וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוברת לחזקים, מתעללת בחלשים: מופע האימים של אלה איילון ב"הישרדות"

3.6.2020 / 9:00

הדוגמנית הבינלאומית שאיש לא שמע עליה מעולם "נעלבה" ממיקומה בסוציומטרי והלכה לבכות בים. כשסיימה יצאה משם כמו המפלצת מלוך נס וישר נשכה לדוד דביר את הראש עם רפש דוחה שיצא לה מהפה. אבל זה ממש לא הדבר היחיד שהרגיז את קארין ארד בפרק של "הישרדות"

רשת 13

(בסרטון: הצצה לאחד הפרקים הראשונים של הישרדות)

יצאתי מהפרק הזה כעוסה. בחיים, אבל בחיים אני לא הולכת לקנות את סירופ הסוכר הזה שקוראים לו ספרינג, פשוט כי הם גמרו אותי עם הפרסומת הכי ארוכה בתבל. שתי משימות - וחצי שעה. מדדתי. גם אלינה ודוד דביר שלא עושים כלום כדי לעמוד מול אסי עצבנו אותי. הוא משליט את רצונו על השבט ביד רמה כל פעם מחדש, והם פשוט נותנים לו. אין לי ציפיות מעדי ביטי, שנבלעה שוב אל תוך הרקע, או מאלה-איילון-דוגמנית-בינלאומית-שאף-אחד-לא שמע-עליה-מעולם. גם אין לי ציפיות מרגב, עושה דברו הנאמן של אסי, או מבני, שבסך הכל מנסה לעבור את היום. אבל אלינה ודוד, שרואים את הבעייתיות שבהיררכיה הזו, היו צריכים להתעקש שאחד מהם ילך לנהל את המשא ומתן בבקתה במקום להיות חלושס ולוותר לו, וזה לא משנה שאסי באמת עשה את זה יותר טוב מהם - הם אמורים לפתח רוח לחימה ורצון ללמוד את המשחק, ולא להמשיך להרכין ראש ולהלשין למצלמה כל פעם מחדש כמו נמושות.

כך קרה שלבקתה הגיעו סמדג'ה ואסי, והחליפו את בני ברוכים בישראל - במקרה גם שני המקומות האחרונים בסוציומטרי המקומי. "המרגל החירש", בני כינה את עצמו, ואכן, כל מה שעשה בשבט קפרה זה לשאול עוד כמה פעמים "מה?", פשוט בשיחות עם אנשים אחרים. לעומתו, ישראל, שגם מצבו בשבט לא להיט לא נח לרגע אלא קשר קשרים וזמם מזימות עם אסי ורגב - הכל כדי לא להגיע למועצת השבט, ואם כבר הוא כאן - להניח את היסודות לקראת האיחוד. הוא הבטיח להם שבמשימה ייתן חמישים אחוז (שזה כמו מאה של אדם אחר) ושכנע אותם לביים ריב, כדי שהחברים בקפרה לא יחשדו בברית החדשה שלו.

הישרדות אלה איילון. רשת 13, צילום מסך
אבי נעלבי. אלה איילון/צילום מסך, רשת 13

מי שעוד עצבן אותי כמובן הייתה אלה, כי איך אפשר לעבור פרק בלי לקבל תסמיני שיעול טיפתי בכל פעם כשהיא על המסך. כולם כבר הבינו שכל מה שהיא יודעת לעשות זה לחבור לגבר החזק בסביבה ולהתעלל במי שנראה לה חלש, בין אם זה בני ברוכים, שק החבטות הפרטי שלה, או כמו היום - דוד דביר. היום נעשה צדק, ואלה הגיעה בסוציומטרי למקום הלפני אחרון. כשתהתה למה זה קרה, או במילים שלה: "אני לא אחת כזאת שממקמים אותה במקום כזה", דביר התנדב להסביר לה שזה קרה כי היא כל הזמן אומרת מה צריך לעשות אבל ברגע האמת הולכת להסתרק.

היא "נעלבה" והלכה לבכות בים, וכשסיימה יצאה משם כמו המפלצת מלוך נס וישר נשכה לו את הראש: "אתה הזקן המבוגר פה שאף אחד לא סופר אותו, ותמיד תהיה במקום אחרון כל החיים שלך", וכן, זה ציטוט מדויק. דביר לא נעלב, כי זו רמה כל כך נמוכה שאפילו בני 12 בהפסקה לא היו נופלים שם, וברור שהכעס שלה נבע מההפסד בסוציומטרי, וממש לא היה קשור אליו. היא פשוט הייתה צריכה לשחרר קיטור, ועשתה את זה, כרגיל, בצורה פשוט דוחה. ואחרי שאמרנו את זה, גם דוד דביר צריך לשקול למתן קצת את האהבה הגדולה שלו, שהיא להסביר לכולם איפה הם טועים למרות שאף אחד לא שאל, ולפעמים לשתוק גם כשכן שואלים. סתם רעיון.

עוד בוואלה!

20 שנה ל"הישרדות": סדרת הריאליטי שחילקה את הטלוויזיה ללפני ואחרי

לכתבה המלאה
הישרדות דוד דביר. רשת 13, צילום מסך
ריב מכוער. דביר/צילום מסך, רשת 13

אבל הדבר שהכי הרגיז אותי בכלל קשור לפרק שעבר. ירדן ג'רבי, שאותה אני מאד מעריכה (כן, למרות שהיא מושא שנאתם של ישראל וליטל, מובילי הדעה המהוללים), פישלה קשות. לא כי היא אמרה למצלמה שהופתעה מרמת האינטיליגנציה של נאוה בוקר כנציגת ציבור. זה דווקא בסדר. לי הפריע שהיא התנצלה. בכלל. כל גל ההתנצלויות הזה מביא לי קריזה. מה אתם מתנצלים כל היום? אלה התנצלה בפני דוד, קוז'יקרו התנצל על בדיחת התהילים, ישראל התנצל על הברזנט - כולם כל הזמן מתנצלים.

נכון שהתנצלויות נדרשות לפעמים, אבל לא כשהן קשקוש שנועד להפיס את דעת הציבור המתלהם, ותוצאה של לחץ חברתי לא ממש מתון. ג'רבי חושבת שנבחרי ציבור צריכים להיות קצת יותר איכותיים ממישהי שמתעסקת במי שחיבק או לא חיבק אותה בשבט, והיא צודקת. נאוה היא אישה חביבה עם לב טוב, אבל מה לעשות, היא לא הוכיחה שהיא הכפית הכי נוצצת במגירה. אגב, אפשר גם להתנצל על פגיעה בלי לחזור בך לחלוטין - עובדה, דוד דביר עשה את זה בסולחה המיותרת שארגנו עבורו ועבור אלה. הוא הצליח להתנצל שהעליב, ועדיין לעמוד מאחורי המילים שלו, וזה מוערך. ירדן ג'רבי, מצד שני, יצרה את הרושם שבכלל לא התכוונה למה שאמרה - אלא שנפלט לה כי הייתה 'נסערת' מהוויכוח. זיבי. זה מה שיש לי להגיד על זה. התאכזבתי, ממש.

ירדן ג'רבי בתוכנית "הישרדות". מתוך התוכנית "הישרדות", צילום מסך
די להתנצל. ירדן/צילום מסך, מתוך התוכנית "הישרדות"

בכלל, די עם הצביעות שפשתה בעמנו. העובדה שאף אחד כבר לא יכול להגיד שום דבר על אף נושא בלי שיכריחו אותו לפרסם התנצלות שהוא לא מתכוון אליה, גם אם דעתו לא פופולרית או נחמדה, מטרידה מאד. כל הייחוד שלנו כישראלים הוא שאנחנו בהמות משעשעות וכנות, ולא הגיוני שבתוכנית כמו הישרדות יעשו כזה עניין מכל שטות שיוצאת למישהו מהפה. נאוה בוקר אינה מדענית טילים, זה בסדר להגיד את זה, וחוץ מזה, היא לא לבד. ברוך השם ייבאנו הפעם מגוון נאה של אהבליות לפיליפינים.

אפרופו, מעניין אותי אם מישהו יזעק השמיימה ויכריח את ליטל להתנצל על האיחול המקסים לקוז'יקרו "שיקבל שיתוק ומחלה" כדי שיצא מהמשחק. לדעתי זה הרבה יותר גרוע מלהגיד על מישהו שהוא לא חכם או לצעוק על מישהו שלוקח ברזנט שיעוף לך מהעיניים. אבל יכול להיות שאסור להעיר לה כי היא נחשבת האליטה של הפוליטיקלי קורקט - גם מזרחית, גם חד הורית, וגם הריגשי שלה כל כך חמור שאין לדעת על איזה מוקש תדרוך. אולי בגלל זה גם לא נעים להם לבקש ממנה שתיתן גם לאחרים לעשות טסטה מדי פעם.

כמה אפשר לשמוע אותה? בסדר, הבנו, היא מעוותת מילים ומתעקשת שהג'יבריש הזה הוא שפה ייחודית ואינדיקציה לנאמנות בלתי מתפשרת לאמת הפנימית שלה. זה היה נחמד בשלוש הפעמים הראשונות, ועכשיו זה כבר חוזר על עצמו ומעיק. אם זה יימשך, היא נכנסת לפנתיאון "הבדיחות הכי ארוכות אבר", ובשביל זה יש לנו כבר את שפיטה וטראמפ.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully