וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

35 שנה אחרי: מעריץ "בחזרה לעתיד" גילה משהו בסרט שיטריף לכם ת'מוח

20.1.2021 / 23:40

איך פספסנו את זה?! מעריץ "בחזרה לעתיד" הבחין לאחרונה בפרט מעניין בסרט הקשור לקניון בו מרטי ודוק נפגשו. רבים, כולל השחקן ג'וש גאד, נותרו המומים. אתם ידעתם?

טריילר הסרט "בחזרה לעתיד"/UNIVERSAL

משתמש טיקטוק הפיל לאנשים את הלסת לרצפה כשחשף פרט מדהים על סרט הקאלט "בחזרה לעתיד", 35 שנים לאחר שחרורו. המעריץ, שפרסם את הסרטון בחשבונו hiddenmoviedetails (פרטים נסתרים בסרטים) הצביע על פרט מעניין הקשור לקניון בו דוק (כריסטופר לויד) פגש בתחילת הסרט את מרטי (מייקל ג'יי פוקס) כדי להציג בפניו את הדלוריאן הנוסעת בזמן.

המשתמש מציג קטע מהסרט בו נראה מרטי מגיע לקניון שנקרא Twin Pines Mall (קניון האורנים התאומים), אולם בהמשך הסרט כאשר מרטי חוזר מהעתיד, נראה בבירור ששמו של הקניון שונה ל- Lone Pine Mall (קניות האורן הבודד). טעות בעריכה?

כך נכתב בשלט בתחילת הסרט:

מתוך "בחזרה לעתיד". RexChapman/TWITTER, צילום מסך
מתוך "בחזרה לעתיד"/צילום מסך, RexChapman/TWITTER

וכך בהמשכו:

מתוך "בחזרה לעתיד". RexChapman/TWITTER, צילום מסך
מתוך "בחזרה לעתיד"/צילום מסך, RexChapman/TWITTER

המעריץ מסביר כי לא מדובר בטעות. לדבריו "כשמרטי חזר לראשונה לעבר, הוא דרס את אחד מעצי האורן האלה, שם יוקם בסופו של דבר הקניון. מרטי דרס את עץ האורן, מה שהפך אותו משניים לאחד ולכן המקום נראה 'קניון האורן הבודד' כשבמקור הוא היה 'קניון האורנים התאומים'". כלומר במקור הוא נקרא על שם שני עצי האורן שהיו שם ומאחר שהוא דרס אחד מהם ונותר שם רק עץ אורן אחד, שמו של המקום השתנה בהתאם.

צפו בהסבר המלא:

הסרטון צבר למעלה מ-21 מיליון צפיות ושותף מאוחר יותר בטוויטר, שם הוא הגיע לידיו של השחקן ג'וש גאד, ששיתף בעצמו את הסרטון וכתב: "רגע?!! מה?!!!". אדם אחר כתב: "ראיתי את הסרט הזה 100 פעמים ומעולם לא שמתי לב... אני מרגיש טיפש עכשיו". אדם שלישי כתב: "הכל באמת נמצא בפרטים הקטנים". משתמש נוסף כתב: "השנה 2021 ורק עכשיו גיליתי את זה".

ג'וש גאד מצייץ על זה:

עם זאת, היו רבים שטענו כי הבחינו בפרט העלילתי הזה כבר לפני שנים. אחד כתב: "קלטתי את זה בפעם הראשונה שראיתי את הסרט בקולנוע. כן, כשהייתי בן 8. זה הטריף את דעתי בשנים האחרונות שכל כך הרבה אנשים לא שמו לב לזה". משתמש אחר סיפר: "הסרט הזה כל כך פופולרי שאני נעלב באופן אישי מכך שאנשים לא הבחינו בזה". האדם נוסף כתב: "הבמאי הציב את השלט ממש באמצע המסך כדי שנראה את זה. איך פספסתם?". באמת איך?

שמת לב לזה?

ברור, כבר בצפייה הראשונה שמתי לב
כן, אבל רק בצפייה השנייה או השלישית
לא!! לא היה לי מושג!
3905 משתתפים
דוק, בחזרה לעתיד. Giphy
דוק, בחזרה לעתיד/Giphy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully