וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה לא נכנסים לשיאי גינס: צפה באותו הסרט 116 פעמים בקולנוע

27.4.2019 / 0:09

בחור מוויסקונסין אהב את "קפטן מארוול" בכיכובה של ברי לארסון כלעד כדי כך שהוא החליט להכנס דרך צפייה בו לספר השיאים: "לקחתי קצת חופש מהעבודה, לא עשיתי כלום בסופי שבוע. לא חושב שאנסה זאת בשנית". לצערו - לספר השיאים של גינס הוא לא יזכה להכנס

טריילר "קפטן מארוול" בכיכובה של ברי לארסון/יח"צ

כשיוצרי הסרט המצליח "קפטן מארוול" חשבו על שבירת שיאים, הם חלמו על שיאים במכירת כרטיסים, אלא שהסרט ייכנס לשיאי גינס ממקום לא צפוי. סטיב ראפל, תושב וויסקונסין, שבר את שיא גינס לצפיות באותו הסרט, כשראה את הסרט המצליח בכיכובה של ברי לארסון 104 פעמים בבית הקולנוע מרקוס סידר קריק ברוטשילד, וויסקונסין, ואז צפה בו 12 פעמים נוספות בשביל הכיף. אורך הסרט למתעניינים - שעתיים וארבע דקות.

"חשבתי שזה הדבר הכי מטורף אי פעם", אמר ראפל לתחנת טלוויזיה מקומית, "לא הייתי בטוח אם זה אפילו שיא, אבל אמרתי שאלך על זה". באופן מפתיע, לראפל יש עבודה, מה שלא מנע ממנו לצפות בסרט במשך 242 שעות שונות שנמתחו על קצת יותר מחודש, "לקחתי טיפה חופש מעבודה, לקחתי הפסקות צהריים ארוכות יותר כדי לראות את הסרט במהלך ההפסקה, והכי הרבה פעמים ראיתי אותו בסופי שבוע, שלא עשיתי בהם שום דבר אחר". ביום ספציפי אחד הוא ראה את הסרט שבע פעמים, והתמקד על פרטים מסוימים מהסרט כדי לא להשתעמם.

עוד בנושא:
21 מי יודע: מצעד סרטי מארוול, מ"איירון מן" ועד "הנוקמים סוף המשחק"
וונדר וומן יכולה להמשיך לישון בשקט: "קפטן מארוול" חביב, אך מאכזב וצבוע
הסיפור של ברי לארסון: משחקנית ליודעי חן לדבר הכי חם בהוליווד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully