וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: המאבק על המקום הראשון בשיאו

28.6.2015 / 9:23

עדיין לא ידוע איזה סרט נמצא במקום הראשון השבוע בטבלת שוברי הקופות בארצות הברית. "עולם היורה" ו"הקול בראש" מתחרים ראש בראש, ההפרש קטן מכדי להחליט מי מהם ניצח – אבל בטוח ששניהם זכו

יח"צ - חד פעמי

עכשיו זה רשמי: "עולם היורה" הוא הלהיט הענק של השנה. הכנסותיו של סרט הדינוזאורים בארצות הברית הצטברו ליותר מה-450 מיליון הדולר של "הנוקמים 2", מה שהופך אותו לסרט המכניס ביותר של 2015. זה, כמובן, לא ייגמר שם: "עולם היורה" הולך ומגיע קרוב לצמרת גם ברשימות הסרטים המכניסים של כל הזמנים. ברשימה האמריקאית למשל, הוא נמצא עכשיו במקום החמישי, אחרי שהתעלה על שני סרטי "מלחמת הכוכבים" – המקורי, ו"אימת הפנטום". בסוף השבוע הזה הסרט הכניס בארצות הברית כ-48 מיליון דולר, וההכנסות הכוללות שלו הגיעו ל-493 מיליון דולר. בימים הקרובים הוא יוסיף לרשימה המתארכת של השיאים ששבר גם את תואר הסרט שהגיע הכי מהר להכנסות של 500 מיליון דולר בארה"ב.

ובכל זאת ייתכן שהשבוע "עולם היורה" לא נמצא במקום הראשון: "הקול בראש" של פיקסאר הכניס גם הוא סכום דומה מאוד של כ-48 מיליון דולר, ועדיין לא ברור איזה מהשניים באמת מדורג במקום הראשון בסוף השבוע. ההכנסות הכוללות של "הקול בראש" עומדות על כ-181 מיליון דולר; זה אמנם נראה מעט בהשוואה ל"עולם היורה", אבל בהשוואה לדינוזאור הזה, הכל נראה קטן. למעשה ל"הקול בראש" אין שום סיבה להתלונן - הוא מביא צופים בקצב אדיר עבור סרטי פיקסאר, סרטי אנימציה וסרטים מקוריים בכלל.

לעומת שתי ההצלחות האלה, "טד 2", קומדיית הדובי המדבר של סת' מקפרלן, טיפה מאכזב. "טד" הראשון היה הפתעה גדולה כשפתח עם 54 מיליון דולר ב-2012; הסרט החדש רחוק מלעמוד בקצב של המקור, והוא הביא בסוף השבוע הראשון כ-34 מיליון דולר. זאת עדיין פתיחה מכובדת ביותר עבור קומדיה, אבל לעומת הסרט המקורי זוהי קריסה – בפרט כשהציפייה מסרט המשך של סרט מצליח ואהוד היא להכניס יותר, ולא פחות, בסוף השבוע הראשון.

פתיחה צנועה יותר ובכל זאת מעט מפתיעה רשם "מקס", סיפור פטריוטי על גיבור מלחמה אמריקאי שחוזר משדה הקרב באפגניסטן הלום קרב, שהוא גם כלב רועה גרמני. הסרט, שביים הישראלי לשעבר בועז יכין, הגיע למקום הרביעי עם כ-11 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully