה השבוע סופית רשת HBO כי הסדרה "חדר החדשות" מבית היוצר של ארון סורקין תזכה לעונה נוספת, שלישית במספר. הסדרה, בכיכובו של ג'ף דניאלס הנפלא (שגם זכה השנה למועמדות לפרס האמי על התפקיד) זכתה לביקורות טובות, אך גם ללא מעט קטילות ארסיות מצד המבקרים. העונה השנייה של הסדרה תגיע לסיומה בשבועות הקרובים.

עצומה ברשת: להחליף את שחקני "50 גוונים של אפור" בכוכבי טלוויזיה

נראה שהמעריצים בהוליווד לא מרוצים מהבחירות האחרונות של המלהקים בעיר: לאחר הזעם על בחירתו של בן אפלק לתפקיד באטמן, הפיצו לאחרונה מעריצים עצומה ברשת שמגנה את הבחירה בצ'ארלי האנם ודקוטה ג'ונסון לתפקידים הראשיים בעיבוד הקולנועי לספר "50 גוונים של אפור". במקום השניים, מעדיפים המעריצים את אלכסיס בלדל הזכורה כרורי מ"בנות גילמור" ואת מאט בומר ("צווארון לבן") לגלם את אנסטסיה סטיל וכריסטיאן גריי בהתאמה. על העצומה חתמו עד כה למעלה מ-65 אלף בני אדם.

והם גם יודעים איך הסרט ייראה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully