וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אלף צנזורים לא הצליחו להסתיר את פרצופה המזעזע של ליטל

10.6.2020 / 8:50

מילא הרמה הנמוכה של הפינג פונג בין ליטל לקוז'יקרו, שבאמת היה נורא מביך להקשיב לו. דווקא סמדג'ה אמורה לדעת טוב מכולם שאסור לעבור על חוק מספר אחת ולערב הורים. לא משנה כמה נמוך יורדים. ומה האירוע המסתורי שקרה בשיחים שגרם לליטל לפרוץ בבכי?

רשת 13

טוב, זה פרק שהעלה אצלי המון שאלות וסיפק אפס תשובות. מה קורה בין ירדן ג'רבי לעידן חביב? לא ברור. מה יקרה לברית בין סמיון לעידן? מי יבגוד בברית ויגרום לתיקו שבו ליטל ובני מתמודדים במבחן אש אחד מול השני? וכמובן - מה עשתה ליטל עם ישראל וסמיון שאזכורו גרם לה להתמוטטות עצבים? אני מתה לדעת. לגבי ההדחה, רק תזכורת - הקול של בני שייך לאילנה, והקונצנזוס להעיף את ליטל, התערער.

אילנה גרמה לעידן להאמין שניקול תסלח לישראל בשנייה שהוא חוזר, ושסמיון כרת ברית עם שניהם לקראת האיחוד. סמיון אכן רוצה את ניקול איתו, רק מסיבה קצת שונה - נראה שממש עכשיו מתחיל להתרקם בין שני אלה הרומן המתוקשר שכולנו כבר יודעים שהיה. בכל מקרה, סמיון מכניס את ניקול לסוד העניינים, והיא נשבעת שלא תסלח לישראל. אני מנחשת שבמועצת השבט, היחידה שתצביע ניקול תהיה אילנה, שממשיכה להזות שיש לה השפעה אדירה על המשחק. עידן, קוז'י וירדן יצביעו ליטל. וניקול, ליטל וסמיון שיבגוד בברית שלו ברגע האחרון, יצביעו בני. יהיה תיקו, יהיה מבחן אש, ליטל תהיה ברעל, ובני, שלא ישמע/יבין מה צריך לעשות, יודח.

הישרדות ליטל סמדג'ה. רשת 13, צילום מסך
מה היה בריב? ליטל/צילום מסך, רשת 13

ועכשיו לדברים המעניינים. כל השבוע הייתי במתח נוראי לגבי הריב בין ליטל לקוז'י ומה היה הדבר שגרם לכזאת סערה. כשהגיע השידור, שנייה לפני שהתחיל, הוסיפו לפרומו עוד חלק - את הסוף של הריב, הרגע שבו קוז'י מוחה לליטל את הדמעות. כפרה עליו.

למה ככה? הרי אין סיבה טובה לבנות כל כך הרבה מתח ולחסל אותו רגע אחד לפני התוכנית - לא צריך להבין בטלוויזיה כדי לדעת שזו טעות. המסקנה היחידה שהצלחתי להגיע אליה היא שכנראה בגלל שהתוכנית חוטפת כל כך הרבה ביקורת על ההתבטאויות הלא חינוכיות, על רגעי הכמעט אלימות ועל התכנים ה"לא ראויים" של העונה, הם הרגישו שעדיף, ליתר ביטחון, להקריב את הפאנץ' כדי להרגיע את הצופים ולהגיד להם "אל תדאגו, זה נגמר טוב". כדי שההורים לא ישלחו את הילדים לישון, או יעברו לראות חתונה ממבט ראשון. חלילה וחס.

ואז מה מסתבר? שבכלל לא היה פאנץ', כי בפרומו היה כל המידע. בכלל לא היה יותר מה לגלות! נבלות! כל הריב היה מצונזר כאילו מדובר בפרק של בנות גילמור, בלאט. הריב אמנם היה משובץ בקללות עסיסיות במיוחד מבית היוצר של ליטל, שהפגינה בגרות נפשית מדהימה כהרגלה ונקמה את עלבונה על ההתנשאות שהיא מדמיינת גם כשהיא לבד ואין לידה איש, בפנינים כמו "היית ילד כאפות בבית ספר", "יא שני מטר של גועל נפש", והמשפט שהצית את זעמו של קוז'י "אשתך בטח ממורמרת".

עוד בוואלה!

עינוי סיני לצופה: אמיר שיקר עד הרגע האחרון, דנית לא התנערה מהסיוט

לכתבה המלאה
הישרדות ליטל סמדג'ה. רשת 13, צילום מסך
אבהי. קוז'י וליטל/צילום מסך, רשת 13

עידן אמר את זה היטב בקצרנות האופיינית לו "ליטל איבדה את זה לחלוטין". עכשיו, מילא הרמה הנמוכה של הפינג פונג, שבאמת היה נורא מביך להקשיב לו, אבל דווקא הסמדג'ה אמורה לדעת טוב מכולם שאסור לעבור על חוק מספר אחת ולערב הורים. לא משנה כמה נמוך יורדים, וגם אם הלוקיישן של הריב הוא בסמטה בדרום נתניה ליד פח זבל בינות לחלקי גופות - לא אומרים לגבר שום דבר על אשתו, או לילד משהו על אמא שלו. זה חוק בל יעבור, וזה אלף בית של הגימל דלת. תחשבו כמה רע היא הייתה צריכה להרגיש בשביל להגיע למצב הזה. אומרים שאדם ניכר בכוסו, כיסו וכעסו, אבל תמיד הרגשתי שזה לא לגמרי נכון. אני חושבת שאדם ניכר בצורה הכי מדויקת דווקא בפחדו. כשמישהו מפחד (או נמצא במצב של הישרדות - דאאא) או-אז יוצא האני האמיתי שלו, ומה שדלף מליטל היה לא נעים לצפייה אפילו כש-300 ביפים מנסים לטשטש את מה שאמרה.

גם קוז'י לא היה במיטבו, אבל באמת שאי אפשר להשוות, מה גם שבסופו של דבר לא שמעתי אותה מתנצלת על הדברים שאמרה, לעומתו, שבשנייה שראה כמה היא שבורה נפשית, מחל על כבודו ומיד לקח אותה הצידה לחיבוק, והרגיע אותה כמו שאבא מרגיע ילדה קטנה.

גם בזמן הריב הוא ניסה כמה וכמה פעמים לסיים את השיחה, והרשה לעצמו להסלים רק כשליטל גררה לתוך המקום הזה מישהי שיקרה לליבו (וגם פאקינג לא קשורה לכלום), ואז גם אמר לליטל את הדבר הזה, שהעביר אותה על דעתה באופן סופי. לדאבוני גם זה צונזר לגמרי, ואני נשארתי כשתאוותי בידי. כל מה שאני יודעת זה שליטל עשתה משהו עם ישראל וסמיון מאחורי איזה שיח, ושאזכור האירוע גרם לה לפרוץ בבכי ולשאול את עצמה ואת כולם בהיסטריה אם זה נחשב זלזול בבעלה ובמעמדה כאישה נשואה.

הישרדות ירדן ג'רבי. רשת 13, צילום מסך
פלירטוט בכוח? ירדן/צילום מסך, רשת 13

הניחוש היחיד שעלה לי לראש זה שכמו כל בחורה שאי פעם הכרתי שעשתה סיליקון בשדיים, היא חשה צורך בלתי נשלט להראות את יצירות האומנות לסמיון וישראל. בעיני זה לא ביג דיל, כי כאמור זה קורה כל הזמן, וכולנו ראינו יותר מדי שתלי סיליקון שלא ביקשנו לראות, אבל אולי כשזה נאמר בקול רם זה גרם לה לחשוב על הפעולה שעשתה בהיסח הדעת ולהרגיש פתאום מאד לא נוח. תוסיפו לזה את הרגשות הקשים שכבר חשה כי ידעה שהיא על הגריל בהדחה הבאה, ותקבלו פיצוץ.

הודות לעובדה שהישרדות משום מה נמדדת בסטנדרטים של תוכנית חינוכית, כנראה שלעולם לא נדע מה קרה שם בוודאות, וממש חבל, כי לא משנה מה קרה, זה בטוח היה יותר עסיסי מהניסיון הסחי לגרום לירדן ועידן להודות שהם מפלרטטים. במשימת החסינות של איזון הכדור, כששניהם נשארו לעמוד אחרונים וגיא הבין שאם הוא לא עושה משהו שיערער אותם הם יעמדו שם עד המוות (שלו), הוא החליט לנסות להזרים אותם זה על זה כשניקול עוזרת לו מהצד, בתקווה שמישהו מהם ייפול בלשונו ויגיד משהו מעניין, או ייפול מהקרש - מה שיקרה קודם.

בהתחלה הם הגיבו בהומור ונפנפו את ההשערות, ואז גיא החליט לשאול בלי משחקים, כשהם כבר עומדים על רגל אחת: "עידן, יש מצב?". חביב התחמק מתשובה, ונדמה לי שצווחת שחף מוזרה בקעה מגרונו. כשגיא הפנה את אותה שאלה לירדן היא ענתה, כמו מלכה: "יש מצב". ואז עידן נפל. "מר רגשות" לא הצליח להתמודד עם האמירה הזאת, שאגב, אני לא יודעת אם היא אמיתית או שהיא פשוט אמרה את זה כדי לערער את עידן ולנצח את המשימה, אבל כך או כך, זה עבד. אולימפיאדת לונדון או לא, ג'רבי היא ספורטאית אמיתית, שיודעת לשלוט לא רק בגוף, אלא גם במיינד. עידן, לעומת זאת, עם כל העדינות המוגזמת שלו והשימוש המוגזם בשורש ר.ג.ש קצת חשוד בעיני. כל אחד שמדבר כל כך הרבה על אספקט מסוים בעצמו, זה כי יש לו בעיה איתו. אם היית כל כך מחובר לרגש היית פשוט מרגיש, לא מדבר על זה כל כך הרבה.

seperator

הציטוט של הפרק

התגובה של ליטל לסיפור הדרמטי של ירדן ג'רבי על אולימפיאדת לונדון שלא הצליחה להגיע אליה: "נשמה מה כבר עשית? הפלת כמה בחורות על מזרון? פחחח בואי תיקחי את הילדים שלי לקניון, נראה אותך לא תולשת לעצמך שערות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully