וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע ריאיון עם אודי כגן וריטה, צעק מישהו לריטה "יא סקסית". כך היא הגיבה

22.1.2021 / 0:00

עם חזרת "קארפול קריוקי" לכאן 11 המגיש אודי כגן מדבר על המזל הרע של פוליטיקאים שחיקה ("טראמפ הפסיד, אורן חזן גם"), וריטה מגלה מי מחקה אותה הכי טוב (רמז: הכול נשאר במשפחה). צפו

ריאיון עם אודי כגן וריטה בצילומי התכנית "קארפול קריוקי" של כאן 11/מראיין: שגיא בן נון, צילום: יותם רונן, עריכה: ירדנה עבודי פוקס

בדיוק בשבוע שבו ג'ו ביידן מושבע לנשיא ארצות הברית וקודמו דונלד טראמפ עוזב חפוי-ראש את הבית הלבן, משתף השחקן והקומיקאי אודי כגן בכמה תובנות לגבי הדמויות שאותן הוא נהג לחקות ב"ארץ נהדרת". "לא יודע אם שמת לב, אבל כל מי שאני נוגע בו יוצא מהפוליטיקה", הוא אומר לוואלה! תרבות. "נתנו לי את אורן חזן, הלך. נתנו לי את דוד ביטן, שיהיה בריא במהרה. נתנו לי טראמפ - הפסיד. אתה מבין מה אני אומר? ככה זה. אנשים לא רוצים שאני אחקה אותם".

לאחר שלקח פסק זמן מהשתתפותו ב"ארץ נהדרת", אודי כגן חוזר למסך אבל הפעם בכאן 11 ובתפקיד עצמו. כגן נכנס לכיסא הנהג בעונה החדשה של הגרסה הישראלית ל"קארפול קריוקי" ומחליף את ניקי גולדשטיין שעשה זאת בעונה הקודמת. פגשנו את כגן על סט צילומי "קארפול קריוקי" בפרק שבו מתארחת הזמרת ריטה, שישודר בבוא היום כספיישל יום העצמאות. הפרק צולם בפארק הירקון והשניים אף יצאו מהרכב וביצעו יחדיו ברחוב את הלהיט של ריטה "שרה ברחובות" (צפו בהצצה לביצוע ובריאיון המלא - בוידאו מעל).

אודי כגן וריטה בתכנית "קארפול קריוקי" של כאן 11. יותם רונן
אודי כגן מבצע עם ריטה את להיטה "שרה ברחובות" ברחוב יהודה מכבי בתל אביב, לתכנית "קארפול קריוקי" של כאן 11/יותם רונן

ב"קארפול קריוקי", שמפיק יואב גרוס ומביימת דנה פוליג - שותפתו הוותיקה של כגן, השחקן יארח את הזמרים, הזמרות וההרכבים המובילים בישראל וייצא איתם למסע מוזיקלי מטורף. בתוכנית פתיחת העונה שתשודר ביום ראשון, ה-24 בינואר, תתארח שרית חדד. למחרת (שני), מיד לאחר בחירת השיר הישראלי לאירוויזיון 2021, ישודר פרק נוסף עם זוכת האירוויזיון נטע ברזילי. בתוכניות הבאות יתארחו בין השאר חנן בן ארי, אברהם טל, נועה קירל ויונתן מרגי ביחד, אליעד נחום, גידי גוב, עדן חסון, סטפן לגר ואביב גפן.

איפה תיסע ה"קארפול קריוקי" עם ריטה, ב"שביל הבריחה" או בדרך המשי? סטגדוש.

כגן: "הו, פאנצ'ים. אני רואה ש-20 כותבים כתבו את זה, לכן אין לי תשובה עדיין. כבר אני מביא כותבים, הם יתנו לך את התשובה".

עוד בוואלה!

"מי שפרץ בגיל צעיר הגיע למיצוי. אני התחלתי מאוחר ולכן אני עדיין רעב"

לכתבה המלאה
אודי כגן. משה נחומוביץ',
אודי כגן/משה נחומוביץ'

במה תהיה שונה הגרסה שלך לעומת הגרסה של ג'יימס קורדן? יש לי תחושה שאתה יותר רדיקלי וקיצוני ממנו.

כגן: "יכול מאוד להיות. (פונה לריטה) מה את חושבת?"

ריטה: "אני חושבת שהוא ליהוק מדהים! בשנייה שאמרו לי אודי, אמרתי - אני שם".

כגן: "אני מקווה שאימא רואה, אני סיימתי את הקריירה. תודה רבה, היה נחמד, היה כיף, סיימנו".

לא רבים יודעים שכגן הוא לא רק שחקן וסטנדאפיסט נפלא אלא גם מוזיקאי מוכשר, מה שהופך את ליהוקו לתפקיד מגיש "קרפול קאריוקי" למוצלח מאוד. בשנת 2004 פגש כגן מפיק צרפתי ששמע את שיריו במקרה דרך מרפסת ביתו, החתים אותו על חוזה וכגן הוציא אלבום בפריז תחת השם "Tears and Candies". אפילו ריטה, שהוציאה בעצמה אלבום בצרפת, לא היתה מודעת לכך עד שהזכרנו זאת בריאיון המשותף איתם. "אני לא ידעתי, אני אשמח לשמוע את האלבום", אומרת הדיווה לכגן, והוא מיד עונה במבוכה: "מרוב הצלחה, את לא מכירה אותו. ההתייחסות אליי כאל מוזיקאי רציני מצחיקה אותי".

פתאל רוק ריטה. גלעד מזרחי,
מתגעגעת לבמה. ריטה/גלעד מזרחי

ספר לנו על ההרפתקה בפריז.

כגן: "שמע, הרבה קומיקאים הם מוזיקאים ממורמרים. ככה אנחנו מגיעים לקומדיה".

ריטה: "איזה מזל שאתה מוזיקאי ממורמר, כי יצא לנו כזה קומיקאי מדהים שכמוך. אתה קומיקאי מרגש, אתה מבין? אתה גורם לבן אדם לצחוק ולדמוע מרוב שאתה מרגש".

כגן: "אז איזה מזל שאת קומיקאית ממורמרת. איזה מזל שזה מה שיצא לנו, את מבינה? ריטה היא קומיקאית, אני לא יודע אם מודעים לזה. היא מאוד מצחיקה".

עוד דבר שמשותף לכם, חוץ מזה ששניכם הוצאתם אלבומים בצרפת, זה שאודי נראה בול כמו ג'ו אקזוטיק, מאלף הנמרים, וריטה הוציאה את האלבום "לאלף נמר".

ריטה: "אני מנסה לאלף את אודי. עד כה לא הצלחתי לאלף. אתה יודע על מה בעצם השיר 'לאלף נמר'? הנמר זו האהבה. כאילו, לאלף אהבה זה כמו לאלף נמר".

אודי כגן, יהונתן מרגי ונועה קירל בתכנית "קארפול קריוקי" של כאן 11. דנה פוליג,
אודי כגן, יהונתן מרגי ונועה קירל בתכנית "קארפול קריוקי" של כאן 11/דנה פוליג

אתם מצלמים פה את ספיישל יום העצמאות, מה שמזכיר את הופעות יום העצמאות. עד כמה זה מעורר בכם געגועים לבמה אחרי כמעט שנה בלעדיה?

ריטה: "אני מתגעגעת מאוד לאנרגיה הזאת, שנוצרת על ידי הרבה אנשים. הכוח הכל כך מחלים ועוטף של מוזיקה. זה קסם. זה משהו כל כך גבוה וקדוש. זה רוחני כל כך. זה הגעגוע האמיתי, לרגעים האלו שפתאום כל הקהל, כל האנשים, כל אלו שמגיעים יחידים-יחידים פתאום מתחברים, ונהיים לדבר אחד".

עד כמה זה מבאס שהממשלה שמה את התרבות במקום האחרון?

ריטה: "העיקר שעבור האנשים עצמם, המוזיקה והאמנות זה משהו כל כך חשוב ויקר להם. זה הדבר שהכי מעודד".

אודי כגן ונטע ברזילי בתכנית "קארפול קריוקי" של כאן 11. דנה פוליג,
אודי כגן ונטע ברזילי בתכנית "קארפול קריוקי" של כאן 11 (צילום: דנה פוליג)/דנה פוליג

ריטה, אולי תלמדי את אודי איך מחקים אותך?

ריטה: "אתם יודעים מי מחקה אותי הכי טוב? זה מטורף. משי. וואו, היא יודעת את כל הניואנסים הקטנים בשירה. לא ידעתי שכל הילדות שלה היא מקשיבה לזה בצורה כזאת שהיא יודעת לחקות אותי בדקויות הקטנות ביותר".

כגן: "כמה חיקויים יש במדינה שלנו שכולם יודעים לעשות? חמישה. ריטה, שמעון פרס ויהורם גאון ביניהם. את, ריטה, חלק מהנבחרת הזאת. בוא נאמר ככה - בכניסה ל'ארץ נהדרת', אם אתה לא יודע לעשות את אחד החיקויים האלה, אתה לא מתקבל".

ריטה, היית אמורה להתחבר שוב במופע משותף עם בן זוגך לשעבר ואבי בנותייך רמי קליינשטיין, כמעט 20 שנה מאז המופע המשותף האחרון וההופעה נדחתה בגלל הקורונה. האם יכול להיות שהמגפה הזאת היא בעצם קונספירציה עולמית סודית של בן זוגך ושל בת זוגו של רמי, שרצו לסכל את האיחוד של הגרושים?

"אני אגיד לך, לא רצו לסכל. רצו שנעשה על זה עוד יותר חזרות בזמן הקורונה, כדי שההופעה הזאת תהיה הדבר הכי יפה, הכי מוכן והכי מרגש שיש כשהקורונה תסתיים ואנחנו נצא לבמות. אתה מבין? בעצם אנחנו הקונספירציה".

אודי כגן בתור דוד ביטן, פתיחת העונה ה-17 של "ארץ נהדרת". קשת 12, צילום מסך
אודי כגן בדמות דוד ביטן ב"ארץ נהדרת"/צילום מסך, קשת 12

מה אתם מאחלים לקוראים עם תחילת 2021?

"שתהיה הרבה תרבות. שיהיו לכם הרבה דברים לכתוב עליהם".


צפו בריאיון המלא למעלה בווידאו - כולל הרגע שבו עובר-אורח צעק לעבר ריטה "איזו סקסית את, שאלוהים יעזור לי" וכולל תגובתה המפתיעה.

אודי כגן וריטה בצילומי התכנית "קארפול קריוקי" של כאן 11. יותם רונן
אודי כגן וריטה בצילומי התכנית "קארפול קריוקי" של כאן 11/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully