וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לזה לקרות: להקת טיים אימפלה תגיע להופעה בישראל

3.2.2016 / 10:24

הלהקה האוסטרלית המהוללת טיים אימפלה תגיע להופעה בישראל בחודש יולי הקרוב, אחרי שלושה אלבומים עטורי שבחים. האחרון שבהם, "Currents" מ-2015, כבש את המצעדים וכיכב בסיכומי השנה ברחבי העולם ובישראל

AP

אחרי שכיכבה בסיכומי שנת 2015 עם אלבומה השלישי, "Currents", ועם השיר המונומנטלי מתוכו "Let It Happen", להקת האינדי הפסיכדלי טיים אימפלה שמה פעמיה אל ישראל להופעה ב-11 ביולי הקרוב בלייב פארק ראשון לציון (פתיחת דלתות: 18:30).

הלהקה האוסטרלית נוסדה בשנת 2007 כפרויקט של איש אחד, קווין פרקר, שהיה ונשאר היוצר המרכזי בה שכותב, מנגן, מבצע ומפיק את רובם המכריע של החומרים. לאחר מספר סינגלים ו-EPים יצא ב-2010 אלבום הבכורה של הלהקה, "Innerspeaker", שכלל שירים כמו "Solitude Is Bliss", "Lucidity" ו-"Expectation". האלבום זכה לתשואות המבקרים, שהיללו את היכולת של פרקר לזקק את הפסיכדליה הסיקסטיזית ולהתאים אותה לימינו.

אלבומה הבא זכה לשבחים גדולים אפילו יותר, כיכב בראשי סיכומי שנה רבים, היה מועמד לגראמי וזכה בפרסים ברחבי העולם. "Lonerism" מ-2012 הוריד במינון הגיטרות והעלה על חשבונן את הסינתיסייזרים והסמפולים, אולם שמר על הקו פסיכדלי הכבד האופייני ללהקה - ניסיון של קווין פרקר ליצוק למוזיקה את אהבתו לפופ. הוא הניב להיטי אינדי דוגמת "Elephant", "Feels Like We Only Go Backwards"
ו-"Mind Mischief". ב-2014 שיבץ המגזין פיצ'פורק את "Lonerism" במקום השביעי מקרב מאה הגדולים של העשור עד אז - מצעד שמנה גם את "Innerspeaker".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

חיבתו של פרקר לפופ הגיעה לשיא (בינתיים) באלבום השלישי של טיים אימפלה, "Currents" מ-2015. האלבום חתך בחדות לכיווני הגרוב והדיסקו, ושוב בלי לוותר על הפסיכדליה הכבדה האופיינית לו, וכלל את השירים "Cause I'm a Man", "Disciples", "Eventually" וכמובן "Let It Happen". האלבום פרץ גם את הדרך עבור טיים אימפלה במצעדי המכירות, עם זינוק מיידי למקום הראשון במצעד האוסטרלי לראשונה בתולדות הלהקה, כניסה למקום שלישי במצעד האלבומים הבריטי ולמקום הרביעי במצעד בילבורד האמריקאי. גם הפעם, כמובן, כיכב האלבום בסיכומי השנה של מגזיני המוזיקה הנחשבים בכל העולם.

גם בישראל זכתה הלהקה להערצה רבה. "Currents" מאייש את המקום השלישי באלבומי שנת 2015 בוואלה! תרבות, ואילו "Let it Happen" כבש את המקום הראשון במצעד מאה שירי השנה. במצעדי "הקצה" כבשו האלבום והשיר את ראשי כל מצעד, וגם האלבומים הקודמים שלהם נשמו אוויר פסגות בסיכומי השנה של "הקצה" בעבר.

על גלי האהבה הזו נישאת טיים אימפלה, שמגיעה לישראל בהפקת נרנג'ה, החברים שבין היתר אמונים על הגעתם של אלט ג'יי, מו וגם הופעתו הממשמשת של בריאן ווילסון. 2000 הכרטיסים הראשונים לטיים אימפלה יימכרו במחיר המוזל 249 ש"ח, ניתן לרכוש כאן החל מהשעה 11:00.

"Currents": טיים אימפלה שוברת בחדות שמאלה

"Let It Happen": השיר שהגדיר מחדש את הפופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully