וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות גברת פפרני: השחקנית רות פרחי ("קופה ראשית", "רשימת שינדלר") מתה בגיל 93

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 17:11

פרחי, ילידת וינה, השתתפה לאורך השנים בשלל הצגות, סדרות טלוויזיה וסרטי קולנוע, בהם "החיים זה לא הכול", "מיתה טובה", "מיכאל שלי", "סימה וקנין מכשפה", "רמזור", "האלופה", "למלא את החלל", "הפרלמנט" ועוד. דב נבון: "היא הייתה אישה נהדרת ונדיבה, מלאת קסם"

רות פרחי - צילום מסך מתוך "קופה ראשית". חינוכית 11, צילום מסך
פרחי/צילום מסך, חינוכית 11

השחקנית הוותיקה רות פרחי הלכה לעולמה הלילה (שני) בגיל 93 - כך הודיע תאגיד השידור הציבורי. פרחי, ילידת וינה שהשתתפה לאורך השנים בשלל הצגות, סדרות טלוויזיה וסרטי קולנוע, השתתפה בשנים האחרונות באחת מתכניות הדגל של התאגיד, הקומדיה "קופה ראשית", בתפקיד גברת פפרני.

"כולנו גאים ושמחים על כך שהיתה לנו הזדמנות לשחק לצידה ולהנות מחברתה", נמסר מצוות "קופה ראשית" במשותף, "רות היתה אדם אופטימי עם חוש הומור ושמחת חיים. קיווינו שיתאפשר לנו ליהנות מחברתה על הסט לעונה נוספת. בשל מצבה זה לא הסתייע, והצטערנו מאוד לשמוע על מותה". השחקנים קיבלו את הבשורה במהלך יום צילומים לעונה השלילית של הסדרה.

פרחי עסקה במשך שנים רבות בהפקה ובימוי של מחזות בבתי ספר, ולצד זאת השתתפה בשלל הפקות קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון, וכן סרטי סטודנטים ופרסומות. בין היתר השתתפה ב-"רשימת שינדלר", "החיים זה לא הכול", "הכוכב הכחול", "מיתה טובה", "מיכאל שלי", "סימה וקנין מכשפה", "רמזור", "האלופה", "למלא את החלל", "הפרלמנט" ועוד.

רות פרחי - צילום מסך מתוך "קופה ראשית". חינוכית 11, צילום מסך
פרחי/צילום מסך, חינוכית 11

"בצער גדול אנחנו מודיעים שאימנו, השחקנית רות פרחי, שהספיקה לחיות חיים משמעותים ומלאים, נפטרה הלילה בביתה", כתבה בתה של השחקנית, טלי פרחי, בעמוד הפייסבוק שלה.

דב נבון, ששיחק לצד פרחי ב"קופה ראשית", ספד לה בשיחה עם וואלה! תרבות. "חבל ממש. רות היתה מאוד מתוקה, מקסימה, מצחיקה ומדהימה. אישה נהדרת ונדיבה, מלאת קסם, עם חוש הומור. היא היתה סוכריה", אמר.

"היא היתה אישה מקסימה ושחקנית נהדרת", אמרה גם נועה קולר, כוכבת הסדרה, בשיחה עם וואלה! תרבות. "כל הקאסט משתתף בצערה של המשפחה של רות. היא תחסר מאוד. לא שיחקנו הרבה יחד, אבל יש לקרן מור ולי זיכרון, בו ישבנו שלושתנו בחדר איפור ורות אמרה: 'אני מרגישה כל כך צעירה, שאם לא היו יודעים את הגיל שלי - לא הייתי יודעת שאני זקנה'".

"היה לי חיבור אישי איתה", סיפר גם אמיר שורוש לוואלה! תרבות. "צחקנו בהסעות ליום הצילום, ומבחינת הדמויות בסדרה - גברת פפרני קרובה במיוחד לליבו של ראמזי כי היא הלקוחה שראמזי הכי אוהב. יש לו משפט שהוא אומר: 'אני אוהב את כל הלקוחות אותו דבר אבל את גב' פפרני קצת יותר'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully