וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 53: ביפן יש כלב שמגיש חדשות וזה בסדר גמור

2.7.2015 / 6:13

"הרווקה ארה"ב" מגיעה לשפל חדש ומביימת אשכבה, אחיו של מת'יו מקונוהיי דוהר על הצלחתו, ניקי מינאז' מטפחת את הישבן ועוד חדשות טראש טעימות במיוחד

המוות נאה לה: "הרווקה" מגיעה לטקס האשכבה של עצמה

העונה הנוכחית של "הרווקה" ממשיכה לשגע לכולם את השכל. אחרי רגעים שערוריתיים ופרומואים מתעתעים, הגיעה שעתה של התוכנית לאבד כל קשר עם המציאות. בפרק ששודר בשבוע שעבר הוחלט לזייף את מותה של הרווקה, קייטלין בריסטו, ולערוך לה טקס אשכבה. בעודה שוכבת בארון מתים, זכתה בריסטו להאזין למתמודדים האומללים מספידים אותה, בזמן שהיא מתאמצת לא להיקרע מצחוק ולרוב לא מצליחה. הפרק בכל זאת מקבל צל"ש בגזרת החלומות: אם לא למצוא אהבה, לפחות להיות נוכחת בלוויה של עצמך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמובן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האהבה הכי גדולה בחיים: האהבה לזמן מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקן והשחקן: סקוט דיסיק מזניק קריירה חדשה

מי שעוד הגשים חלום השבוע הוא סקוט דיסיק, שקיבל סופסוף את ההזדמנות לה הוא משווע — לצאת עם מישהי שאינה קורטני קרדשיאן. באותה הזדמנות הוא עשה גם את הופעת הבכורה שלו כשחקן, כי כל זה קרה באופרת סבון אינטרנטית בשם "Youthful Daze". אמרתם "אופרת סבון אינטרנטית", אמרתם כיף חיים, ולפני שאתם צופים בפרק הרשו לנו לשחרר אזהרת התמכרות. אם אתם לא מוכנים לפתוח את לבכם בפני כל היופי הזה, דיסיק מגיע בדקה 5:53.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הכי רך שיש: כך מתחזקת ניקי מינאז' את הישבן

ניקי מינאז' גרמה להמוני אנשים — חצי מיליארד, כמעט, אם לשפוט לפי צפיות היוטיוב בקליפ לשירה "אנקונדה" — לסגוד לישבן שלה. שמועות רבות אפפו את אותנטיותו של הטוסיק הנערץ, אבל בין אם הושתלו בו שתלי סיליקון ובין אם לאו, מינאז' מעניקה לו יחס מלכותי.

לידי אתר TMZ התגלגלה רשימת הדרישות של הזמרת מההפקות המקומיות בסיבובי ההופעות שלה, ומתברר כי היא בררנית עד מאוד בבחירת נייר הטואלט בו היא משתמשת. בין העוף המטוגן ובקבוקי השרדונה, מתעקשת מינאז' על ניירות ניגוב משני מותגים ספציפיים, ומבקשת לזרוק גם מגבונים לחים לחבילה. יחסית לאמנים אחרים מדובר בדרישות הגיוניות בהחלט, כל עוד, כמובן, את לא חולקת בית עם אריאנה מלמד.

אומר זאת כך, יונית: ביפן יש כלב לבוש חליפה שמגיש חדשות

זוז הצידה, נדב איל, נמצאה הסיבה האמיתית למחסור בליבידו היפני: מגיש החדשות אינויאמה שיבאו, שהוא במקרה גם כלב לבוש בחליפה. באמת שאין צורך בסקס, ובוודאי שלא בילדים, כשעודף החמידות הזה ממלא את המסך. לצערנו, לא מדובר במשדרי חדשות לגיטימיים בהגשתו, אלא בסדרת פרסומות לבנק. עם זאת, אין שום סיבה שלא לקדם אותו, הוא בוודאי יודע יותר מאיתנו על כל העניין הזה עם הגז או מה בדיוק קורה ביוון.

לשבור את הקרח: מתנגדי הפלות נגד סופיה ורגרה

פרשת הביציות הקפואות של סופיה ורגרה מסרבת לגווע, וזאת בניגוד לעוברים עצמן, שכנראה לא יהפכו ליצורים חיים לעולם. כזכור, כוכבת "משפחה מודרנית" ובן זוגה ניק לואב נמצאים במאבק משפטי על גורלם של עוברים מוקפאים שיצרו ביחד, ושמרו בפריזר ליום הגשום בו ירצו להיות הורים. בינתיים הם הספיקו להיפרד, וכמו החלומות והתקוות שלהם, גם העוברים נותרו בהקפאה.

זכותה של ורגרה על גופה עוררה עליה את זעמם של מתנגדי הפלות, שהלכו הפעם רחוק מדי, ולא רק שנכנסו לה לרחם, אלא גם העזו להרוס את הקרנת הבכורה של "מג'יק מייק XXL". השבוע הגיעה ורגרה לפרמיירה עם בן זוגה הנוכחי, ג'ו מנגניילו המככב בסרט, ונתקלה במפגינים אשר קראו לה להפשיר את לבה ואת הביציות, ואף השחיתו את הכוכב שלה בשדרת הכוכבים. כן, מה שהכי משונה בסיפור המופרך הזה הוא שלסופיה ורגרה יש כוכב בשדרת הכוכבים.

סופיה ורגרה. אינסטגרם, צילום מסך
כוכבת אמיתית. ורגרה/צילום מסך, אינסטגרם

טקסס הולד'ם: אח של מת'יו מקונוהיי רוצה להשקיע באמריקה האמיתית

למת'יו מקונוהיי יש אח בשם רוסטר, שבתרגום חופשי זה תרנגול, שכוי, או האופציה המועדפת — גבר. רוסטר הוא מולטי-מיליונר טקסני שהעניק לילדיו שמות של משקאות אלכוהוליים, ועכשיו הוא יוצא לחלוק עם האנושות קצת מהיכולות שאיפשרו לו לשים אוכל בפיותיהם של מילר לייט ומרגריטה הקטנים. הוא יעשה את זה בתוכנית חדשה שנקראת באופן שרירותי לחלוטין ולא קשור בכלל לאח המפורסם "מועדון הלקוחות של מערב טקסס". רוסטר מבקש להשקיע ביזמים מקומיים, כאלו שמתעניים פחות באפליקציה שתכבוש את עולם התוכנה ויותר בנפט ובטנדרים. ולחשוב שאנחנו הסתפקנו ב"המיזם" עם אברי גלעד.

מת ואוהב את זה: מייקל ג'קסון עושה קופה מהקבר

השבוע לפני שש שנים מייקל ג'קסון הלך לעולמו, ומתברר שמבחינה כלכלית היו אלו שש שנים לא רעות בכלל. מאז מותו הצליח המותג "מייקל ג'קסון" לייצר הכנסות בגובה שני מיליארד דולר, רובן מסרט הקולנוע "This Is It" ומופע של סירק דה סוליי המבוסס על שיריו. כדי להיכנס לפרופורציות, יש לזכור שלפני שהרופא שלו הלעיט אותו בתרופות המיותרות שהרגו אותו, מלך הפופ היה שקוע עמוק בחובות. מה שאומר שלאחר כיסוי הוצאות, מסים וסגירת אותם חובות, לא נותר הרבה מהסכום האסטרונומי הזה. אבל אין מה לדאוג לילדים פרינס, פאריס ובלנקט: להם הוקמו מבעוד מועד קרנות נאמנות, שעשויות להגיע עד לסכום של מאה מיליון דולר לכל אחד. ולחשוב שפעם עוד האשמנו את ג'אקו בהורות לא אחראית רק בגלל שהוא הניף את הילד שלו מהמרפסת.

מייקל ג'קסון. GettyImages
דאג לילדים. תרתי משמע/GettyImages

תלבשי חזיית פוש אפ ותשתקי: המאבק של רוז מק'גוון עלה לה בסוכן

זוכרים את הציוץ של רוז מק'גוון, שחשף את הסקסיזם בתהליך הליהוק לסרט חדש של אדם סנדלר? ובכן, הוא עלה לה בסוכן שלה, סטיב מולר, שהחליט לסיים את יחסיהם המקצועיים בעקבות החשיפה. ואחר כך לכו תשכנעו נשים להתלונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully