וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכים שפטרנו: סוף סוף הודח האיש הכי מעצבן על האי

2.9.2020 / 8:30

לפני שבני הודח הוא קיבל על זה הודעה מעידן וירדן. הם אמרו לו את האמת, חיבקו אותו, והתנצלו מראש. במקום לקבל את זה כמו גבר, או אפילו כמו ילד בן 15, החוצפן הזה עוד כועס! הוא מטיח בהם האשמות, ואומר משפטים כמו "אני אגרום להם להצטער על מה שהם עשו". יאללה יאללה

פרומו הישרדות VIP, פרק ההדחה של בני ברוכים/רשת 13

ראיתם את הפרומו??? הייתי בשוק. איזה עצבים הוא מביא לי הבני ברוכים הזה. באמת. אבל עוד נגיע אליו. קודם צריך לדבר על מפגש היבבות הגדול.

בשלב זה השורדים במצב רגשי חבוט, ויש מעט מאד נחמות על האי, אז הדרך הכי פשוטה לסחוט מהם ערימות של רגש היא להביא את המשפחות, ואז לפצוח באיומים: אולי לא תזכו לנגוס בקוסקוס, אולי לא תחבקו את אמא, בלה בלה בלה. כל פעם אותו דבר. אז עידן ניצח במשימה, אמא שלו הגיעה, ואז כמובן ניתנה לו האופציה המקסימה לוותר על המפגש עם אמא שלו כדי שכל השאר יוכלו להיפגש עם המשפחות שלהם.

נו, ברור שהוא יוותר. ברגע שהיא אישרה לו שזה בסדר מבחינתה, הוא עשה את הבחירה. לא מפתיע. לפי מה שראיתי, אבא שלו כמוהו על סטרואידים. מדובר באיש מאד הגיוני שיודע להפריד עיקר מתפל ולמדר בין רגש לשכל - אם תזכרו, אבא של עידן עודד את אלינה במקום את רגב בתחרות אכילת חמאת הבוטנים, וויתר ביודעין על שיחה עם הבן שלו למען המשחק. כמישהי שחיה עם שני הגברים האלה ומכירה אותם, אין לי ספק שהיא הבינה ששום החלטה פה לא קשורה לגעגועים או היעדרם.

הישרדות VIP, פרק ההדחה של בני ברוכים. רשת 13, צילום מסך
החוצפן הזה עוד בטוח שנעשה לו עוול. בני עם אסי, "הישרדות VIP"/צילום מסך, רשת 13

כאילו, משפחה, געגועים - הכל טוב ויפה, אבל אישית נראה לי קצת מוגזם שפרק שלם הוקדש לדמעות השמחה והצרחות של השורדים, מה גם שיש די הרבה אנשים שהמשפחה שלהם לא מתנהלת כמו פרסומת לקוטג', ולא הכי מתחברים. באמת מעניין מישהו איזה עוף כל שורד מעדיף בארוחת שישי, או מה עדי בוזגלו חושבת על בעלה? ספוילר - הוא מדהים ונסיך, והיא ממילא תגיד את זה שוב ב"הצינור" עוד רבע שעה. הם לא ראו את המשפחה שלהם חודש? וואלה, בסדר. אני לא ראיתי את אמא שלי שלוש שנים. אולי אני סתם דפוקה בראש, אבל לדעתי זה היה מניפולטיבי ומעצבן יותר ממרגש, והייתי פי אלף מעדיפה לראות עוד אסטרטגיות על האי או משימה מאשר את השיט הזה, או להתעמק קצת בבני המשפחה, מה שיכל ללמד אותנו על השורדים.

דור, למשל, הפתיע בשפיותו ובהומור שלו, מה ששופך אור אחר על אלינה. פאפי הוא נשמה טובה, מה שמסביר את הילדה התמימה שיצאה לו, ואח של ישראל נראה מתוק אמיתי. חכם, טוב לב ורגוע, שגם חשף בפנינו צד רך יותר של ישראל וגם הרווחנו בזכותו עוד אינסייט לחוויות של ישראל מתקופת הרחוב והסמים, שההשתתפות בתכנית מציפה לו. הגיוני שמצב קיצוני כמו "הישרדות" יכול להיות הזדמנות מצוינת לסגור מעגל בקטע טוב. מאחלת לו באמת להיפטר מהמשקעים הנוראיים האלה. קשה מאד לעשות תהליך כזה, ובתור מי שיש לה גם כמה קטנות לנקות, אני מעריכה מאד את האומץ.

עוד בוואלה!

בעשן תכלה: הסיבה ש"מנאייכ" כל כך מצליחה היא שאנחנו מיואשים

לכתבה המלאה
הישרדות VIP, המהלך של עידן ואסי. רשת 13, צילום מסך
המשימה נתפרה בשבילו? אסי, "הישרדות VIP"/צילום מסך, רשת 13

משימת השפגט והפלאנק הייתה פשוטה יחסית - לעמוד כמה שיותר זמן על מדרגות שמתרחקות זו מזו, וכשאי אפשר כבר - לעבור לפלאנק. זו הייתה משימה שדורשת גמישות, שרירים וכוח סבל. מובן שבני נפסל ראשון, ובמדרגה האחרונה כולם חוץ מאסי עברו לפלאנק, כי לא הייתה ברירה.

כאן משהו התחיל להיראות לי קצת מסריח. הרי אסי לא הרבה יותר גבוה מירדן, והרגליים שלו בטח לא יותר ארוכות משל אלינה או עידן, אבל משום מה הוא היחיד שהצליח להמשיך לעמוד בפישוק. אפילו אלינה היוגיסטית, לא הייתה גמישה מספיק בשביל לעמוד ככה, וירדן, שעושה שפגט בקלות, ניסתה ונכשלה. אסי, לעומת זאת, עמד יחסית בנוחות, כשרגל אחת שלו אפילו לא מתוחה עד הסוף. אבל הכי חשוד היה הדיסקליימר של גיא בתחילת המשימה: "המבנים הותאמו למידות שלכם". כן, ככה זה נראה.

אני די סגורה על זה שצדי המבנה של אסי היו קרובים יותר זה לזה משל השאר. לא אומרת שזה לא בסדר. יכול להיות ש"הותאמו" אומר שהתחשבו בדלקת הכתפיים שלו, וגם אולי קצת התחשבו בעצמם, כי התכנית תהיה הרבה פחות מעניינת אם אסי לא יזכה בשרשרת החסינות. בכל מקרה, ירדן נשברה ראשונה מבין שלושתם, כנראה כי לא ישנה בלילה, עידן החזיק עוד קצת, ואסי לקח, למזלו - זו ההזדמנות הראשונה שיש לו לפרק את הברית החזקה ולהתקדם עוד צעד.

ואז הגיעה המועצה, וכן, בני הודח. איזו הפתעה. גם היה לו כבר פתק בכד, וגם - די! הוא הגיע כמעט עד הרביעייה האחרונה על גבם של אנשים אחרים שעבדו קשה כדי לנצח משימות ולעשות אסטרטגיות, וסוחבים אותו כבר חודש. מזל שהוא בוגד בהם כל שנייה, ככה הם לפחות יכולים להתחלף. ולא, אל תגידו לי שהוא 'ניצח את קוז'י', כי גם תרנגול עיוור מדי פעם תופס גרגר, במיוחד אם מרכז הכובד שלו נמוך יותר, מה שנותן לו אחיזת כביש של 4X4.

הישרדות VIP, פרק ההדחה של בני ברוכים. רשת 13, צילום מסך
עשו רק טוב לבני. עידן וירדן, "הישרדות VIP"/צילום מסך, רשת 13

בנוסף, לפני שהודח הוא קיבל על זה הודעה מעידן וירדן, שזה הכי מכובד שניתן לצפות במשחק כזה - הם אמרו לו את האמת, חיבקו אותו, והתנצלו מראש. במקום לקבל את זה כמו גבר, או אפילו כמו ילד בן 15, החוצפן הזה עוד כועס! הוא בטוח שנעשה לו עוול, הוא מטיח בהם האשמות, ואומר משפטים כמו "הייתי צריך להקשיב לאסי. אני אגרום להם להצטער על מה שהם עשו".

מה? מה הם עשו? סבלו את הנוכחות המעצבנת שלך? את הנרפות? את חדלות האישים? נתנו לך כרטיס השתתפות במכירה הפומבית? ויתרו כדי שתוכל לחבק את חגית? לא נטרו לך ונתנו לך אהבה למרות הבגידה המסריחה שלך? מה הם עשו? סלחו לך על ההדחה של קוז'י שכמעט מוטטה להם את הברית?

לפני רגע דלף מהתרגשות בכל פעם כשדיבר על כמה עידן מדהים, וגם טרח לגבות את כל החרטא שלו בקצת דת ומיסטיקה: "אני אדם מאמין, הכל קורה מסיבה מסוימת, ואני יודע שהסיבה שהגעתי ל'הישרדות' היא כדי לפגוש את עידן". יום אחר כך הוא הפך את חברבורותיו, כמו בכל פעם שמשהו לא עובד לטובתו. בדיוק כמו שמתנהג ילד מפונק בן ארבע, שגם ממנו ההורים כבר מצפים ליותר.

האיש שלא הועיל לאף אחד במשחק הזה מעולם חוץ מאשר כקול לעת מצוא, דבר שהתאפשר רק עקב חוסר חוט השדרה שלו ואפס היכולת להיות נאמן, במקום ללכת באצילות ולקבל את הדין, עוד בא בטענות. סליחה, אבל לא הגיע לו להישאר עד עכשיו, לא מגיע לו להתקדם צעד אחד יותר מזה, ואני מקווה שהיום הוא הולך סופית - כי למעט הפרעה קשה במטריקס, ישראל מנצח את הדו-קרב הזה, וברוכים שפטרנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully