וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סמוך על סול", "Glow" והחדשה של יוצר "הסימפסונס": מדריך סדרות קיץ 2018

מאט גריינינג, יוצר "משפחת סימפסון", חוזר לראשונה מאז "פיוצ'רמה" הנפלאה עם סדרה חדשה בנטפליקס. מלבדה מגיעות "סמוך על סול", "כתום זה השחור החדש", "UnREAL", ועוד סדרות חדשות וחוזרות. המדריך היחיד שאתם צריכים למה שקורה בטלוויזיה בחודשים הקרובים

יח"צ - חד פעמי

עדכון אחרון: 26 באוגוסט 2018

נגמרו לכם פתאום כל הסדרות שאתם צופים בהם? כן, זאת התקופה. אבל אל חשש, כמדי קיץ אנחנו חוזרים עם מדריך הסדרות והעונות החדשות שעולות בחו"ל ומגיעות בחלקן גם לישראל. בין היתר שבות אל חיינו ואל מסכינו "סמוך על סול" "לוק קייג'", "Glow", "לא בטוחה", "כתום זה השחור החדש", "פריצ'ר", "שלג צח" ואחרות. "סנס8" של האחיות וואשובסקי סוגרת את הסיפור שלה עם סרט מסכם, "UnREAL" שבה במהירות עם עונה חדשה שתשוחרר במלואה (וייתכן כי היא האחרונה), "Suits" חוזרת ללא שניים מגיבוריה אבל מחוזקת בקתרין הייגל; גם "נאשוויל", "משפחת פוסטר" ו"קז'ואל" מגיעות לעונותיהן החותמות.

מלבד הסדרות החוזרות ישנן גם כמה וכמה סדרות חדשות מסקרנות, בהן "Yellowstone" בכיכובו של קווין קוסטנר כחוואי הנקלע לשורת עימותים אלימים עם שכניו, ו-"Castle Rock" בהפקת ג'יי ג'יי אברמס שמאגדת את יצירות סטיבן קינג ביקום טלוויזיוני מורחב אחד. עוד מגיעות הדרמות החדשות "יורשים" ו"חפצים חדים" של HBO, "דיאטלנד" עם ג'וליאנה מרגוליס המבוססת על הספר המצליח באותו שם ו"פוזה" החדשה של ריאן מרפי.

אחת הסדרות המסקרנות ביותר הצפויות להגיע הקיץ היא "Disenchantment" של מאט גריינינג, יוצר "משפחת סימפסון", שלראשונה מאז "פיוצ'רמה" הנפלאה שב עם יצירה חדשה, הפעם כזו שמתרחשת בימי הביניים ותשודר בנטפליקס. עוד תגיע באוגוסט לראשונה אל הטלוויזיה דמותו של ג'ק ריאן, פרי עטו של סופר הריגול טום קלנסי, שעד כה גילמו אותו על המסך הגדול כוכבים כהריסון פורד, אלק בולדווין, בן אפלק וכריס פיין. הפעם יהיה זה ג'ון קרזינסקי בסדרה של אמזון פריים וידאו, שכבר חודשה לעונה שנייה מבעוד מועד.

הסדרה Disenchantment של מאט גריינינג, נטפליקס. נטפליקס,
"Disenchantment" של מאט גרינינג בנטפליקס/נטפליקס

כתמיד אנו מביאים לכם פירוט מקיף שלהן על פי מועד עלייתן בארה"ב ובבריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית) ואמזון פריים וידאו (עדיין בלי תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר


הסדרות החדשות של NBC | הסדרות החדשות של FOX | הסדרות החדשות של ABC | הסדרות החדשות של CBS | הסדרות החדשות של ה-CW

עוד באותו נושא

סשה ברון כהן יגלם את המרגל הישראלי אלי כהן בסדרה חדשה של נטפליקס

לכתבה המלאה

אוגוסט 2018


עוד ב-yes בחודשים הקרובים: פטריק מלרוז, שערורייה אנגלית למדי, הגשר, טראומה, קומנדו 6, אינסטינקט, בואי הביתה ועוד.

עוד ב-HOT בחודשים הקרובים: בייטס מוטל, איי קנדי,
ועוד.

עוד בסלקום TV בחודשים הקרובים: ממלכת החיות, ביחד ולחוד (Splitting Up Together), קוד בלאק, הגשר, שנות התשעים ועוד.

עוד בפרטנר TV בחודשים הקרובים: ממלכת החיות, The Ice Cream Show, למי קראת זולה? (Slutever) ועוד.

בכאן 11 בחודשים הקרובים: קרדינל, חוק וסדר מדור מיוחד, Fearless, הבריחה מג'ורג'יה ועוד.

עוד בנטפליקס בחודשים הקרובים: מרלון, Champions, מרצ'לה, עיר סודית (Secret City), נשקי אותי קודם, לא פוענחו (על חקירת רציחותיהם של טופאק ונוטוריוס ב.י.ג), ארצ'ר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully