וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "הישרדות VIP": מדהים שג'וזי לא יודע עד כמה הוא צבוע

24.3.2019 / 8:50

השקרים שג'וזי מספר לעצמו משכנעים אותו כל כך, עד שהוא לא מרגיש אפילו קצת לא נעים. אני לא אומרת שהוא לא היה צריך לעשות את ההחלטות האסטרטגיות שעשה, אבל אם היה אפילו טיפה אינטליגנטי, לפחות היה סותם ולא שופט אנשים שעשו דבר הרבה פחות גרוע. בלוג "הישרדות VIP"

הישרדות VIP, ה-16 במרץ 2019, ג'וזי זירה. צילום מסך
כמה דו פרצופי. ג'וזי, "הישרדות VIP"/צילום מסך

הטוב

איפוגו ניצחו. שוב. למען האמת, אני ממש לא סובלת את השבט השני (חוץ מעינת ולונה). הם כאלה נרפים וחדלי אישים, שכבר לא אכפת לי שירעבו ויירטבו. נמאס לי לצפות בהם. מצדי שיהיו להם שמונה מועצות שבט רצוף עד שכולם שם יעופו, ובאיחוד יישארו רק הטובות. אבל האמת היא שקצת פחדתי על איפוגו בפרק הזה, בשתי המשימות. קודם כל הפאזל, במיוחד כשליהיא קיבלה את המשימה להנחות אותם, בחירה מוזרה בהתחשב בעובדה שקשה לה למצוא את המילים הנכונות בעברית מספיק מהר. אבל היא ניצחה את ג'וזי המעצבן, כי שום עברית לא תעזור כשחצי מתאי המוח שלך נפטרו.

עוד אירוע משעשע היה שאסף אשתר כמעט נלקח בדמי ימיו על ידי אל הים, נפטון, שבואו נודה, היה קצת מצחיק. הוא נשאר בחיים, תודה לאל, לפחות מספיק זמן כדי ללמד אותנו את ההגדה הבוטנית של בננה. זה עשב, אגב. פאק, לא יודעת איך הייתי ממשיכה בחיי ללא פיסת המידע הכי מיותרת בעולם. מצד שני, עם כל האינטליגנציה שלו, כשמישהו באמת היה צריך את הידע שלו בעברית, אינטונציה נכונה וזיהוי פטריות רעילות, הוא לא הצליח לגייס את חוכמתו כי רבה כדי להרכיב משפט בשבץ-נא ולנצח לקנקאי האומללים את המשימה.

גם מני נפתלי לא ממש עזר כאשר כבר החליט להתערב פתאום. תרומתו למאבק הייתה לזרוק משפטים רנדומליים לאוויר. זה הזכיר לי את התרגיל הזה שעושים אצל פסיכולוג, שבו אומרים באופן ספונטני מילים שעולות בראש, בלי לחשוב. זו הייתה הצצה מלחיצה למוח שלו, שמלא בסיסמאות דתיות לאומיות שחוקות. בסוף זה הסתדר כשנעמה השתלטה על העניינים. וכן, זה היה הרגע שבו איבדתי כל אובייקטיביות ועברתי לגמרי לצד של איפוגו, עד הסוף. בעיקר כי לקנקאי יש מנת משכל משותפת של 450 נקודות, שרובן מגיעות מלונה.

הישרדות. צילום מסך
זורק משפטים רנדומליים לאוויר. מני נפתלי, "הישרדות VIP"/צילום מסך

הרע

וגם בגלל ג'וזי. הוא האיש הכי מעצבן בעולם. השיזוף שלו, האמירות שלו, כל כולו. ואגב, מה זה השם הזה, ג'וזי? זה שם צרפתי לגיטימי? וכמה הוא דו פרצופי, אלוהים ישמור. עזבו את זה שהוא לא הגרב הכי אלסטית במגירה ואיכשהו עדיין מצליח להיות יהיר ללא סיבה - מסתבר שהוא גם בוגדני. בינינו, הדבר האחרון שקנקאי היו צריכים זה את שקד, ששוקל קצת פחות משמונים קילו על הנדנדה הזאת, במיוחד כשמי שנשאר להרים אותה היו ארבע בנות מזות רעב, והוא. אשתר לא נחשב.

מילא אם היה מנמק את המעשים שלו, כמו שנעמה קסרי מדברת בכנות ומסבירה שהיא רוצה לנצח ולכן אין מקום לטוב לב במשחק. מה שמדהים אצלו זה שהוא לא מודה, בכלל לא יודע שהוא צבוע. מצד אחד הוא כועס על עינת ואירה כי הלכו להתחמם שנייה מתחת לגג של איפוגו כי שתיהן היו על סף התמוטטות עצבים ודלקת קרום המוח, אבל כמו שראינו, לא הייתה לו שום בעיה לבגוד בכולם בשביל חצי פסלון. זרק עליהם כמה פירות והרגיש אציל נפש.

עוד באותו נושא

"לא יכול להיות שבהישרדות נעמה קסרי מכשפה ובחיים היא אוהבת אדם"

לכתבה המלאה
הישרדות. צילום מסך
הצעירים והקשישים. "הישרדות VIP"/צילום מסך

השקרים שהוא מספר לעצמו משכנעים אותו כל כך, עד שהוא לא מרגיש אפילו קצת לא נעים. אני לא אומרת שהוא לא היה צריך לעשות את ההחלטות האסטרטגיות שעשה, אבל אם היה אפילו טיפה אינטליגנטי, לפחות היה סותם ולא שופט אנשים שעשו דבר הרבה פחות גרוע. המשחק הכפול הזה היה הרבה פחות צורם אם היה מודה שיצא מניאק, אבל החתיכת טמפיט הזה בנוי ככה שג'קיל לא יודע מה הייד עושה ולהיפך. נתק אונות חמור.

ועוד דבר שמרתיח אותי הוא החלוקה הדרקונית וחסרת ההיגיון הזאת שלו את השבט ל"מבוגרים" ו"צעירים". אף אחד אחר לא פולט שטויות כאלה - רק אותו שומעים מדבר באובססיה מוחלטת על גילאים. עוד שנייה הוא חותך את עינת ארליך וסופר לה עיגולים. והכי מצחיק זה שבדיוק עכשיו מסתובבות שמועות שהוא ועינת - זו שהוא קורא לה מבוגרת כל ארבע דקות - מנהלים רומן. מה שמוכיח את העובדה שאין שם אף אחד בבית. מסתכלים לו בעיניים - ואקום. חור שחור. ואם כבר מדברים, זה גם אומר כמה דברים עליה. עצם העובדה שהיא מסתובבת איתו גורם לי לחשוש שהיא במשבר חמור של אמצע החיים, ואם יתברר שזה נכון ושהיא אשכרה נכנסה איתו למיטה, זו תהיה המקבילה הנשית לרכישה של אופנוע שטח והעמסה פאתטית של המזכירה.

הישרדות. צילום מסך
טעויות הרות גורל. "הישרדות VIP"/צילום מסך

הרע גם כן

אירה דולפין ואלכסה, שלגמרי הפתיעו לרעה. הכי ציפיתי מאירה דולפין הפמיניסטית שתהיה קצת יותר חזקה, אבל מה ראינו ממנה עד עכשיו? רק תבוסתנות, קיטורים והתמסכנות. היא אומרת את דעתה ועומדת על שלה רק כשהיא בין חברות, או לבדה מול המצלמה. היא מפחדת להיכנס לעימותים ויש לה מבט מבוהל בעיניים רוב הזמן. ואני בכלל ציפיתי שהיא תנהיג מרד נגד ג'וזי.

גם מה שיצא מאלכסה בפרק הזה לא היה מחזה יפה. קרואלה דה ויל על סטרואידים. היא לגמרי איבדה את זה כי שתי נשים במצב נפשי רעוע התארחו בצימר הפרוץ שלה בלילה של סערה כשרק ביקיני לעורן. אין רחמים? קצת? מה כבר קרה? העלובות ישבו בפינה של המחסה, כשהשדרוג היחיד שלהם היה קצת חימום, ופינה שטפטפה להן על הראש, רק קצת פחות מאשר בחוץ. אולי הברית עם ג'וזי, שבעולם מתוקן צריך להיות נהג קו 4 ולא כוכב טלוויזיה, היה יותר אושר מכפי שהיא מסוגלת לשאת, אבל אני חושדת שנקודת המפנה שלה הייתה אכילת האבוקדו בבקתה. אולי בגלל שהיא דוגמנית ולא רגילה לאכול שומן, הויטמינים עלו לה לראש וגרמו לה להשתגע, או שחומרי ההדברה שיבשו לה את המוח. אחרת אני לא יכולה להסביר את המגלומניה שקפצה עליה פתאום. ועל זה אמרה עינת ארליך בצורה מאד מדויקת: "אתם לא מזיזים לי. תמותו".

הישרדות. צילום מסך
מה נסגר עם אלכסה? "הישרדות VIP"/צילום מסך

חוכמת השבט

"גאון, גאון" (אלכסה, על עצמה, כי הצליחה לדחוף פסלון לתחתונים).

"אני מבין בהכל!" (מני נפתלי לרודריגו - תרים את הראש ושתה קצת גשם, אח שלי. נראה לי שהתייבשת).

"כל המבוגרים תיכף יבינו שהם במיעוט" (ג'וזי, באחת מתוך שש הערות אייג'יסטיות בדקה).

"ביום שאני רוצה אני מעיף אותה בטיסה ישירה לישראל" (אייל ברקובר על שמחה - אתה לא עד כדי כך שרירי, חמוד).

"הנה סופסוף משימה שאנחנו נמדדים בה לפי המוח, ולא לפי כוח, ומוח, ברוך השם, יש" (עינת ארליך, על משימת השבץ נא - אבל יש לכם גם את ג'וזי, אז זה מתאזן).

"כולם משליכים יהבם עלי" (אסף אשתר בעברית צחה אחרי שהפסיד במשימה היחידה שהייתה מותאמת לטרחנים).

"אותנו אי אפשר לסובב" (ג'וזי, שנייה אחרי שנפל מהקרוסלה של נעמה).

"מודה, מתוודה, מצר, מתחרט, מתבייש" (אסף אשתר, מן המצולות, אחרי שכנראה כושף על ידי סירנות).

"משיח לא בא!" (מני נפתלי שבטעות הייתה לו הארה דתית).

"אני מרגישה שאני יכולה להיות השורדת האחרונה", (לונה - גם אנחנו מרגישים ככה, כפרה).

"אם טוב לאווז מה אכפת לברווז?" (שקד, מתוך פניני החוכמה של הפרק הבא).

"במקור שרה אישה מאד יפה" (רני רהב מחמיא לשרה נתניהו. ובמקור אתה איש רזה. הייתי חייבת).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully