וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע שחיכינו לו: טריילר של "משחקי הכס" חושף לראשונה קטעים מהעונה השמינית

5.3.2019 / 18:12

עוד ששה שבועות תגיע סוף סוף העונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס", ככל הנראה האירוע הטלוויזיוני הגדול של השנה, והנה מגיע סוף סוף טריילר שחושף לראשונה קטעים ואימג'ים מתוכו, בכללם מה שצפוי להיות הקרב האפי והגדול ביותר בתולדות הטלוויזיה. צפו

טריילר העונה השמינית של "משחקי הכס"/HBO

היה לנו טיזר מסתורי, היו לנו תמונות יח"צ, עכשיו סוף סוף מגיע טריילר של ממש לעונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס". כזה שחושף בו רגעים מתוכה, בכללם פרק שאמור להכיל בו את הקרב על ווינטרפל, הצפוי להיות סיקוונס הלחימה הגדול ביותר בתולדות הסדרה בפרט והטלוויזיה בכלל. כלומר, קחו את "קרב הממזרים" מהעונה השישית ותכפילו פי כמה וכמה מבחינת היקף, זמן ומאמץ. הצילומים שלו, שהתקיימו כולם בלילה, ארכו חודשים רבים ותבעו מחיר פיזי ונפשי עצום מכל הצוות, ובשיאו אחת מהשחקניות הקבועות התעלפה, התאוששה וחזרה למחרת לצילומים.

איאן גלן, שמגלם את ג'ורה מורמונט, התייחס לצילומי הפרק הזה בשיחה עם אנטרטיינמנט וויקלי, ואמר שזה היה "הדבר הכי פחות נעים שחוויתי ב'משחקי הכס'". מייזי וויליאמס, שמגלמת את אריה, סיפרה: "לילה אחר לילה, שוב ושוב, וזה פשוט לא נגמר... יש רגעים שאת פשוט שבורה כבת-אדם ופשוט רוצה לבכות". הפרק יהווה את הפעם הראשונה שדמותה של אריה מצויה בעיצומו של קרב גדול, מה שאילץ אותה להתחיל להתאמן לשם כך שנה לפני הצילומים.

כבר בחודש הקודם התבטא קיט הרינגטון, המגלם את ג'ון שלג, באופן דומה בריאיון ל-GQ אוסטרליה, ואמר שהעונה האחרונה גרמה לו לתחושת מיאוס. "נראה שהעונה האחרונה של 'משחקי הכס' נועדה לשבור אותנו", אמר. "כולם היו שבורים בסוף. אני לא יודע אם בכינו בגלל שהיינו עצובים שזה נגמר או שבכינו בגלל שזה היה כל כך פאקינג מתיש. נמנעה מאיתנו שינה. זה היה כאילו הכל נועד כדי לגרום לך לחשוב, 'כן, פאקינג נמאס לי מזה'. אני זוכר את כולם מסתובבים לקראת הסוף ואומרים, 'הספיק לי כבר. אני אוהב את זה, זה היה הדבר הכי טוב בחיים שלי, אתגעגע לזה יום אחר, אבל מבחינתי גמרתי".

נשיא HBO הפורש, ריצ'רד פלפלר, סיפר ל"וראייטי" לפני מספר שבועות שצפה בכל פרקי העונה החדשה בתצורתם המוקדמת, עוד לפני שהושלמו עם אפקטים וכיו"ב, ומדובר ב"ספקטקל". "החברים יצרו ששה סרטים. התגובה שהייתה לי כשצפיתי בהן הייתה, 'אני צופה בסרט'". הוא הוסיף: "הם ידעו שהרף גבוה. הם עברו את הרף. צפיתי בהם פעמיים בלי אפקטים ואני משתאה. לכולם צפוי עונג של סיפור והפקה קסומה לגמרי".

ששת פרקי העונה השמינית של "משחקי הכס" ישודרו החל מ-14 באפריל, ובמקביל גם בישראל ב-HOT, yes וסלקום TV. העונות הקודמות זמינות בפלטפורמות ה-VOD של החברות הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully