וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפרלמנט", "המוסד", "שטוקהולם": מה לראות בטלוויזיה ביום העצמאות 2020

28.4.2020 / 11:08

הפרלמנט חוזר אל "ארץ נהדרת", "המוסד", פתיחת העונה השנייה של "שטוקהולם", קטעי ארכיון בשחור לבן מקבלים לראשונה צבע, חגיגות עצמאות למיניהן, וכמובן הקלאסיקות הישראליות האהובות. כל מה שכדאי לראות בטלוויזיה בערב וביום העצמאות

יונייטד קינג

(בסרטון: קטע מתוך "המוסד")

שלישי, ערב יום העצמאות

בכאן 11, קשת 12 ורשת 13 ב-19:30, טקס הדלקת המשואות
טקס הדלקת המשואות הממלכתי מהר הרצל, הנועל את אירועי יום הזיכרון ופותח את חגיגות יום העצמאות, בסימן חיבורים בחברה הישראלית. הטקס נערך גם השנה בהר הרצל, אך במתכונת מיוחדת בשל הקורונה, עם מיטב האמנים וללא קהל.

ברשת 13 ב-21:49, עומר אדם ואייל גולן בהופעה
מופע ענק וחד פעמי בשידור חי של אייל גולן ועומר אדם יחד על הבמה, מארחים את מה קשור, מרינה מקסימיליאן ונסרין קדרי.

בקשת 12 ב-22:10, לא נפסיק לשיר - חוגגים עצמאות
רגע אחרי שחזרה התכנית הנוסטלגית במהדורת קורונה מיוחדת ובהנחיית אסי עזר ורותם סלע, מגיע ספיישל עצמאות בהשתתפות ראש הממשלה, נשיא המדינה, עברי לידר, איתי לוי, שירי מימון, משה פרץ, חנה לסלאו, מיקי קם, סטטיק ובן אל, יהורם גאון, אילנית, דודו אהרון, הראל סקעת, מרגי, גלי עטרי, ירדנה ארזי, עדן אלנה ועדן חסון.

בכאן 11 ב-22:15, כאן חוגגים עצמאות
המשדר המרכזי לערב יום העצמאות בהנחיית גאולה אבן וירון ברובינסקי. נצדיע ונארח את גיבורי השעה הנלחמים בקורונה. בהשתתפות: נשיא המדינה, איתי לוי, מירי מסיקה, יהורם גאון, להקת הנח''ל, גלי עטרי, עדן אלנה ועוד.

המוסד. יונייטד קינג,
הקלאסיקה של העתיד. "המוסד"/יונייטד קינג

למנויי yes

ב-yes קולנוע ישראלי ב-22:30, המוסד
קומדיית האקשן הפרועה ושוברת הקופות של אלון גור אריה. סוכן מוסד ישראלי מתחרה בסוכנת CIA על הצלת העולם מארגון טרור. כשמיליונר אמריקני נחטף בירושלים, מחליט ה-CIA שלא לסמוך עוד על ישראל ושולח סוכנת משלו. היחסים בינה לסוכן המוסד מקבילים ליחסי ישראל-ארה"ב; היא מגיעה עם תקציב ופועלת לפי הספר, והוא מחפש קיצורי דרך ולוקח את כל הקרדיט. אם ייכשלו במשימה, לא יוכל ראש המוסד להדליק משואה ביום העצמאות בשידור חי בטלוויזיה, דבר שאסור שיקרה. עם צחי הלוי, טל פרידמן, אפרת דור, דביר בנדק, עדי הימלבלוי, אילן דר, עומר דרור, שלומי קוריאט, גילה אלמגור ואחרים. ישראל 2019.

כמו כן ישודרו בערוצי הסדרות מרתונים של סדרות ישראליות של החברה, כולל "האחיות המוצלחות שלי", "מייקל", "הנוכלות", "על הספקטרום", "תאג"ד", "המדובב" ועוד.

עוד בוואלה!

המוסד מת מצחוק: מזמן לא היה סרט ישראלי מצחיק כמו "המוסד"

לכתבה המלאה
הכרזת העצמאות בצבע. כאן 11,
השחור לבן נצבע/כאן 11

רביעי, יום העצמאות

בכאן 11 ב-11:00, חידון התנ"ך
לראשונה בתולדות חידון התנ"ך: חידון בלי קהל. 16 המתחרים יעשו זאת ממקום מושבם בארצם באמצעות ניידות שידור טלוויזיוניות. אבשלום קור מנחה.

בכאן 11 ב-13:00, חוגגים עצמאות
גורי אלפי ולוסי איוב מובילים את המשדר המרכזי של יום העצמאות בערוץ, במשדר שיימשך לסירוגין עד השעה 19:00. בין האורחים: רן דנקר, דודו טסה, הדג נחש, נלי תגר, גלית חוגי, ושחקני הסדרה "שטוקהולם" דב גליקמן וששון גבאי, שהפרק הראשון של העונה השנייה שלה ישודר במהלך היום. כמו כן תשודר כתבה על ביקורם של כוכבי הסדרה "קופה ראשית" בבסיס צה"ל, שיחד עם החיילים ארזו מזון לקשישים נזקקים, ובנוסף שלל קטעים שהיו מוכרים עד כה בשחור לבן בלבד מקבלים חיים בצבע, בהם הכרזת העצמאות, שחרור הכותל, החזרת שבויי מלחמת יום הכיפורים לישראל, קטע ראיון נדיר עם יוני נתניהו ז"ל, קבלת הפנים לחטופי אנטבה, המהפך, ניצחון מכבי תל אביב על צסק"א, שידור "מבט" הראשון, ושירים בביצועם של חווה אלברשטיין, הגשש החיוור, שושנה דמארי ובועז שרעבי.

בקשת 12 ב-14:05, הפרויקט של עידן רייכל - עצמאות
עידן רייכל והפרויקט חוגגים עצמאות במופע חגיגי ענק בהפקת זאפה וקשת 12, יחד עם הגיבורים האמיתיים של המלחמה בקורונה - אנשי מערך הרפואה, השיטור ולוחמי צה"ל.

ברשת 13 ב-15:05, חוגגים עצמאות בקאמרי
שחקני התיאטרון בקטעים קומיים על החיים בישראל, על עצמאות ועל קורונה. משתתפים: דרור קרן, נדב אסולין, דביר בנדק, מיה לנדסמן, קרן מור, יובל סגל, אודיה קורן, עירית קפלן.

שטוקהולם עונה 2, לאורה ריבלין, ששון גבאי, דב גליקמן, שלמה בראבא, תיקי דיין. דורון עופר,
שלמה בראבא מצטרף. "שטוקהולם" עונה 2/דורון עופר

בכאן 11 ב-16:00, טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה
שידור חי בהנחיית ירון ברובינסקי ומאיה אלקולומברה. בצל משבר הקורונה, הזוכים יעלו לשאת דברי תודה בשיחות וידאו.

בכאן 11 ב-18:05, שטוקהולם
פרק פתיחת העונה השנייה של הדרמה הקומית הישראלית. אבישי (אותו גילם בעונה הראשונה גידי גוב) מובא למנוחות, לאחר שדבר מותו נודע ברבים. אל החבורה המתאבלת (לאורה ריבלין, תיקי דיין, ששון גבאי ודב גליקמן), מצטרפת דמות חדשה, גרשי זומר (שלמה בר אבא), החי מזה עשרות שנים בארצות הברית, שם צבר הון. גרשי מתגעגע מאוד לישראל הישנה והתמימה שבה גדל בצעירותו, ומנסה להחיות דרך החבורה את הארץ שהכיר ואהב. הם מצדם מתקשים לקבל את החבר החדש שמתגלה כמי שיודע עליהם כל פרט, ומרעיף עליהם מכספו, ותוהים לגבי מניעיו האמיתיים, והיחסים בינם לבינו, וחילוקי הדעות ביניהם מאיימים ליצור קרע בחברות הוותיקה.

בכאן 11, קשת 12 ורשת 13 ב-18:45, טקס פרסי ישראל
כולל הופעות של אהוד בנאי, עמיר בניון, ישי ריבו, אמיר דדון, אילנית, אליעד נחום, יובל דיין ועומר אדם.

בקשת 12 ב-21:15, ארץ נהדרת
מהדורת יום העצמאות המסורתית של התוכנית, כולל שובם של חברי הפרלמנט במערכון מיוחד.

בכאן 11 ב-21:30, זהו זה
מהדורת יום עצמאות של התוכנית האהובה.

בכאן 11 ב-21:55, עד כאן
מהדורת יום עצמאות של תוכנית הסאטירה.

הפרלמנט חוזר אל ארץ נהדרת 2020. ירון שילון,
הפרלמנט חוזר. "ארץ נהדרת" ליום העצמאות/ירון שילון

למנויי HOT

לאורך כל החג, חוגגים עצמאות עם הפקות מקור נבחרות: "נחמה", "מטומטמת", "מלכות", "שבאבניקים", "עספור", "פצועים בראש", "איש חשוב מאוד", "זגורי אימפריה", "מצולמים", "אנחנו במפה", "אוטונומיות" ועוד. כמו כן יהיו זמינים פרקים נוסטלגיים של תכניות האירוח "יצפאן" של אלי יצפאן ו"מה קשור?" של שלישיית מה קשור.

למנויי סלקום tv

לאורך כל החג, חגיגה של סרטים ישראליים, החל מקלאסיקות וסרטי קאלט ועד סרטים חדשים ושוברי קופות: "מכתוב", "אפס ביחסי אנוש", "זוהי סדום", "סוף העולם שמאלה", "אהבה קולומביאנית", "שבלול", "לול", "הלהקה", "דיזנגוף 99", "מציצים", "גבעת חלפון אינה עונה", "צ'רלי וחצי", "חגיגה בסנוקר", "השוטר אזולאי", "אבא גנוב 1", "סאלח שבתי" ועוד.

למנויי פרטנר TV

לאורך כל החג, סרטים ישראלים אהובים, בהם "אפס במשאבי אנוש", "מחילה", "המחשמלים", "בשורות טובות", "צ'רלי וחצי", "מבצע סבתא", "מיליונר בצרות", "נשיקה במצ"ח", "קלרה הקדושה", "בלוז לחופש הגדול" ועוד. בנוסף, סרטי דוקו בערוץ ההיסטוריה, בהם "מדינה ביום אחד" ו"כך ראינו", המספק הצצה נדירה להיסטוריה של מדינת ישראל דרך צילומים ביתיים במצלמות 8 מילימטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully