וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובת צפייה: ב"היפים והאמיצים" החלו להתנשק עם בובות כדי לא להידבק בקורונה

9.9.2020 / 11:01

גולשת תפסה סצנות שצולמו ושודרו לאחרונה ב"היפים והאמיצים", בהן השחקנים מתנשקות עם בובות - כדי לשמור על כללי ההיגיינה החדשים בימי הקורונה. תסריטאי הסדרה הוסיף שמלבד בובות, נקראו לסט גם בני הזוג של השחקנים כדי שימלאו את מקומם של הדמויות בסצנות אינטימיות

5 עובדות על נשיקות/מערכת "אסור לפספס"

מוקדם יותר השנה סיפרנו לכם על ההגבלות החדשות שהוטלו על ההפקות הקולנועיות והטלוויזיוניות שחזרו לצלם. השחקנים, צוות ההפקה והצלמים נאלצו לעבור קורס על היגיינה ובדיקות חום יומיות ולשמור על ריחוק חברתי למשך כל הצילומים, כשסצנות של מפגשים קרובים, כך דיווחו, "יעברו שכתוב או יורדו לחלוטין". כשזה מגיע לאופרות סבון כמו "היפים והאמיצים" (כן, זה עדיין קיים), אי אפשר להוריד סצנות רומנטיות דביקות (אם כי תודו שסצנות הדיאלוג שלהם גב אל גב מאוד יעילות כרגע). לכן, בהפקה חשבו על פתרון לא יצירתי במיוחד אך יעיל שיסייע להם לצלם סצנות המערבות מגע פיזי: שימוש בבובות ראווה. לצערם, מאחר שמדובר בהפקה לא מקצועית במיוחד - הצופים קלטו טוב מאוד את השימוש בבובות ברגעים האינטימיים וחלקו את דעתם על כך ברשת.

כריסטינה פיונטס הייתה זו שהבחינה בשתי סצנות בהן הוחלפו השחקנים בבובות ברגע הנשיקה ופרסמה את הקטעים בטיקטוק תוך כדי שהיא צוחקת ברקע. הסרטונים הפכו לויראלים וצברו יותר ממיליון וחצי צפיות רק בטיקטוק ועוד מיליונים בטוויטר. הנה הן:

סצנה ראשונה

סצנה שנייה

מפיק בכיר בסדרה סיפר לניו יורק טיימס: "אחד הרעיונות הראשונים שלנו היה להביא בובות ראווה שיחליפו את השחקנים בסצנות האינטימיות ובסצנות של בית החולים - וזה עובד די טוב. אנחנו מצלמים ממרחק או באופן שאי אפשר לראות שאלה בובות". אי אפשר לראות? בזה פחות הצלחתם.

ציוץ מתבקש:

תסריטאי הסדרה, בראדלי בל, חושף גם שהיו מקרים בהם בני הזוג של השחקנים נכנסו כממלאי מקום של הדמויות. בשיחה עם Fortune על סצנה מסוימת בין קתרינה בוודן ודרין ברוקס, בל מודה שבעלה של בוודן, המוזיקאי בן ג'ורגנסן, החליף את ברוקס בסצנת שדרשה מגע פיזי. "ברגע שזה הגיע לחיבוק ונשיקה, עצרנו את הצילומים, בעלה של קתרינה נכנס והם סיימו את הסצנה. אנחנו רואים את החלק האחורי של הראש שלו ואני חושב שזה מאוד משכנע שזה דרין שם".

הצופים מאוד השתעשעו מסצנות הנשיקה עם הבובות ביפים והאמיצים. גולש אחר כתב שלאור העובדה שמדובר באופרת סבון, מותר להם לאבד אמינות בעיני הצופה, "אם זה היה סרט כמו באטמן, הייתי מבקש את הכסף שלי בחזרה, אבל זו אופרת סבון. גם ככה הציפיות לא גבוהות במיוחד". אחד אחר כתב: "זו הסיבה שמשחק זה כישרון, כי שחקנים צריכים להתמודד עם דברים פסיכיים כמו ריצה על רקע מסך ירוק, דיבור עם כדורי טניס ועכשיו נשיקה עם בובות, כשכל זה הם עושים בפנים רציניות. אני לא הייתי יכול להפסיק לצחוק מזה".

גם זה יכול לעבוד

אנרגיה זהה לזו של הבובה בקהל של "Glee"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully