וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: נגיף הקורונה ישים סוף לסצנות הסקס בקולנוע ובטלוויזיה

14.6.2020 / 0:03

אולפני הסרטים קיבלו אור ירוק להמשך הפקה וצילומים החל מה-12 ביוני, אולם התבקשו להימנע מצילומים של סצנות אינטימיות בין השחקנים. האם זה סופו של הסקס על המסך או שנמצאה הטכנולוגיה לפתרון הבעיה?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

סיפור בדקה: כל הסיפורים ב"סקס והעיר הגדולה" היו אמיתייפ/מערכת וואלה! News

בסרטון - זה כבר לא יקרה: סצנות הסקס של "סקס והעיר הגדולה" התרחשו במציאות

זה היה ברור שהתפשטות נגיף הקורונה תביא לשינויים גם בתוכן שאנו צורכים על המסך שלנו, אך האם מישהו מכם עצר לרגע לחשוב מה יעלה בגורל הסצנות האינטימיות הכל כך הכרחיות בסרטים ובסדרות? ואנחנו לא מדברים רק על סצנות הסקס - אלא על כל סצנה הכוללת קרבה בין דמויות. איך אלה יתנהלו תחת כללי ההיגיינה החדשים?

גיף סקס שלישיה. Giphy
לא עוד מזה? מתוך הסרט "משולש פראי"/Giphy

ככה זה יראה מעכשיו?

סקס בטוח מתוך הסרט "כל מה שרצית לדעת על סקס ולא העזת לשאול". Giphy
סקס בטוח מתוך הסרט "כל מה שרצית לדעת על סקס ולא העזת לשאול"/Giphy

בשבוע שעבר ניתן אור ירוק לכמה מההפקות הגדולות לחזור לצלם תחת נהלים חדשים הקובעים כיצד ייערכו הצילומים על הסט. בין היתר נקבע שכל אדם שמגיע לסט - החל מהכוכבים הגדולים ועד צוות ההפקה והצלמים - ייאלץ לעבור מדי יום בדיקת חום וקורס זריז של נוהל שטיפת ידיים שמירת ריחוק חברתי. קובץ ההנחיות החדש של האיגוד המקצועי של עורכי הסרטים, הכולל 22 עמודים, כולל גם הנחיות בנוגע ללבישת מסכות, המשך צילומי תכניות אירוח ללא קהל, קיום אודישנים מאחורי זכוכית אקרילית והצבת "מפקחי בריאות" בכל אירוע תקשורתי.

כשזה מגיע ל"סצנות של מפגשים קרובים", נמסר כי סצנות אלו "יעברו שכתוב או יורדו לחלוטין". על פי ההנחיות, שחקנים יתבקשו לעבוד גב אל גב או כתף אל כתף, ולא פנים אל פנים - וזה, מן הסתם, פשוט לא יעבוד כשמדובר בסצנות רומנטיות או אינטימיות. משמע שאנו הולכים לפספס המון אינטראקציות אינטימיות בסיבוב הבא של העשייה הקולנועית והטלוויזיונית. מה יקרה אם סצנות סקס יהפכו לאיזה רגע מוזר על המסך עם צילום של שני שוטים כששחקנים ינסו ליצור אשליה של אינטימיות מבלי באמת לגעת אחד בשני?

עוד בוואלה!

מ"חסרי בושה" ועד "משחקי הכס": האמת מאחורי סצנות הסקס הלוהטות ביותר על המסך

לכתבה המלאה
סקס. Giphy
סצנות סקס ירדו בעריכה/Giphy

ההנחיות מציעות פתרון נוסף: סרטים וסדרות שהסצנות האינטימיות הכרחיות לקיומן ייאלצו להשתמש בטכנולוגיית CGI. כלומר, הפתרון היחיד למגבלת שני המטרים הוא שימוש באנימציית מחשב ליצירת אשליה של סצנות אינטימיות. עוד נציין שההנחיות החדשות מורות גם על החלפת ניצבים בעזרת טכנולוגיית CGI. האם זה יצליח לעבור חלק אצל הצופה הביקורתי? כנראה שלא, אך לאור מאגר התוכן החדש שהולך ואוזל, כמו עם הקורונה - נאלץ ללמוד לחיות גם עם זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully