וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברידג'רטון" עונה 2: כל מה שצריך לדעת על המשך הלהיט של נטפליקס

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 15:51

מתי תגיע העונה השנייה של "ברידג'רטון"? מה תהיה העלילה שלה? האם כל הקאסט יחזור? לאור החידוש הרשמי של סדרת הלהיט הממכרת של נטפליקס, צללנו אל הפרטים הידועים לקראת העונה השנייה

הכרזה על עונה שנייה של "ברידג'רטון"/נטפליקס

במהלך צפוי ומתבקש הודיעה נטפליקס שהיא מזמינה עונה שנייה של "ברידג'רטון". זה קרה זמן לא רב אחרי שענקית הסטרימינג בישרה כי הסדרה של שונדה ריימס הפכה לכאורה להצלחה בין-לאומית ענקית, מאז שעלתה לשירות ב-25 בדצמבר 2020. בכורת "ברידג'רטון", על פי הודעת נטפליקס, היא אחת הפופולריות ביותר בתולדות השירות, עם 63 מיליון מנויים בקירוב, שדגמו לפחות שתי דקות מתוכה במשך ארבעת השבועות הראשונים לצאתה.

"ברידג'רטון", המבוססת על סדרת הספרים של ג'וליה קווין באותו שם, מתרחשת בלונדון של ראשית המאה ה-19, ועוקבת אחר שמונת בני משפחת ברידג'רטון בניסיונותיהם למצוא אהבה ותכלית. העונה הראשונה, שמקבילה לספר הראשון בסדרה, "הדוכס ואני", מתמקדת בדפני (פיבי דינבור, "דרך ווטרלו", "יאנגר"), הרביעית לילדי ברידג'רטון והראשונה מבין הבנות. היא רוקחת מזימה עם דוכס הייסטינגס ההולל, סיימון באסט (רגה-ז'אן פייג', "שורשים"), במסגרתה יזינו שמועה שהם מאורסים. בכך מקווה סיימון להגן על עצמו מפני האימהות הדורסניות של החברה הגבוהה, ואילו דפני חפצה למשוך מחזרים ראויים, עכשיו כשידוע שדוכס מתעניין בה. כמתבקש מהז'אנר, השניים הולכים ומתקרבים חרף נסיונותיהם להימנע מכך. כל זה קורה כאשר במקביל מגיחה רכילאית אלמונית המכנה את עצמה 'ליידי וויסלדאון', מתעדת את מעללי החברה הגבוהה ומעלה אותם על הכתב בעלון שהיא מפיצה לאנשי הבון-טון.

ההכרזה על העונה השנייה נוסחה כהודעה של ליידי וויסלדאון עצמה: "קוראים יקרים מכול, הבון-טון רוחש עם הרכילות האחרונה, ועל כן לכבוד הוא לי לחלוק אותה עמכם: 'ברידג'רטון' תחזור רשמית לעונה שנייה. אני תקווה שאחסנתם בקבוק רטפיה לשם האירוע הכה-מלבב הזה. הקאסט של 'ברידג'רטון', שאין שני לו, ישוב להפקה באביב 2021. לכותבת הזו הזו נודע ממקור אמין שלורד אנתוני ברידג'רטון מתכוון לשלוט בעונה החברתית. קולמוסי יהיה מוכן כדי לדווח על כל מעלליו הרומנטיים".

את דבריה חותמת הרכילאית בכך שאין פרטים נוספים, ועל כן אין טעם לקרוא לבקש ממנה כאלה, אך הנה מה שבכל זאת אפשר לדעת על העונה הבאה.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

הכרזה על עונה שנייה של "ברידג'רטון". נטפליקס,
הדיווח המלא של "ליידי וויסלדאון" על חידוש "ברידג'רטון"/נטפליקס

מה יקרה בעונה השנייה של "ברידג'רטון"?

הספרים כמובן זמינים כולם, כך שאפשר לדעת בקווים כלליים לאן הדברים הולכים, אבל אין בזה כיף וגם אנחנו לא מעוניינים להיכנס לספוילרים לעונה השנייה. מה שכדאי להזכיר הוא שכל ספר בסדרה עוסק באח אחר למשפחת ברידג'רטון - דפני הראשונה ואחריה אנתוני הבכור, בגילומו של ג'ונתן ביילי. על כן, בהתאם לספר השני, "הוויקונט שאהב אותי", ההודעה על העונה השנייה מתמקדת באנתוני.

אם היה אפשר לחשוב שבכל זאת נזכה לראות את המשך קורותיהם של דפני וסיימון, כשם שהעונה הראשונה לא זנחה את עלילותיו של אנתוני עצמו, זה לא יקרה. באפריל הודיעה ההפקה, שוב במסגרת הודעה של ליידי וויסלדאון, כי פייג' לא ישוב לגלם את הרוזן בעונה השנייה. למרות זאת העונה תעסוק גם בדמויות שאינן אנתוני, בהם אחיו, בנדיקט (לוק תומפסון) עם חיבתו לציור וחיבורו לבוהמה, קולין (לוק ניוטון) שביקש לשאת לאישה את מרינה בלי לדעת שהיא מעוברת, אלואיז שמנסה למצוא את דרכה העצמאית בעולם (ואת זהותה של ליידי וויסלדאון) וכן הלאה.

בדומה לדפני שזכתה למושא אהבה מרכזי, גם יקרה גם עם אנתוני בעונה השנייה. שם דמותה הוא קייט שפילד, שהספר מתאר כ"האישה התככנית ביותר שאי פעם דרכה באולם נשפים לונדוני". על פי המקור, קייט עמידה בפני קסמיו של אנתוני, ולמעשה סבורה שפוחזים משוקמים אינם החומר הראוי ביותר לנישואין. ההפקה חיפשה שחקנית ממוצא הודי או פקיסטני כדי שתגלם אותה, ומצאה אותה בסימון אשלי (אוליביה מהסדרה "חינוך מיני").

מאחר שרוב כל הקאסט צפוי לחזור, על פי ההודעה הרשמית, ניתן גם להניח שנזכה לראות את המשכי הסיפורים של פנלופי, אלואיז, מרינה ושאר גלריית הדמויות האהובה.

עוד בוואלה!

הטוויסט של "ברידג'רטון" מפתיע, אבל האם הוא גם הגיוני?

לכתבה המלאה
הסדרה "ברידג'רטון" של נטפליקס. ניק בריגס/נטפליקס,
העונה הבאה תוקדש לו. אנתוני ברידג'רטון, בגילומו של ג'ונתן ביילי. "ברידג'רטון"/ניק בריגס/נטפליקס

מה צריך לזכור לגבי אנתוני?

מאחר שהוויקונט יתפוס את מרכז הסיפור לזמן מה, כדאי לזכור את קורותיו בעונה הראשונה: הכרנו את אנתוני בעודו מפגין את כובד משקלו כראש שבט ברידג'רטון, מאחר שאבי המשפחה הלך לעולמו. המשמעות הייתה להדוף כמעט את כל המחזרים של דפני לטובת מי שהוא חשב שיהיה בחירה סולידית ואמינה עבורה, הלורד ברברוק, ובעיקר לגדוע את החיבור בינה לבין חברו הטוב מהלימודים, סיימון, שנשבע כי לעולם לא יתחתן - פרט שאנתוני ידע היטב.

במקביל, אנתוני עצמו קיים זמן רב רומן חשאי עם זמרת האופרה סיינה רוסו (סברינה בארטלט), ואף מימן את מגוריה. זה היה שילוב בין-מעמדי לא מקובל במסגרת החברה הגבוהה, מה שלא איפשר לסיינה האומללה להפוך לזוגתו באמת. אנתוני, שעבורו חובותיו המשפחתיות והמעמדיות עומדות מעל הכול, נאלץ להיפרד מסיינה כשאימו גילתה לו שהיא יודעת על היחסים ביניהם.

כאשר לאחר מכן קיבל מהאם רשימה של מיועדות פוטנציאליות, אנתוני הבטיח לה לשקול אותן. אולם כשזימן את סיימון לדו-קרב, האינסטינקט שלו היה לגשת אל סיינה לפני כן ולספר לה שייתכן שימות, או לחילופין שייאלץ להימלט אם יהרוג את חברו, ובמקרה כזה הוא רוצה שתצטרף אליו. כאשר דבר מכל זה לא קרה, אנתוני בכל זאת חזר אל סיינה, שם אמרה לו חברתה שהיא עזבה.

הסדרה "ברידג'רטון" של נטפליקס. ליאם דניאל/נטפליקס,
גם הם יחזרו. פיבי דינבור ורגה-ז'אן פייג' כדוכס ודוכסית הייסטינגס, "ברידג'רטון"/ליאם דניאל/נטפליקס

כעבור זמן מה השניים נתקלו זה בזה ושוב והציתו מחדש את הרומן. אנתוני, מפויס יותר בכל הנוגע לעניינים שבלב, החליט להפסיק להסתיר את הרומן והזמין את סיינה לנשף של אחותו ושל בעלה החדש - אף אחד לא יעז לומר דבר לוויקונט. סיינה יודעת את זה, אבל אנשים לא יהססו להגיד את הדברים בפניה ומאחורי גבה. כאשר אנתוני מגיע לאסוף אותה אל הנשף, את הדלת פותח גבר אחר. סיינה מופיעה ואומרת לאנתוני שעליו לשחרר אותה.

את העונה הראשונה מסיים הבכור כשהוא שבור לב ועם גישה שונה לגמרי בנוגע לאהבה. אם היה נוקשה בנוגע לבחירות של אחיו - קולין עם מרינה ובנדיקט עם מאדאם דלקרואה - הוא כבר מבין שהעניינים האלה רחוקים מלהיות פשוטים. את העונה הוא מסיים בהצהרה המפורשת שברצונו למצוא ולהצהיר כיאות על כוונותיו בפני הוויקונטית שלו.

הסדרה "ברידג'רטון" של נטפליקס. ליאם דניאל/נטפליקס,
עברו כפוחז יפגום בחיזוריו. אנתוני, "ברידג'רטון"/ליאם דניאל/נטפליקס

מתי תגיע העונה השנייה של "ברידג'רטון"?

צילומי העונה השנייה של "ברידג'רטון" החלו במרץ 2021, כפי שהבטיחה ההודעה. מה שלא נכתב בה הוא שהידיעות על הפקת עונה נוספת הסתובבו ברשת כבר מאז פברואר 2020, החודש שבו הסתיימו צילומי העונה הראשונה, מעט לפני שמגפת הקורונה השתלטה על העולם והרבה לפני שהסדרה עלתה לאוויר. על פי הדיווחים ההם, צילומי העונה השנייה אמורים היו להתחיל ביולי של אותה שנה, בטרם מישהו בכלל ידע ש"ברידג'רטון" תהפוך ללהיט ענק. לא הימור מאוד מופרך, בהתחשב בעובדה ששונדה ריימס מפיקה אותה, ולנוכח חוזה הענק של נטפליקס עם מפיקת העל.

כמובן, כמו במקרה של אינספור הפקות אחרות, הקורונה שיבשה את הלו"ז הזה, ועדיין ייתכן שתשבש. "אני לא יכולה לדמיין איך יהיה אפשרי לצלם תחת הנסיבות האלה", אמרה הכוכבת דינבור בריאיון לדדליין בחודש ינואר, "יש כל כך הרבה ניצבים וכל כך הרבה אנשי צוות, וזו סדרה מאוד אינטימית". כלומר, כזו שריחוק חברתי בה לא בדיוק אפשרי.

מאז דבריה של דינבור נכנסה בריטניה לסגר שהפחית משמעותית את רמת התחלואה, ובמקביל מחסנת את האזרחים במהירות האפשרית. עם זאת, המגפה הזו הוכיחה כבר מספר פעמים שהיא בלתי צפויה וסביר להניח שתאט את התהליך כשם שהיא עושה בשלל הפקות אחרות. כל הקאסט והצוות נדרשים לבדיקות קורונה קבועות, ואם מישהו מתגלה כחיובי ההפקה עלולה להיעצר למספר ימים. זה נכון ביתר שאת במקרה של הפקת ענק כמו "ברידג'רטון", שהומה מניצבים ואנשי מקצוע. על התלבושות לבדן אמונים לא פחות מ-200 איש. צילומי ההפקה הראשונה, שלא סבלו מהפוגות כפויות, החלו ביולי 2019, כלומר נמשכו לא פחות מתשעה חודשים. אחריהם מגיע שלב העריכה, האפקטים, המוזיקה וכיוצא בזה. במילים אחרות, בתרחיש הכי אופטימי, אם לא יהיו עיכובים מיותרים, העונה השנייה של "ברידג'רטון" תגיע לכל המוקדם באביב 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully