וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי חי מול קיציס, יונית מול תמר: לוח השידורים המלא לערוץ 13 החדש

14.1.2019 / 21:22

ביום רביעי יעלה לאוויר ערוץ רשת-עשר הממוזג, ובשלושה מארבעת ימי השידור הראשונים שלו תשודר בפריים טיים "האח הגדול VIP". בערב השידורים הראשון התוכנית תתחרה ראש בראש מול "ארץ נהדרת" בקשת. זהו לוח השידורים בערוץ הממוזג

גיא זו-ארץ ולירון ויצמן בתוכנית "האח הגדול VIP". מיכה לובטון,
"האח הגדול"/מיכה לובטון

ערוץ רשת 13 הממוזג יעלה סופית לאוויר ביום רביעי ה-16 בינואר. הערוץ רצה להתחיל בשידוריו כבר בשבת האחרונה, אבל ההליכים והאישורים הסופיים לא הושלמו ולכן הדבר נדחה. הערוץ, שבמרכזו החיבור בין התוכן העיתונאי של ערוץ עשר לתכניות הריאליטי והבידור של רשת 13, הודיע מהו לוח השידורים שלו לארבעת ימי השידור הראשונים שלו בלבד, מרביעי עד שבת (וטרם מסר מה לוח השידורים בין ראשון לשלישי). אמנם סביר שעוד יחולו בערוץ שינויים כבר בעתיד הקרוב, ועם זאת בלט לעין השיבוץ - שיש שיגידו המופרז - של "האח הגדול" לשלושה מתוך ארבעת ימי השידור הראשונים של הערוץ הממוזג.

להלן לוח השידורים החלקי בערוץ 13 - ומה שישודר מולו בקשת 12.

התכנית "העולם הבוקר" עם אברי גלעד, הילה קורח, אלעד זוהר ומיה זיו-וולף. מיכה לובטון,
מגישי תוכניות הבוקר של ערוץ 13/מיכה לובטון

דיי טיים

6:00 "העולם הבוקר" בהגשת אברי גלעד, הילה קורח ומיה זיו וולף תשודר בערוץ 13 מול חדשות הבוקר עם ניב רסקין בקשת 12.

9:00 "פותחים יום" עם אלעד זוהר ונועה רוזין, שתשודר בחלקה מול "פאולה וליאון" בקשת (המשודרת החל מ-9:30) החל .

15:00 "הדו"ח היומי VIP" - יעל בר זוהר וקובי מחט ימשיכו להגיש את התכנית שעוקבת אחרי הנעשה בבית האח הגדול, ולצדם הפאנליסטים פנינה רוזנבלום, טילטיל, ליהיא גרינר ושי מיקה.

16:00 "כותרות היום" עם אלי ראכלין, שתשודר מול "מהדורה ראשונה" בהגשת אורן וייגנפלד בקשת.

16:10 "הכל כלול" עם סיון כהן.

עוד באותו נושא

"חוצפה שחברת החדשות משתמשת במסך של רשת כדי לקדם את קשת"

לכתבה המלאה
תמר איש שלום. רונן פדידה,
תמר איש שלום/רונן פדידה

רצועת החדשות והאקטואליה

17:00 "החדשות עם יעקב אילון". במשבצת שבה שידרה עד לאחרונה בערוץ עשר לוסי אהריש, שהורדת תוכניתה לוותה במחאה מצד צופים ואנשי תקשורת, תשודר מיום רביעי מהדורת חדשות אותה יוביל יעקב אילון, ממקימי חדשות 2 וחדשות עשר, שעד לאחרונה הגיש את המהדורה היומית בוואלה! NEWS. זו הפעם הראשונה שבה מהדורת חדשות משודרת כבר בשעה זו. בערוץ מבטיחים כי באולפן החדשות "ישולבו עזרים טכנולוגיים חדשים". אילון ישדר מול "חמש עם רפי רשף" בקשת 12, אליה עבר רשף מערוץ עשר.

18:00 "שש - אמנון לוי". לאחר שמנכ"ל הערוץ הממוזג, יוסי ורשבסקי, הוריד את התכנית הוותיקה והמוערכת "לונדון את קירשנבאום", למרות רצונו של לונדון להמשיך לשדר אותה, נכנסת לשעת השידור שלה תוכנית אקטואליה חדשה בהגשת אמנון לוי. הוא ישדר מול "שש עם עודד בן עמי" בקשת 12, שכמו שאר תכניות חברת החדשות (לשעבר חדשות 2) ישודרו מעתה רק בקשת.

18:45 "לפני החדשות" עם אודי סגל. העיתונאי והמגיש אודי סגל ימשיך להוביל את תוכנית האקטואליה היומית. ערב הבחירות בישראל, תעסוק "לפני החדשות" בעיקר בדרמות במערכת הפוליטית ותארח את המתמודדים הבולטים. אל סגל יצטרפו באולפן פרשני וכתבי חדשות 13 (לשעבר חדשות עשר), בדגש על כתבי הדסק הפוליטי. מול סגל ימשיך לשדר גיא פינס בקשת (מהחל בשעה 18:50).

19:20 "ברקוד עם נגה ניר-נאמן". מוסף הצרכנות מתוך מהדורת החדשות המרכזית יהפוך לתוכנית כלכלית בת חצי שעה, בהגשת כתבת הצרכנות נגה ניר-נאמן. הערוץ מסר כי יובאו בתוכנית תחקירים בענייני כלכלה, צרכנות ותיירות. ניר-נאמן תתחרה ב"תוכנית חסכון" בהגשת קרן מרציאנו של חברת החדשות בקשת 12 (המשודרת החל מ-19:30). זוהי למעשה "התוכנית הכלכלית" שחוזרת לשמה המקורי.

20:00 "המהדורה המרכזית" בהגשת תמר איש-שלום וטלי מורנו תשודר בערוץ 13, ותתחרה במהדורת חברת החדשות, בהגשת יונית לוי ודני קושמרו, שתשודר מעתה בקשת 12 בלבד.

שי חי, האח הגדול VIP. ניר פקין
שי חי חוזר לבית "האח הגדול"/ניר פקין

פריים טיים

כאמור, בשלב זה פרסם ערוץ 13 את תוכניות הפריים של ארבעת ימיו הראשונים בלבד, מרביעי ועד שבת.

רביעי, 16 בינואר, הוא יום השידורים הראשון של הערוץ הממוזג, ב-21:00 - "האח הגדול VIP" ראש בראש מול "ארץ נהדרת" שתשוב לעונה חדשה.

חמישי ב-21:00 "האח הגדול: תכנית הצלה" מול "עובדה" של אילנה דיין בקשת, וב-22:15 "גב האומה" עם ליאור שליין, שישודר בחלקו מול "אנשים" של קשת.

שישי ב-20:00: "שישי עם אילה חסון" מול "אולפן שישי" בקשת, ואחריה ב-21:30 "שי בשידור" עם שי שטרן מול "סברי מרנן" בקשת.

שבת ב-21:15 "האח הגדול VIP" מול "הכוכב הבא לאירוויזיון" בקשת.

גיא לרר בטקס פרסי הטלוויזיה. מגד גוזני
גיא לרר/מגד גוזני

לייט נייט

23:00 "הצינור" עם גיא לרר, שתשודר בחלקה מול "אנשים" בהגשת חיים אתגר וקורין גדעון בקשת (העוברת לשעה 22:30), וחלקה מול "חי בלילה" עם נדב בורנשטיין בקשת (שתשודר החל מ-23:20).

23:30 "היום שהיה" עם טל ברמן, שייכנס לנעליו של גיא זהר עם מעברו לתאגיד כאן, גם הוא מול "חי בלילה" בקשת.

00:00 "סוגר עניין" עם שי גולדן ישודר בערוץ 13 מול תוכנית הטכנולוגיה והחדשנות "נקסט" בהגשת דרור גלוברמן בקשת (שתשודר החל מ-23:50)

seperator

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully