וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת HBO הזמינה עשרה פרקים של "בית הדרקון", מעולמה של "משחקי הכס"

30.10.2019 / 8:48

מעט אחרי שבישרה כי הפיילוט בכיכובה של נעמי ווטס, בעל השם הזמני "הלילה הארוך", לא ימשיך לסדרה מלאה, הודיעה ענקית הכבלים האמריקאית כי היא מזמינה עונה מלאה בת עשרה פרקים מסדרה אחרת מעולמה של "משחקי הכס" - "בית הדרקון", שמתבססת על הספר "אש ודם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרים בזמן. מתוך "משחקי הכס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת HBO הזמינה לסדרה בת עשרה פרקים את "בית הדרקון", עיבוד טלוויזיוני לספר "אש ודם" של ג'ורג' ר"ר מרטין, שאך זה יצא עם תרגום לעברית בהוצאת אופוס, כמו יתר ספר "שיר של אש ושל קרח" של מרטין. הספר נלווה לסדרה הרגילה, ועלילתו מתרחשת כשלוש מאות שנים לפני אירועי "משחקי הכס", כאשר לראשונה בית טארגאריין (ממנו לימים הגיעה דאינריז) התיישב בדרגונסטון אחרי חורבן ואליריה. שמות שנשמעו בסדרת הלהיט, כמו אאיגון הכובש שיצר את כס הברזל, צפויים להפציע בסדרה בדמותם. כמו כן תחשוף מה מקור שלוש הביצים שקיבלה דאינריז כמתנת חתונה, ושהפכו לבסוף לדרקונים שלה.

את הסדרה יצרו ריאן קונדל ("המושבה") ומרטין עצמו, ויביים אותה מיגל ספוצ'ניק, שביים כמה מהפרקים הכי זכורים של הסדרה האם, בהם "הארדהום" ו"קרב הממזרים", ולעומתם גם את "הלילה הארוך" - פרק הקרב החשוך על ווינטרפל. ספוצ'ניק יביים גם פרקים נוספים בסדרה. עוד לא ברור מתי הסדרה תגיע אל המסכים, אך קרוב לוודאי שלא לפני 2021.

הבשורות האלה מגיעות שעות אחרי ש-HBO הודיעה כי ביטלה את הפרויקט בעל השם הזמני "הלילה הארוך", שהיה הכי מתקדם מבין שלל סדרות ההמשך ל"משחקי הכס" הנמצאות כעת בשלבי פיתוח. תקופת הלילה הארוך במיתולוגיה של שבע הממלכות התרחשה אלפי שנים לפני אירועי "משחקי הכס". היה זה שיאו של תור הזהב בווסטרוז, עם ייסודם של הבתים האצילים שאת בניהם למדנו להכיר היטב. הסדרה צפויה להתמקד בתפר שבין עידן הגיבורים לאפלה הראשונה שנפלה על הממלכה ומקורותיהם של המהלכים הלבנים. פיילוט בכיכובן של שתי מועמדות לאוסקר - מירנדה ריצ'רדסון ("משחק הדמעות") ונעמי ווטס ("מלהולנד דרייב") - כבר צולם, אך בעקבותיו החליטה ענקית הכבלים לוותר על המשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully