וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רשמי: דמותו של כריס פראט בשומרי הגלקסיה, סטאר לורד, מנהל מערכת יחסים פוליאמורית עם גבר ואישה

17.12.2020 / 0:10

מארוול מאשרת שדמותו של כריס פראט בשומרי הגלקסיה, סטאר לורד, הוא ביסקסואל שמנהל מערכת יחסים פוליאמורית עם גבר ואישה. סודו של סטאר לורד נחשף בספר הקומיקס החדש בסדרה בו הוא נראה רוחץ באמבט לצד הפרטנרים החדשים בחייו, ארדיה ומורס

שומרי הגלקסייה 2 - טריילר/MarvelI

השחקן בן ה-41, כריס פראט, גילם את דמותו של סטאר לורד בארבעה סרטים. כעת העדפותיו המיניות - של הדמות, לא של השחקן - נחשפות בספר הקומיקס "שומרי הגלקסיה 9#". מעריצי הקומיקס ידעו שגורלו של סטאר לורד - או פיטר ג'ייסון קוויל - נותר בעלטה לאחר מותו ההירואי בפרק השני. אולם במהדורה האחרונה - שכותרתה I Shall Make You A Star-Lord ("אני אהפוך אותך לסטאר-לורד") - נמצא שהוא בעצם לא מת אלא הגיע ליקום מקביל בו הוא מנהל מערכת יחסים פוליאמורית עם גבר ואישה.

כריס פראט בדמותו סטאר לורד בסרט "שומרי הגלקסיה". ShutterStock
כריס פראט מגלם את סטאר לורד בסרט "שומרי הגלקסיה"/ShutterStock

הגיליון חושף את מסעו של סטאר לורד ב-12 הבתים של מורינוס עם שני פרטנרים בשם ארדיה ומורס. בתחילה מוצעת לקאובוי החלל הזדמנות לחוות "קרבה" עם הצמד, אך הוא מתנגד לרעיון בתקווה לחזור הביתה לאהובתו גאמורה. עם זאת, 12 שנים לאחר מכן, נראה שסטאר לורד לוקח רשמית חלק במשולש האהבה הפוליאמורי, כשהוא מוצג נהנה מאינטימיות מפתיעה עם ארדיה ומורס. הוא מכריז ש"הם הבית שלי" בזמן שהוא רוחץ לצידם באמבט חם. על פי ScreenRant, מערכת היחסים הפוליאמורית הזו נמשכת מעל ל-100 שנים.

כך זה נחשף בקומיקס:

מערכת היחסים הפוליאמורית של סטאר לורד מ"שומרי הגלקסיה" נחשפת. Marvel, אתר רשמי
מערכת היחסים הפוליאמורית של סטאר לורד מ"שומרי הגלקסיה" נחשפת/אתר רשמי, Marvel
מערכת היחסים הפוליאמורית של סטאר לורד מ"שומרי הגלקסיה" נחשפת. Marvel, אתר רשמי
מערכת היחסים הפוליאמורית של סטאר לורד מ"שומרי הגלקסיה" נחשפת/אתר רשמי, Marvel

בשנה שעברה נאלץ כריס פראט להגן על אמותנו האישית בנושא כשהשחקן אליוט פייג' טען כי יש לכנסייה בה הוא חבר "אג'נדה נגד להט"בים". בפברואר 2019 הוא נעזר באינסטגרם כדי להגן על מקום התפילה שלו כשכתב כי "זה רחוק מאוד מהאמת" וטען שהכנסייה שלו "פותחת את שעריה לכולם". הוא הוסיף כי הכנסייה שלו עזרה לו מאוד במהלך גירושיו מהשחקנית אנה פריס.

כריס פראט בדמותו סטאר לורד בסרט "שומרי הגלקסיה". ShutterStock
עוד לא ברור אם נטיותיו המיניות של סטאר לורד יכנסו לעלילת הסרט הבא/ShutterStock

פראט צפוי להיכנס שוב לדמותו של סטאר לורד בסרט "תור: אהבה ורעם" הצפוי לצאת ב-2022 ובסרט שלישי בסדרת "שומרי הגלקסיה". עדיין לא ברור אם נטיותיו המיניות של הדמות תשולב בדמותו של פראט באחד מהפרויקטים הקרובים ביקום הקולנועי של מארוול, אם כי בהחלט יהיה מעניין לראות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully