וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים כעת כל אלפי האנשים שקראו לבנות שלהם חאליסי?

16.5.2019 / 11:41

זהירות - ספויילרים. אם הדרקונים התהפכה לנו בפרק האחרון של "משחקי הכס" והורים, שקראו לבתם על שמה, נותרו מבולבלים. הורה אחד נאלץ להסביר לבתו שהיא לא כמוה ואחר ניסה להכחיש קשר בין השם לדמות: "קראתי לה כך כי משמעות השם הוא 'מלכה'. לא בגלל דאינריז"

טריילר "משחקי הכס" עונה 8 פרק 5/HBO

נפתח באזהרה הברורה: אם עדיין לא צפיתם בפרק החמישי של עונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס", אתם מתבקשים להקליק על האיקס שמצד שמאל למעלה במסך. לפניכם אם כל הספוילרים, ה"גיים צ'יינג'ר" של העונה הזאת.

בפרק ששודר בראשון בלילה עשתה דאינריז טארגאריין, חאליסי, אם הדרקונים, מנפצת השלשלאות וכ'ו את ההחלטה הכי שערורייתית שלה בסדרה והשתמשה בדרקון (האחרון שנותר לה) כדי לשרוף אלפי אזרחים חפים מפשע שרצו להיכנע. המהלך הרס את כל התדמית החיובית שיצרה לעצמה במשך יותר מ-70 פרקים. מהמנהיגה הסלחנית שרצתה להצילה את ווסטרוז ממעגל אכזרי של אלימות היא הפכה למלכה המשוגעת שרוצחת בדם קר אלפי חפים מפשע. אחת התגובות הלא צפויות למהלך שלה התייחסה לכל ההורים שקראו בהתלהבות לבנותיהם על שמה - ובטח מצטערים היום על הבחירה הזו. ב"באזפיד" פנו לאותם הורים שבחרו בשם המלכותי לבתם כדי לבדוק מה תחושותיהם אחרי שידור הפרק - והתגובות היו בהחלט מפתיעות.

דאניריז טארגריין בגילום אמיליה קלארק מתוך משחקי הכס - בעונה הראשונה ובעונה האחרונה. yes,
הפכה מתמימה לרוצחת עם דאניריז טארגריין - בעונה הראשונה ובעונה האחרונה/yes

עוד באותו נושא

למי אמרנו שצלצלו הפעמונים? הממים המצחיקים של "משחקי הכס" עונה 8 פרק 5

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully