וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 סרטים שהילדים שלכם צריכים לראות הקיץ

4.8.2015 / 6:10

קיץ, חם, אתם לא מפסיקים להזיע. הזדמנות נהדרת להציע לכם לקחת את הילדים לקולנוע. ההמלצות עלינו, הפופקורן במחיר המופקע עליכם

יח"צ - חד פעמי

"שון כבשון"

על מה זה? סרט אנימציה מבית היוצרים של "וולאס וגרומיט" המבוסס על סדרת הטלוויזה המצליחה העוקבת אחר הרפתקאותיו של כבשון חמוד. שון הוא כבשון חכם ושובב אשר חי בעדר תחת פיקוחו של פארמר וכלבו, ביטצר, כלב רועים לא יעיל אך תמיד בעל כוונות טובות.

למרות מיטב מאמציו של שון, החיים בחווה הפכו להיות קצת שגרתיים מדי עבורו, והוא רוקח תוכנית ערמומית - יום חופש. אולם תוכניתו הקונדסית של שון יוצאת מכלל שליטה וגורמת בטעות לפארמר האומלל לאבד את החווה שלו. לראשונה בחייו, שון צריך לעזוב את החווה ולנסוע לעיר הגדולה ובעזרתם של חברי העדר, להציל את פארמר.

ויש גם צ'ופר: ריאיון עם התסריטאי-במאי.

"הנסיך הקטן"

על מה זה? הסרט של מארק אוסבורן הוא גרסה חדשה לסיפור המוכר "הנסיך הקטן", מאת אנטואן דה סנט-אכזופרי. העלילה מתרכזת בילדה קטנה וחולמנית שמואסת בשיעורי הבית ובמסלול הקבוע מראש שהחיים וההורים הכתיבו לה. היא ורוקמת ידידות עם השכן הקשיש והחביב שגר מולה, בעזרת ספר מופלא על טייס, נסיך קטן, ורד וכבשה מצוירת.

ויש גם צ'ופר: ריאיון עם הבמאי והצצה לדיבוב של שלמה ארצי.

"טום ליטל ומראת הקסמים"

על מה זה? החיים השלווים בממלכת קסמים רחוקה עומדים בפני סכנה, לאחר שמכשפה מרושעת מטילה כישוף הפוגע בממלכה. המלך מציע את ידה של בתו הנסיכה לגיבור, שיציל אותם, וטום ליטל, המאוהב בסתר בנסיכה, מציע עצמו, נגד כל הסיכויים. בעזרת כלים קסומים ושותפה מסתורית, טום נלחם ברשע, ומנסה להצליח היכן שכל השאר נכשלו.

"השדון הראשון שלי"

על מה זה? הסרט מספר את סיפורו של טום, נער צעיר שנבהל כמעט מכל דבר. טום פוגש את האטי - ציידת רוחות מקצועית שנלחמת ברוחות רפאים והוגו, רוח רפאים ירוקה ולא מזיקה. השלושה מאחדים כוחות ונלחמים ברוח קרח עתיקה.

"סינדרלה והעיר הגדולה"

על מה זה? סרט קומי על מעצבת בגדים צעירה המנסה להצליח בעיר הגדולה, ולהוביל את העסק המשפחתי שלה למקום טוב יותר.

חלומה הגדול של קייט הוא להיות מעצבת אופנה באחד מבתי האופנה הגדולים בארה"ב. על אף כישרונה הייחודי לעיצוב והעובדה כי היא בוגרת מכון האופנה הנחשב של ניו יורק, אף בית אופנה גדול לא מוכן להעסיק אותה ולקחת את הסיכון שבתו של גורו קמעונאות ואייל אופנה אשר ידוע בשיווק פרטי לבוש "בהשראת" מעצבי האופנה הגדולים, תיחשף לסודות העיצוב שלהם.

בלית ברירה, קייט מצטרפת לעסק היחיד אשר מוכן להעסיק אותה – העסק המשפחתי של אביה. כאשר היא מתנהלת בסביבת אשתו המרושעת של אביה ושתי אחיותיה החורגות, קייט מבינה כי היא חייבת להציל את אביה מכוונותיהן הנצלניות של הבנות ולעצור את קריסת העסק. בעזרתו של הבחור החתיך ממחלקת הנעליים, עם בגדי הוינטג' הקסומים מהחנות של אמה הסנדקית והתחזות למעצב אופנה העונה לשם "נייט", קייט יוצאת למאבק בכל מי שמנסה לעצור אותה ולפגוע באביה.

"ברבי מלכת הרוקנרול"

על מה זה? ברבי, הבובה שכולם אוהבים לאהוב, מככבת כקורטני, נסיכה מודרנית שעולמה מתהפך עליה כשהיא מתחלפת עם אריקה, כוכבת רוק מפורסמת. העולמות השונים מתנגשים לאחר שקורטני נשלחת בטעות ל"מחנה מוזיקת פופ" ואריקה נשלחת ל"מחנה מלוכה". כאשר הבנות מגלות ששני המחנות בסכנת סגירה, הן חייבות לחבור יחד לביצוע שיר גדול מהחיים.

"המיניונים"

על מה זה? המיניונים" הוא סרט הרפתקאות מונפש המתמקד בגיבורים הקטנים (אורגניזמים חד-תאיים למעשה) מסדרת הסרטים המצליחים ביותר "גנוב על הירח".

סיפורם של המיניונים מתחיל הרחק בתחילתו של הזמן. תחילה הם היו אורגניזמים חד-תאיים צהובים והתפתחו במהלך העידנים, תוך שהם משרתים את המאסטר המרושע ביותר שהם מוצאים. אולם המיניונים מאבדים את המאסטרים שלהם, ומוצאים את עצמם בלי מישהו לשרת אותו ושוקעים בדיכאון. אך למיניון אחד בשם קווין יש תוכנית וביחד עם המתבגר המורד סטיוארט ובוב הקטן והחמוד, הוא יוצא אל העולם הגדול כדי למצוא בוס חדש ומרושע בשביל אחיו.

השלושה יוצאים למסע מרתק שבסופו של דבר מוביל אותם למאסטרית הפוטנציאלית הבאה שלהם, סקארלט קטלנוביץ (סנדרה בולוק), הסופר-נבלית הראשונה בעולם. הם נוסעים מאנטרקטיקה הקפואה ועד לניו-יורק של שנות ה-60 במאה ה-20 ומגיעים עד ללונדון, שם עליהם להתמודד עם האתגר הגדול ביותר שלהם עד עתה: להציל את המיניונים כולם מכליה.

ומה חשבנו על הסרט? הקליקו לביקורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully