וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 48: פרשיית התעללות מינית בילדים נוספת בתוכנית ריאליטי

28.5.2015 / 6:10

בני משפחת דאגר יותר קרובים ממה שכולם חשבו, קלי רתרפורד זוכה במשמורת על ילדיה, בוגר להקת פייב הופך לחקלאי ו"הרווקה" לא מפסיקה לעשות כותרות. חדשות הטראש של השבוע

יש תמורה: בוגרת "בגרות באמהו?ת" מזמינה אתכם לממן את הגדלת החזה שלה

אוי, מימון-המון. התופעה המעיקה שפרצה בסערה לחיינו והפכה אותם לפירה מלא גושי אי-נעימות מסרבת להיעלם, אבל התירוצים ללמה לא תרמנו לסרט גמר של החברה מהתיכון או לאי.פי הבכורה של אח שלה או לשנות שירות של איגי אוזלים במהירות. הרבה אנשים למדו לנצל את שיטת קיבוץ הנדבות הזו, כמו למשל אלו מאחורי האתר MyFreeImplants.com, המאפשר להשקיע בניתוחים להגדלת חזה. כן, אם את רוצה לתת לחבורת גברים עם כסף בעלות על הציצים שלך זה המקום בשבילך. מי שפתחה לאחרונה חשבון באתר היא כוכבת "בגרות באמהו?ת" לשעבר, מקנזי מקי בת העשרים, שניסתה לגייס 5,000 דולר. לאחר שהעמוד נחשף בתקשורת והמוני אנשים תקפו את בחירתה של מקי לבקש ממעריציה כסף עבור ניתוח שאינו הכרחי, מקי סגרה את העמוד והסבירה שלא הבינה שזה מה שעושים באתר. כנראה שעכשיו היא תיאלץ למצוא דרכים אחרות להרוויח כסף, כמו למשל, עבודה.

ממשיך לזוז: הזמר מפייב עובר לגור בחווה

בעוד חברי הבקסטריט בויז מרימים ברעננה ומודדים בגדים בסנטר, יש בוגרי להקות בנים מהניינטיז שלוקחים את המינוס בבנק למקומות קצת יותר פרודוקטיביים. אבז לאב, למשל, שהיה פעם ב-5ive ומאז מעביר את הזמן בפעילויות כמו השתתפות ב"האח הגדול VIP" והופעת אורח ב"דראג רייס" של רופול. כעת לאב מוכן לשלב הבא בקריירה: תוכנית ריאליטי בכיכובו. מדובר במיני סדרה בת שלושה פרקים בשם "אבז בחווה", שתשודר ב-BBC ותעקוב אחרי המעבר של אבז ובת זוגו מחיי המותרות של לונדון לחיים כפריים בוויילס. נשמע קצת כמו המשימה הכי ארוכה של "האח הגדול" אי פעם.

אבז מפייב. טוויטר, אתר רשמי
כמובן/אתר רשמי, טוויטר

לרדת בקטן: הרופאים שלא מצליחים לעזור להאני בו בו לרדת במשקל

מאמא ג'ון שאנון היא אשה שקשה לרצות. כשנשמעו ביקורות בדבר משקלה של בתה, אלאנה "האני בו בו" תומפסון, שאנון הדפה אותן בטענה שהילדה בריאה. ובכל זאת, כשזיהתה בהן הזדמנות להופעה בטלוויזיה, שלחה את בתה להשתתף בתוכנית בשם "הרופאים", תוכנית-בת של "דר' פיל" בהשתתפות כל מיני דוקטורים אחרים שתפקידם לסייע בבעיות רפואיות שונות. אך הפלא ופלא, במשך החודש שאותם דוקטורים היו בחייה של האני בו בו, היא לא ירדה במשקל כלל! בפוסט זועם שפרסמה מאמא ג'ון באינסטגרם טענה כי בתוכנית רצו מלכתחילה שהאני תכשל, ומבקשת להבהיר שבניגוד למה שבוודאי יוקרן בתוכנית, לאם ולבתה אכפת מאוד מעודף המשקל וכי הן פועלות להילחם בו. ללא עזרת התוכנית השילה האני בו בו כשלושה קילוגרמים ממשקלה (שעמד על כ-56), כתבה אמה. אולי לתפוס קצת מרחק מאור הזרקורים לא נשמע רעיון רע כל כך, הא, מאמא ג'ון?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

Oh k cause everyone wants to know how alana doing she has lost almost 8 pds from 125.5 to 118 so Far in a mth im so proud of her... just by eating smaller portions and walking and with the encouraging support even 3000 miles away from our personal trainer @natashafett. ..just so everyone knows I want the truth out there I'm sorry but in the mth the show "THE DOCTORS" was in our lives she lost nothing they wanted her to fail I feel from the beginning they air the rest of the show tomorrow we wasn't on a 10 wk program like they want y'all to believe they flew us back in almost a mth after the first appearance and they separate this show that will air tomorrow but in real life it was filmed back on April so I know they r going to make it looks like we don't care but we do I mama June have lost 45 pds in a lil over a mth pumpkin @blowin_ur_mind15 has lost 26 pds in a lil over mth and all cause the awesome support of one person that came into our lives @natashafett believe us or not but she is awesome supportive encouraged us when we felt like we couldn't or didn't what to do it she was always a call or text away encouraging telling us we r doing awesome and this is what has helped us not just the support of us as a family unit but the support from someone who genuinely cares about us successful getting healthier and changing your minds and this is truth my side of things I'm proud of the changes alana pumpkin and myself have made and continue to make its not hard to it it's a mind over matter and yes im not going to lie it was hard at first but with the right support team in your corner and I want to thank u @GRMediaFirm for introducing natasha into our lives she has really made a HUGE difference in us and we thank u from the bottom of our hearts ...💖💖😊

A photo posted by June-alana Shannon (@real_honeybooboo_mamajune31054) on

הילארי 2016: אפליקציות רודפות אחרי הילארי דאף שתצטרף אליהן

מי שמסתמנת באופן ודאי כנסיכת אפליקציות ההיכרויות היא הילרי דאף, ואחרי שפרופיל הטינדר שלה הופץ ברחבי הרשת ועורר ספקולציות בנוגע לתוכנית ריאליטי שמתבשלת, אפליקציה אחרת מחזרת אחריה. מדובר ב-"The League", שמתיימרת לשדך בין אנשים חכמים, עסוקים ואמביציוזים, ולראייה מסתנכרנת עם פרופיל לינקדין ולא עם פייסבוק, כי היא לא פשוטה כמו טינדר.

אם אתם לא הילארי דאף, תיאלצו להצטרף לרשימת המתנה אינסופית עד שהצוות יאשר אתכם, אם אתם כן הילארי דאף תסרבו בעדינות, כי אף אחד לא רוצה להיות חבר באפליקציה שרודפת אחריו.

עונת השערוריות: "הרווקה" מסרבת לרדת מהכותרות

"הרווקה" זו תוכנית שעוד משודרת, כך מתברר. הפורמט האלמותי בן מלא בחורים מתחרים על לבה של בחורה אחת הוא סוס מנצח, וכזה, כידוע, לא מחליפים, רק בועטים בו מדי פעם, שיתעורר על עצמו. בעונה ה-11 של הריאליטי אין רגע דל, ובכל יום מתפרסם פרט שערורייתי אחר שקשור אליה. בין אם זה מתמודד שגורש בפרק הראשון לאחר שחפן את ישבנה של אחת הרווקות (אל תשאלו, היו שתיים) ואיים באונס (בצחוק, אחי!) על אחד המתחרים, מתמודד שהגיע לבית החולים לאחר שנפצע במשימת אגרוף, או מתמודד שהתפשט עוד לפני שהציג את עצמו והעביר את ידיהן של הרווקות על חזהו, כל דבר בתוכנית הזו מריח מטסטוסטרון לא ממומש.

הרווקה קייטלין בריסטו החליטה לעשות את המיטב מהסיטואציה האומללה ותוך כדי בחינת יחסיה עם המתמודדים אף העזה לשכב עם אחד מהם. כמה אתרים ואפילו הפרומו לתוכנית כבר הספיקו לבצע בה סלאט-שיימינג, והיא נאלצה להסביר את מעשיה באופן שאף גבר מעולם לא נדרש לו. אבל, יש גם חדשות טובות. בפרק האחרון התארחה הקומיקאית איימי שומר במשימת סטנד-אפ והיתה כה מוצלחת, שהצליחה אפילו לקבל בטוויטר הצעה לא-פורמלית מבכיר ברשת ABC לככב בתוכנית בתור הרווקה הבאה. נראה אתכם מתעסקים איתה.

בטח משהו במים: עוד פרשיית התעללות מינית בילדים בתוכנית ריאליטי

מה אתם יודעים, בני משפחת דאגר יודעים לעשות עוד דברים חוץ מלהיות הומופובים וגזענים, וזה להתעלל מינית בילדים. השבוע הודה ג'וש, אחד הילדים מהתוכנית "19 ילדים והיד עוד נטויה", כי נהג בצעירותו לגעת וללטף ילדות, ביניהן כמה מאחיותיו הקטנות. המקרים היו ידועים להוריו שלקחו את הזמן בכל הקשור לדיווח לרשויות, והסיפור פורסם רק עכשיו, כשחוק ההתיישנות כבר חל עליו.

הפרשה, כצפוי, עוררה הדים רבים. בין הקולות שקראו להורדת התכנית מהמסך היה גם זה של מאמא ג'ון, שהסתבכה בסקנדל התעללות דומה, וכמובן של מפרסמים רבים שלא אכפת להם להיות מזוהים עם הערכים המיושנים של המשפחה, אבל זה כבר יותר מדי בשבילם. היו גם כאלו שתמכו בו, ביניהם הפוליטקאי מייק האקבי, שמתמודד בימים אלו על מועמדות לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית, שכתב בפייסבוק שלפעמים אנשים טובים עושים דברים מגעילים.

ג'וש דאגר. פייסבוק, אתר רשמי
אבל היי, לפחות הוא תומך בנו/אתר רשמי, פייסבוק

שמחים לעדכן: קלי רתרפורד קיבלה משמורת זמנית על הילדים

איזה כיף, ההצקה משתלמת! אחרי שאכלה את הראש לנשיא אובמה ולעולם כולו, הצדק הושב על כנו, וקלי רתרפורד קיבלה משמורת זמנית על שני ילדיה. זה כנראה מבטיח לאחד מהם עתיד במוסד פסיכיאטרי וידידות עם ג'ני האמפרי ולשנייה שהות ארוכה בפנימיה ואת ההאמפרי השני, אבל אנחנו שמחים שזה יקרה במקום בו נוכל לשמוע על זה ולא במונאקו, אתם לא נסיכים או משהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully