וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל כלול: מה שצריך לזכור מהעונה הראשונה של "תאג"ד"

12.6.2020 / 0:00

אמנם עבר המון זמן מאז העונה הראשונה של "תאג"ד" ומי זוכר עכשיו מה קרה אז, אבל החדשות הטובות הן שהעונה החדשה עוברת למקום חדש עם סיפור חדש. רוב הדמויות האהובות ממשיכות הלאה, אבל מי נשאר מאחור? ומה עוד כדאי לדעת לפני כן? כל הפרטים

פרומו תאג"ד עונה 2/yes

שנים רבות וארוכות חלפו מאז הפעם האחרונה שפרק חדש של "תאג"ד" שזף את המסך בישראל. ביום שני הסדרה - שעוקבת אחר חיילי תחנת איסוף גדודי של חטיבת צנחנים - חוזרת לעונה שנייה ב-yes, ומובן שבזמן שחלף הספקתם לשכוח 90 אחוז ממה שקרה בה. החדשות הטובות הן שהעונה השנייה פותחת סיפור חדש לגמרי. כמובן, עוד לפני כן הקליף-האנגר של סוף העונה הראשונה זוכה למענה. נשארנו במתח אחרי שצוות החובשים הוקפץ לטפל בתאונה עם נפגעים שהתבררה כמלכודת: המכונית התפוצצה כאשר התקרבו אליה. רותם (דניאל גל) הייתה היחידה בקו האש בעוד האחרים התעכבו מאחור. רסיס נתקע בצווארה, היא שלפה אותו והתחילה לאבד המון דם בעוד חבריה - בן זוגה דניאל (תומר קאפון), פולצ'ק (דין מירושניקוב) והנהג בן לולו (אור אדרי) - מנסים להחיות אותה.

מעבר לאפיזודה הזו, כל הסיפור הגדול שבוודאי כבר נעלם מזיכרונכם, על חברת התרופות הרוסית ששיחדה קצינים סוררים על מנת שתוכל לעשות ניסויים סודיים על חיילים לטובת חיסון נגד גז סארין - ובכן, אין צורך שתפשפשו בשבילו במוח שלכם. לא רק שהעלילה הזו נשארת מאחור, אלא כך גם כל הבסיס שהכרנו, ואיתו גם כמה דמויות מרכזיות שלא ממשיכות הלאה. כחודש אחרי אירועי עלילת העונה הראשונה, צוות התאג"ד מלקק את פצעיו ועובר ממיקומו הדרומי אל החזית הצפונית, כדי לתפוס קו ראשון ברמת הגולן. הימים הם שיאה של מלחמת האזרחים בסוריה ופצועים סורים רבים מגיעים לגדר הגבול ומטופלים ע"י כוחות רפואה של צה"ל, אליהם מצטרפים חובשי תאג"ד 33.

תאג"ד עונה 2. אוהד רומנו,
מלקקים את הפצעים. "תאג"ד" עונה 2/אוהד רומנו

אבל מיד עם הנחיתה בבסיס החדש, החובשים זוכים לקבלת פנים קשוחה ומהר מאוד מבינים שמי ששולט בגזרה החדשה הם אנשי הטנ"צ (טיפול נמרץ צבאי) היהירים, שמתנהגים כבעלי בית על הגבול, אחראים על כשירות התאג"ד בשטח ועל הדרך אוהבים גם קצת להתעלל בהם. בעיקר בועז (דור הררי), מפקד הטנ"צ ששונא את עומר הרופא של התאג"ד (דניאל ליטמן. כן, יש לסדרה הזו קטע עם השם דניאל) ונכנס בו איפה שרק אפשר.

לא כולם עוברים לצפון, כאמור. בראשם כוכב העונה הראשונה, קאפון, שנטש את הסדרה שבועות ספורים לפני שצילומי העונה השנייה היו אמורים להתחיל, מה שדרש מהיוצר ציון רובין לשכתב את העונה ולדחות את הצילומים. התירוץ לעזיבת דמותו, החוג"ד לשעבר דניאל אמריליו, הוא שאינו יכול להתמודד נפשית עם הפגיעה שחוותה אהובתו רותם. את מקומו בחזית יתפוס עומר. הוא בכלל מתכנן לעזוב את הגדוד ביום שתאג"ד 33 מגיעים, אך מחליט להישאר ברגע האחרון כשהוא מוצא קצה חוט שלדעתו קשור לאחיו הנעדר שנעלם ברמת הגולן לפני שנים. הוא מוביל את החבורה של התאג"ד להרפתקת מסתורין, כזו שמחליפה את סיפור התרופות והניסויים של העונה הקודמת. לא ברור אחרי מי הם רודפים ומה הם ימצאו, אבל הם איתו באש ובמים.



מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

עוד בוואלה!

הסיפור האמיתי מאחורי עזיבתו של תומר קאפון את "תאג"ד"

לכתבה המלאה
תאג"ד עונה 2, דניאל גל בתפקיד עומר. גלית סבג,
הוא והקוביות ינסו למלא את החלל. דניאל ליטמן בתפקיד עומר, "תאג"ד" עונה 2/גלית סבג
תאג"ד עונה 2. ורד אדיר,
עוברים לבסיס חדש עם מציאות תובענית. "תאג"ד" עונה 2/ורד אדיר

מי מהחבורה ממשיך לבסיס החדש?

רוב הגרעין המרכזי מהעונה הקודמת ממשיך גם הפעם: רותם תנסה להתמודד עם הטראומה שחוותה, ליה (שירה נאור) תפקח עליה, וכמו כן ישובו בן לולו ופולצ'ק, טטרו ודקל (אורן פפיסמדוב ויניב זנבה).

בנוסף להם חוזרים אוריין זוגתה של ליה (מי-רן מנקס), המג"ד זהבי (מיקי לאון) והרל"שית התככנית שלו - שגם הפכה לדוגמנית הלבשה תחתונה - רונה (אינה בקלמן), וכן ניסים הרס"ר (קובי פרג'), הטבח "מקרר" (ארתור גירופניקס) והעוזרת שלו אגם (הגר טישמן), שבינה לבין בן לולו נרקם משהו בעונה הקודמת.

תאג"ד עונה 2, דניאל גל בתפקיד רותם, שירה נאור בתפקיד ליה. איתן ברנט,
האם אפשר לסמוך עליה? דניאל גל בתפקיד רותם, שירה נאור בתפקיד ליה, "תאג"ד" עונה 2/איתן ברנט
תאג"ד עונה 2, אור אדרי בתפקיד בן לולו, דין מירושניקוב בתפקיד פולצ'ק. איתן ברנט,
לא גברים של להיט אחד. אור אדרי בתפקיד בן לולו, דין מירושניקוב בתפקיד פולצ'ק, "תאג"ד" עונה 2/איתן ברנט
תאג"ד עונה 2, אורן פפיסמדוב בתפקיד טטרו, יניב זנבה בתפקיד דקל. איתן ברנט,
חברות במבחן. אורן פפיסמדוב בתפקיד טטרו, ויניב זנבה בתפקיד דקל, "תאג"ד" עונה 2/איתן ברנט
תאג"ד עונה 2, אינה בקלמן בתפקיד רונה. גלית סבג,
מתככת. אינה בקלמן בתפקיד הרל"שית רונה, "תאג"ד" עונה 2/גלית סבג
תאג"ד עונה 2, ארתור גירופניקס בתפקיד "מקרר", הדר טישמן בתפקיד אגם. ורד אדיר,
אוצרות במטבח. ארתור גירופניקס בתפקיד "מקרר", הגר טישמן בתפקיד אגם, "תאג"ד" עונה 2/ורד אדיר
תאג"ד עונה 2, מי-רן מנקס בתפקיד אוריין. ורד אדיר,
מה יעלה בגורל יחסיה עם ליה? מי-רן מנקס בתפקיד אוריין, "תאג"ד" עונה 2/ורד אדיר
תאג"ד עונה 2, קובי פרג' בתפקיד הרס"ר ניסים. ורד אדיר,
עם חבל קצר. קובי פרג' בתפקיד הרס"ר ניסים, "תאג"ד" עונה 2/ורד אדיר

מי נשאר מאחור?

מלבד דניאל, גם כל חיילי הפלס"ר לא ממשיכים, בראשם הקצין איתן (תום גרציאני) והמעטים מתוכם שכבר הכרנו, כמו שקדי (שגיא הלפרין) וירדן (איוון לוריא). כמו כן פרטוק (גיל כהן), שהחליף את דניאל כחוג"ד כבר במהלך העונה הראשונה, לא ממשיך בעונה החדשה, וגם לא חברתו דנה מש"קית החינוך (אביב פנקס). משקית הת"ש שירלי (רעות אלוש), שנאלצה לשבור את לבו של דקל אחרי שעזר לה להתמודד עם האונס שעברה והנקמה שלה באנס, לא ממשיכה אף היא.

רופא התאג"ד ההוא, אברי (יחזקאל לזרוב), גם ככה היה בשלבי עזיבה. בפעם האחרונה שראינו אותו הוא לקח את ילדיו רגע לפני שטסו לאוסטרליה, ובכך מנע מרעייתו לשקול שנית את עזיבתם. כמתבקש, גם הוא נעדר מהעונה החדשה. הפרטנר של אשתו לנסיעה ההיא נבלם אף הוא - הקרפ"ח שניידר (שראל פיטרמן), שעמד מאחורי החדרת הניסוי הסודי לפלס"ר ועשה הכל כדי לכסות על האמת. הוא נעצר רגע לפני שנכנס לרכב כדי לנסוע לשדה התעופה לטובת תפקיד חדש ונחשק באוסטרליה, שסודר לו על ידי חברו אמנון (גיא אריאלי) מטעם חברת התרופות.

תאג"ד עונה 1, תום גרציאני, תומר קאפון, גיל כהן, יחזקאל לזרוב. ורד אדיר,
נשארו מאחור. תום גרציאני, תומר קאפון, גיל כהן, יחזקאל לזרוב/ורד אדיר

גם שאר המעורבים בפרשת הניסוי כבר אינם. בהם אלכס (אלכס קרול), רופא התאג"ד לשעבר שהתברר כי משפחתו היא זו שחברת התרופות הכוחנית שייכת לה. מאחר שגיבורי הסדרה פוצצו את העניין כשהדליפו את כל המסמכים לתקשורת, המשפחה נקמה בהם עם אותו פיצוץ שסיים את העונה הראשונה. אלכס עוד ניסה להזהיר את דניאל כשהיו בדרכם לשם, אבל החובש פספס את השיחה. בנוסף, ידידיה ה"קלימרו", השוטר הצבאי הסורר, נעצר גם הוא בסוף העונה הקודמת.

בשלב מוקדם יותר באותה עונה נעלמו גם כל הבדואים בסדרה - אמירה (סאמר קופטי) הבריזה לבן לולו אחרי שסידר לה דרכון וטסה לבדה לאיטליה, כדי להימנע מנישואין שנכפו עליה לירדני בן 50. מי שמשך בחוטים ביישוב הוא שפיק (ראג'ב אבו-רוקן), שארגן קרבות בכלובים והרוויח מההימורים עליהם, רכש מהחיילים תרופות פגות תוקף וכהנה וכהנה. כמו כן היה מקרבם החייל חושחש (עלא דקה, "פאודה"), אחד הנפגעים מהתרופה, שהוברח לבסוף לירדן כדי לקבל שם טיפול ראוי. למרות שכל אלה סיימו לכאורה את תפקידם, אחד או אחת מהם - לא נחשוף את זהותם כדי לא להרוס - יגיעו גם במהלך העונה החדשה.

תאג"ד עונה 2, אורן פפיסמדוב בתפקיד טטרו, יניב זנבה בתפקיד דקל, עדן סבן בתפקיד עדן. ורד אדיר,
תסבך את העניינים בין דקל לטטרו. עדן סבן עם אורן פפיסמדוב ויניב זנבה, "תאג"ד" עונה 2/ורד אדיר
תאג"ד עונה 2, דניאל גל בתפקיד עומר, דנה לב בתפקיד יסמין. איתן ברנט,
אהבה פורחת. דנה לב ודניאל ליטמן בתפקידי יסמין ועומר, "תאג"ד" עונה 2/איתן ברנט
תאג"ד עונה 2, דור הררי בתפקיד בועז. איתן ברנט,
ימרר את החיים. דור הררי בתפקיד בועז, "תאג"ד" עונה 2/איתן ברנט
תאג"ד עונה 2, דור ששוני וג'רמי פינטו בתפקיד שושנה וברדוגו. איתן ברנט,
דיויד ששוני וג'רמי פינטו בתפקיד שושנה וברדוגו, "תאג"ד" עונה 2/איתן ברנט

מי מצטרף בעונה השנייה?

כמתבקש מבסיס חדש, הקאסט הולך להתחדש בהמון שמות ופרצופים חדשים. מלבד אלה שכבר מנינו, דנה לב מגלמת את החובשת יסמין, בת הזוג של עומר. עדן (עדן סבן) ונטע קולמן (ליהי אברמזון) הן שתי חיילות שיספקו לגיבורים המוכרים שלנו קונפליקטים חדשים. דיויד ששוני וג'רמי פינטו ינסו לתת פייט לקסם החברי-הזוגי של טטרו ודקל ויגלמו את השק"מיסטים שושנה וברדוגו, ואמיר חורי ("פאודה") יגלם את החובש הדרוזי אמיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully