וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול VIP": משהו בגמר הזה הרגיש נורא שטוח

3.3.2019 / 7:37

זה כנראה היה קשור למוזיקה הלא מרגשת יותר מדי, לקהל הלא מתרגש מדי, למתמודדים הלא נרגשים מדי וגם למנחה האנמי, שגרם לנו להתגעגע לאסי עזר. אפילו שי חי נראה כמו איש מבוגר שקצת כועס על זה שבדיוק שלפו אותו מאיזה משחק ברידג'. לפחות הזוכה היה ראוי

אסף גורן האח הגדול VIP גמר. מיכה לובטון,
אין מישהו שהיה מגיע לו לזכות יותר מאשר אסף גורן. גמר "האח הגדול VIP"/מיכה לובטון

טובבבבבבב. אז מה היה לנו כאן? עונה לא מדהימה של "האח הגדול", אבל וואלה גם לא פלופ ברמה של "2025". עונה בסדר כזאת. חביבה, מיץ תפוזים של קופיקס. לא מעולה, אבל סוגר את הפינה. וככה גם היה נראה הגמר. בסדר כזה. היה נראה שאפילו הדיירים מחמישיית הגמר, בזמן שהם מחכים לשמוע מי מהם מנצח את העונה הזאת, היו קצת משועממים. בעיקר שי חי, שהיה נראה ולבוש כמו איש מבוגר שקצת כועס על זה שבדיוק שלפו אותו מאיזה משחק ברידג' מרגש ומותח לטובת הגמר הפושר הזה.

האמת היא שאני קצת מתבייש להודות בזה, אבל הגמר הזה כל כך גרם לי לפהק עד שלפרקים מצאתי את עצמי מתגעגע לאסי עזר, מהימים שהנחה את העונות הראשונות ולפני שהוא נהיה המעצבן הלאומי. כשגמר "האח הגדול" היה אירוע נוצץ ומלא התרגשות שכולם חיכו לו. כשאסי עזר בכה מהתרגשות וכולם התרגשו איתו. כי זה היה אמיתי. אשכרה היה ממה להתרגש.


עוד בוואלה! תרבות:
עשה את זה בענק: אסף גורן הוא הזוכה באח הגדול VIP
הצופה מבולבל, הרייטינג צולע: "2025" של קשת לא מצליח להמריא
לא, היא לא רוצה להתנשק עם מוראט: כשהאח הגדול ניסה לסרסר בנטלי

האח הגדול אסף גורן. צילום מסך
חוסר החלטיות עקבית. אסף גורן, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

לעומת זאת בגמר הזה משהו הרגיש נורא שטוח. אני לא ממש יודע אפילו להסביר במילים מה זה היה, אבל זה כנראה היה קשור למוזיקה הלא מרגשת יותר מדי, לקהל הלא מתרגש מדי, למתמודדים הלא נרגשים מדי וגם למנחים. או יותר נכון למנחה. גיא זוארץ אחד שהנחה את הגמר הזה בלי לירון ויצמן שהייתה עסוקה בלידת בנה הטרי "מאט" או "מייק" או "מאוס". טוב אני לא זוכר איך קוראים לו. רק שזה היה שם מאוד מוזר.

אבל גיא זוארץ. הו גיא זוארץ. האיש שהוא המתנה ארוכה בקופת חולים רק בבן אדם. באמת לעולם לא אבין איך כל כך מעט כריזמה יכולה להתרכז באדם אחד. אדם שמשך אותנו יחד איתו בגמר אל הפסקת הפרסומות, ואל עוד אחת ואל עוד אחת ואל עוד אחת ואל עוד אחת. אין ספק שההנחיה האנמית שלו רק הוסיפה למדד הפיהוק הגבוה של הגמר הזה.

אסף גורן שי חי האח הגדול VIP. צילום מסך
הצליח לרגש. שי חי/צילום מסך

אבל עכשיו בואו נדבר על המתמודדים. ראשון יצא עדי לאון. אני חייב להודות שהייתי מאוד מופתע לראות אותו יוצא בחלוץ, כי גם אני וגם הוא חשבנו שהוא יזכה. אולי זאת רוח התקופה, אבל מתברר שהקהל בבית פחות מתחבר לחבר הטוב של אייל גולן שמקפיד כל הזמן להתפלל לקב"ה ולספר לכולם כמה שהוא ימני שחולה על ישראל. כנראה שלקהל היום יותר חשוב יושרה, אמינות וכבוד שבין אדם לחברו ופחות קונה בלבולי ביצים.

הדיירת השנייה שיצאה מבית האח עונה לשם נטלי דדון. טוב, מה אפשר להגיד על נטלי דדון? האמת היא שלא הרבה. לא חושב שמישהו הופתע מכך שהיא לא ניצחה. אני חושב שאנשים יותר הופתעו מזה שהיא הגיעה כל כך רחוק (ותודה לבוטים באינסטגרם שהביאוני עד הלום). כי לא נעים להגיד אבל נטלי, ממש כמו העונה הזאת, הייתה קצת משעממת.

השלישי שיצא מהבית היה בן זיני (ותודה לבוטים באינסטגרם שהביאוני עד הלום #2). אני חייב להודות שמבחינתי בן זיני היה החידה של העונה. אני יכול להגיד די בביטחון שעד עכשיו אין לי ממש מושג מי זה בן זיני (ולמה כולם קוראים לו בן זיני ולא פשוט בן?!). אני בעיקר זוכר אותו בוכה בכל מיני סיטואציות. לא שזה לא בסדר לבכות, אבל אני לא זוכר אותו מדבר או עושה משהו אחר. וגם כשיצא מהבית הוא לא אכזב, הגניב מבט לאבא שלו והחל לבכות. זה היה קצת מרגשוש והרבה מביכוש. בערך כמו הקליפים שלו.

עוד באותו נושא

הצופה מבולבל, הרייטינג צולע: "2025" של קשת לא מצליח להמריא

לכתבה המלאה
האח הגדול אסף גורן. צילום מסך
לב גדול. אסף גורן, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

ועכשיו למר אח גדול, אל קפיטן - שי חי. שי חי סיים את העונה הזאת במקום השני והמכובד וזכה לצאת במקרה הזה מהדלת הקדמית ולא מהאחורית כמו בהזדמנות הקודמת. תראו, שי חי זה מקרה מעניין, בגלל שאין ספק שיש לו הרבה כריזמה וגם לב טוב. אני חושב שהוא פשוט לא יודע לפרש נכון סיטואציות חברתיות, דבר שמפיל אותו פעם אחר פעם אחר פעם. הוא שומע את מה שהוא רוצה לשמוע ולאו דווקא את מה שתואם למציאות. למרות שלצד זה אני חייב לציין שראו עד כמה הוא מנסה להשתנות ולהתפתח כבן אדם מכיל ומכבד, והאמת היא שבלי ציניות, זה ראוי להערכה בעיניי. סגרת מעגל, שי חי.

ועכשיו למנצח של העונהההההה, אדון אסף גורן!!! האמת היא שאת אסף, שמפורסם בזכות זה שהוא ניצח ב"האח הגדול", לקח לי זמן לעכל. אני מודה שבהתחלה גם אני חשבתי שהוא לא העיפרון הכי חד בקלמר וגם אותי עיצבנה חוסר היכולת שלו לעמוד על שלו, בעיקר מול בריונים. אבל עם הזמן גם אני נחשפתי לאדם עם לב מאוד גדול ששבה את לב הצופים. בדיעבד אני לא חושב שיש דייר בבית הזה שמגיע לו לזכות יותר מאסף. מה שמצחיק זה שבסופו של דבר חוסר העקביות וההחלטיות שלו היו התכונות הכי עקביות מכל התכונות של הדיירים בבית. ומעבר לזה, כשהוא התרגש ובכה, זה היה נראה שכל העולם בוכה יחד איתו. וכשהוא היה מביך ודביל, כולם היו שם איתו והרגישו בנעליים שלו. זה היה סוד הקסם של אסף שנתן לו את הניצחון.

אז מזל טוב לאסף. ותודה לאל שזה נגמר.

נ.ב "רוצה לבוא לישונצלי" זה המשפט הכי מעצבן ששמעתי בחיים שלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully