וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבים יש רק בשמיים: ב"המירוץ למיליון אולסטארז" אין סלבס אבל יש הרבה פוטנציאל

בן בירון

7.9.2020 / 8:16

האחים בן ואורי, הדודנים יעל ויוסיאל, וכמובן וובה ואלה - גרסת האולסטארז של "המירוץ למיליון" החזירה ששה זוגות אהובים לסיבוב נוסף, ולצדם ששה זוגות נוספים חדשים שמתחילים מנקודת מוצא פחותה בהרבה. וכמו תמיד בגרסה הישראלית, הפורמט עובר התעללות אבל יהיה מצחיק

פרומו המירוץ למיליון אולסטארס 2020/רשת 13

עוד לפני שתספיקו לשכוח מי נבחר לאיש הכי אנטיפת על האי ומי בגד בברית (שבגדה בו קודם), ברשת 13 כבר מוכנים לחיים שאחרי "הישרדות VIP" עם עונה חדשה של "המירוץ למיליון", הפעם במהדורת אולסטארז. רגע לפני שנדבר על הקלות שבה סופרלטיבים כמו אול סטארס ו-VIP מחולקים בריאליטי הישראלי, העונה השמינית של "המירוץ" התחילה בקליפ סמי-אמנותי על החיים בעידן הקורונה. לא ברור אם מדובר במחווה מודעת לסרט "ונילה סקיי" עם טום קרוז או שעמום של במאי העריכות שבמשמרת, הפרק נפתח ברצף שוטים של ערי בירה ריקות מאדם. שנייה לפני שתתקשרו לפסיכיאטר כדי להגביר את המינון של נוגדי הדיכאון, מגיח לו רון שחר (כנראה בין צילומי קליפים לניקול ראידמן) ומדווח על הזנקת המרוץ שצולם כמובן לפני שיא המגפה.

במקרה הקלוש שלא ראיתם את אחת משבע העונות הקודמות של הפורמט בישראל, מדובר בפורמט שונה לגמרי מהמקור האמריקני - אל תצפו כאן להדחה בכל פרק, גם לא בכל שניים - יש סיכוי טוב שהזוגות כאן יודחו ויוחזרו (ויודחו שוב) לפי חוקים סודיים שברורים להפקה בלבד. אם ירדן ג'רבי תעמוד על קו הסיום של העונה ותחלק את הצ'ק של המיליון, תדעו שאני אמרתי את זה קודם. מה שכן, בשונה מגרסת המקור הסחית למדי, כאן הולכים להיות צחוקים שחבל!

המירוץ למיליון אולסטארס 2020. רשת 13, צילום מסך
רועשים וחמודים. יעל ויוסיאל, "המירוץ למיליון אולסטארז"/צילום מסך, רשת 13
המירוץ למיליון אולסטארס 2020. רשת 13, צילום מסך
כמויות מסחריות של עין הרע. שי ושני, "המירוץ למיליון אולסטארז"/צילום מסך, רשת 13

וזה בדיוק הזמן לדבר על ששת זוגות ה"אול סטארס" שחזרו לעונה החדשה: יעל ויוסיאל - בני הדודים הרועשים (עונה 5); אן וירדן - החברות שהפכו למשפיעניות (עונה 6); עומר ונטע - אח ואחות שנותרו נאים במיוחד ועדיין לא מאוד חדים (עונה 6); בן ואורי - האחים ההיפסטרים שהגיעו בקטע אירוני (עונה 4); שני ושי - הזוכים של עונה 4 שזכו בינתיים בכמויות מסחריות של עין הרע מהמתחרים; ואיך לא, לנגינת ההמנון הקהל מתבקש לעבור לדום - וובה ואלה, האקסים המצחיקים מעונה 4, אלה שכמעט סיימו כמו התאומות מלול אך לא שפר גורלם.

נגד הזוגות המוכרים תמצאו שישה זוגות חדשים שעברו סדרה מפרכת של מיוני ריאליטי. זה הולך להיות קשה לאחד הזוגות האלה לקחת את המיליון, ראשית - אין להם היכרות עם מבנה ההפקה התובעני וזה ללא ספק חיסרון; שנית - אין להם בכלל ניסיון בריאליטי וייתכן שהם אפילו לא יודעים מה הצד הטוב שלהם מול המצלמה.

עוד בוואלה!

"הם יעשו אותך נתין": ההפגנות בבלפור מחזירות סוף סוף גם את שירי המחאה

לכתבה המלאה
המירוץ למיליון אולסטארס 2020, וובה ואלה. רשת 13, צילום מסך
כמעט סיימו כמו התאומות מלול. וובה ואלה, "המירוץ למיליון אולסטארז"/צילום מסך, רשת 13
המירוץ למיליון אולסטארס 2020. עדי אורני,
הזוג הכי יפה בתולדות התחרות. אש ואליס, "המירוץ למיליון אולסטארז"/עדי אורני

ואלה הזוגות החדשים: אביתר וליאן - זוג נשוי, מטופח, דביק וכאלה שגורמים לצבע בז' להרגיש כמו ורוד זוהר, אסף ונתא(נאל) - חברים הכי טובים מילדות, כאלה שטוענים שהם בזוגיות בלי סקס ומועמדים מובילים להיות הטום אביב הבא של ישראל (אם יזכו במיליון הם בוודאי ישקיעו בבר), שירי ונגה - תאומות זהות לגמרי שטוענות שהן לא נוי והדר אבל לגמרי ייתכן שהן כן נוי והדר (או כל צמד אחר של בנות שבטוחות שהן מעניינות כאשר הן בפירוש לא), רותי ומיכל - גרושות כחדשות והמועמדות הקלאסיות לתואר המודחות הראשונות של העונה, אש ואליס - הזוג הכי יפה בתולדות התחרות, שיגרום לכם לבחון מחדש את התפיסות הגזעניות שלכם וכמובן, גילי וטלי - אח ואחות שבאו למרוץ בשביל לדבר על הנש ולעשות פוראח. גילי אלגבי, מאפר וסטייליסט מוכר ואהוב בתעשייה, הוא אמנם ההומו המוצהר היחיד בעונה אבל הוא מביא כמויות של קאמפ שיספיקו לעונה כולה ועוד ישארו רזרבות לשתי סדרות של ראיין מרפי.

לאורך העונות הקודמות של "המירוץ" עשו ברשת עבודה טובה בליהוק, כך הם יצרו ריאליטי שגם אם לא הצמיח כוכבי על, הצליח להיות מבדר למדי ושמר על אווירה של תכנית המתאימה לצפייה משפחתית. מה שכן, אלמנט המרוץ לא באמת היה שם עם פרקים שנמתחו ונמתחו (ונמתחו), עם משהו כמו שלושה פרקים עד שהזוגות יוצאים לראשונה מישראל וממוצע של 35 סינקים של מתמודדים שמגיבים על כל שביב משימה ("ואז אכלתי את הצפרדע"). נכון, מדובר בהפקה יקרה במיוחד וצריך להחזיר עלויות, אבל לצופים לא אמור להיות אכפת מזה.

המירוץ למיליון אולסטארס 2020, גילי וטל. עדי אורני,
כמויות של קאמפ שיספיקו לעונה ומעבר לה. גילי וטלי, "המירוץ למיליון אולסטארז"/עדי אורני
המירוץ למיליון אולסטארס 2020, בן ואורי שפלן. עדי אורני,
באו בצ'יל. בן ואורי, "המירוץ למיליון אולסטארז"/עדי אורני

במפתיע ולמרות הקורונה, עונת האולסטארס נפתחה בקצב מרשים, הכרנו את כל 12 הזוגות בפרק הראשון (אני הימרתי שזה יקרה בפרק הרביעי) וכנראה הטוויסט המפתיע מכולם - ההזנקה הראשונה התחילה כאשר הזוגות כבר מחוץ לגבולות ישראל, במנילה בירת הפיליפינים.

המשימה הראשונה של הפרק הייתה להרים את בן הזוג בעזרת חבלים ולעזור לו להרכיב משפט בפיליפינית בגובה רב. בפועל מדובר היה במשימת השמנופוביה - כאשר כל אחד מהמתמודדים הרגיש צורך לדבר על המשקל הנוכחי שלו, הדיאטה שלפני היציאה לצילומים, או במקרה של בן ואורי לצעוק אחד לשני "אתה שמן אחי". בכלל, מכל הזוגות החוזרים נדמה ששני האחים הצעירים, שבעונתם הקודמת הותירו רושם של שני ילדי שמנת חיים בסרט, התפתחו יפה והפכו לחיים בסרט אבל כאלה שמודעים לעצמם וכיף בחברתם. אם לא יהיו בקרוב משימות נוספות על טהרת המשקל, יש סיכוי שנראה אותם עוד בפרקים הבאים.

המירוץ למיליון אולסטארס 2020. רשת 13, צילום מסך
לגמרי ייתכן שהן נוי והדר. שירי ונגה, "המירוץ למיליון אולסטארז"/צילום מסך, רשת 13
המירוץ למיליון אולסטארס 2020, עומר ונטע. עדי אורני,
עדיין נאים, עדיין לא חדים. עומר ונטע, "המירוץ למיליון אולסטארז"/עדי אורני

הזוגות שצלחו את משימת השמנופוביה, התקדמו למשימת "שוק הדגים התאילנדי" השייכת לז'אנר האהוב "ישראלים מסתלבטים על מקומיים". הזוגות קיבלו שמות של דגים מקומיים שנכתבו בעברית אך הם מילים בפיליפינית, הם היו צריכים להיעזר במקומיים כדי לזהות את הדגים (ודברים שדומים לדגים) ואז לאסוף אותם במו ידיהם ולהביא אל ה"שף" שיכין מהם מעדן מקומי. בואו, גם המטבח הישראלי הכשר מכיל אי אילו דברים לא אסתטיים, אני לא בטוח שאנחנו היינו מקבלים בחיבה "המירוץ למיליון" של מדינה זרה שבה אנשים נגעלים ומסתלבטים על רגל קרושה או מנת מוח חריף (למרות שיש סיבה). כמובן שמי שלא התרגשו הם אלה ו-וובה, הפרודים הכי צמודים שיש, שכמעט ונשנשו את הדיונון הנע כדי להעביר את הזמן בזמן שאן וירדן צורחות כי ראו ג'וק.

כן, כולם מדברים על השינוי הפיזי המדהים שעברה אלה מאז העונה הקודמת בה השתתפה (וזה מובן, היא החליפה פנים), אבל האמת היא שאם הקלפים ישחקו לטובתם, וובה ואלה צריכים לסיים את העונה הקרובה לא רק עם הצ'ק הגדול אלא גם ככוכבי תכניות בוקר והשקות בזום. אם לשפוט על סמך פרק הבכורה, הצמד היחיד שיכול לאיים עליהם הם אש (אשריאל) ואליס - היא נולדה בברית המועצות והוא בקהילת העבריים בדימונה - שביחד מביאים למסך כריזמה של ברק ומישל אובמה הצעירים ועם לא פחות אמביציה. הערב כבר ישודר החלק השני של פרק הפתיחה ונותר רק לראות אם הקצב המהיר יישמר או שברשת יחזרו לנוח בין משימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully