וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי רומנו: "היום יש לי בת זוג מדהימה - ואני מבינה מה באמת חשוב בחיים"

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 10:52

רגע לפני שנכנסה לבית האח הגדול, דיברה אשת יחסי הציבור ציפי רומנו עם וואלה! תרבות על האירוסין לבת הזוג נועה ("היא מלמדת אותי איך לבנות סדר עדיפויות בריא יותר"), על אביה שסופסוף מקבל את נטייתה המינית, ועל הרצון להימנע מלשון הרע וריבים בבית האח. ריאיון

פרומו "האח הגדול" עונת קיץ 2021/רשת 13

בביתה הפרטי של היח"צנית ואושיית הרשת ציפי רומנו אין מראות, אבל בבית שאליו נכנסה בשבוע שעבר יש המון מראות וגם המון מצלמות. זהו בית "האח הגדול", הריאליטי אליו נכנסה חמש שנים לאחר שהשתתפה בדוקו-ריאליטי "מחוברים פלוס" של HOT, ושנה לאחר שהעלתה סדרת דוקו-ריאליטי על חייה ליוטיוב ולרשתות. רגע לפני שנכנסה לבית האח הגדול תפסנו את רומנו לריאיון קצר.

ציפי, איך את מסבירה את הדיסוננס הזה, בין חוסר הרצון שלך להציב מראות בביתך לדחף שלך להצטלם שוב ושוב לתכניות ריאליטי ולהשתקף בהן בפני המדינה?

"כן, 'האח הגדול' זה ה-מראה. נגעת בנקודה שהיא ה-נקודה. הרמת לי להנחתה. אני חושבת שמה שקורה בבית 'האח הגדול', בפורמט הזה, הוא בעצם המראה של מה שקורה בחוץ מבחינת גוונים. לוקחים טייפ קאסט אחד מכל מגוון קהילתי כזה, בונים איזשהו קאסט שמאוד דומה למה שקורה בחוץ. מרגיש לי שבא לי לאתגר את עצמי ולהכיר את עצמי מכל הזוויות. אני מרגישה שכניסה לתוך הפורמט הזה היא בעצם איזשהו תיקון מהיר כזה, ואינטנסיבי מאוד".

את אומרת לי שהקאסט מאוד מגוון, כששיחתנו מתקיימת לפני תחילת העונה, בשעה שאת לא אמורה לדעת איך מורכב הקאסט ואת מי ליהקו.

"אני לא יודעת מי בקאסט. אני מכירה את הפורמט משנים אחורה".

ציפי רומנו בתוכנית "האח הגדול". רשת 13, צילום מסך
מראה של מה שקורה בחוץ. ציפי רומנו ב"האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

בניגוד לסדרת הדוקו ריאליטי "מחוברים" שבה הופעת, ב"אח הגדול" אין לך שליטה או מעורבות באיך דברים יצולמו וכנראה שגם אין לך מילה על מה ייערך ומה ישודר. וזאת בנוסף לחשיפה מסביב לשעון. חוסר השליטה הזאת מעורר בך חרדות?

"חוסר השליטה עכשיו זה חלק מהאתגר. בא לי לאתגר את עצמי. אני שם, ממקום של ההתפתחות, ממקום של להכיר את עצמי, ואני מצפה ומחכה לזה".

כחלק מדחף התיעוד האינטנסיבי בשנים האחרונות של רומנו (41), בחודש שעבר דאגה רומנו שגם הצעת הנישואין שלה לבת זוגה נועה תתועד ותופץ לאמצעי התקשורת. רומנו כרעה ברך מול אהובתה גם לעיני אנשי הפקה ופרזנטורים בצילומי קמפיין של מתחם אירועים חדש, לאחר שלפני כשנתיים התגרשה ממעצבת האופנה רימה קוגן, להן שני ילדים משותפים.

"כשאתה נוגע בתחתית ופתאום אתה מקבל הזדמנות לבנות את החיים מחדש, אתה מכניס סדר עדיפויות בריא יותר", אומרת רומנו. "קיבלתי מתנה לחיים, את הבת זוג שלי, שמלמדת אותי איך לבנות סדר עדיפויות בריא יותר. זאת הזוגיות החדשה שלי".

לחתונה הקודמת שלך אבא שלך לא רצה לבוא, ורק אחרי שכנועים רבים מצדך, ברגע האחרון הסכים. את חוששת שהסרט הזה יחזור על עצמו בחתונה החדשה?

"לא. אנחנו במקום אחר עכשיו. ההורים שלי מקבלים אותי במאה אחוז. החשש שאבא שלי לא יוכל להגיע לחתונה דווקא נוגע בכך שהוא היום הרבה פחות בריא והרבה פחות יכול ללכת. החשש עכשיו הוא מהמקומות האלה. אני מאמינה שבעזרת השם יהיה בסדר".

עוד בוואלה!

"היתולי אך אלים": הרשות השנייה הורתה לרשת 13 לצנזר את הפרומו של "האח הגדול"

לכתבה המלאה
מחוברים + עונה 7. אוהד רומנו,
ציפי רומנו והאקסית רימה ב"מחוברים"/אוהד רומנו

בתחילת שנת 2020 רומנו סיפרה בריאיון ל"ידיעות אחרונות" כי עברה ניתוח כריתת חצוצרות. "לנשים במשפחה שלי יש היסטוריה של סרטן הרחם והשד. אובחנתי כנשאית והבנתי שזה מה שחייבים לעשות. עכשיו אני מחפשת ביומן תאריך לניתוח השני, כריתת השדיים. אני לא מתייחסת לזה כאל ביג דיל. זה כריתה ושחזור", אמרה אז. "זה עוד לא קרה", אומרת רומנו לוואלה! תרבות כעת, "עוד לא הגיע הרגע הנכון. אני בינתיים מרגישה מספיק בטוחה, אני במעקב קבוע. אולי זה יקרה אחרי שאני אצא מבית האח. אני צריכה למצוא לזה את הזמן הנכון".

רימה היתה סטרייטית כשהכרתן. חששת שזה לא יעבוד בסופו של דבר בגלל זה או האמנת באהבה?

"היו חששות, אין ספק. זו גם הייתה מחמאה. בסופו של דבר אני חושבת שחיבור זה חיבור. אני מאמינה היום שנשמה שיורדת לעולם הזה מתחברת עם נשמה אחרת, הנשמה היא בתוך הגוף, והגוף הוא פשוט אמצעי. הדברים פשוט קורים".

תיארת בריאיון, בהקשר לפרידה שלך מרימה: "הדרך שלי הייתה למות כדי לחזור לחיים בגרסה מאושרת, אבל לא חייבים לגעת במוות". למה התכוונת?

"התכוונתי לזה, שכשאתה צעיר ונמצא בתוך זוגיות, אתה עושה טעויות. העולם הזה בנוי מחומר. אתה חושב שאם תעבוד מאוד קשה ותכבוש את העולם, ויהיה לך חומר, ויהיה לך כסף, אז תהיה מאוד מאושר. וזאת הייתה טעות שלי, כשהייתי צעירה, לחשוב שהעבודה מקדשת את המטרה. בסוף אתה בעצם מבין שהמטרה היא הזוגיות, היחסים והילדים, ושהאושר שלך טמון כאן ועכשיו, ביחסים הבין-אישיים. היום אני נמצאת בזוגיות שאני יודעת לראות מה באמת חשוב. זה הגיע אצלי עם הגיל. אם הייתי צעירה ויותר חכמה אז אולי לא הייתי צריכה להפסיד ולמות בשביל להבין את זה. 'למות' זאת מטאפורה לשבר, לסיום של קשר, כי גירושים זה מוות. לפרק משפחה. אבל היום אני נמצאת במקום מדהים ויש לי בת זוג מדהימה".

ציפי רומנו,. מיכה לובטון,
מכירה את הפורמט. ציפי רומנו/מיכה לובטון

אחרי הפרידה, רימה המשיכה לבוא לארוחות שישי אצל הורייך. זה נמשך גם לאחר שנכנסת לזוגיות החדשה שלך עם נועה? נפגשתן שלושתכן?

"כן. הלוואי והרבה אנשים יחכימו להיפרד בצורה חכמה ונאותה. גם כשקשה וגם כשיש משברים בדרך, עדיין כדאי גם ברגעים האלה לדעת לעמוד מול האגו ומול הרגשות השליליים, להתאפק ולכבד. זאת המראה הכי טובה שאתה יכול לתת לילדים שלך. אתמול בערב כולן היו אצלי בבית, נועה ורימה והחברים וההורים, כולנו היינו ביחד, ארזנו ביחד את המזוודה, והיה מאוד כיף".

לפני שנתיים פורסם ב"ישראל היום" שרימה הייתה באודישנים ל"האח הגדול". למה היא לא הופיעה בתוכנית?

"אני לא יודעת".

על איזה מהעקרונות שלך לא תוותרי בבית "האח הגדול"?

"וואו. אני רוצה לא לוותר על העיקרון לא לדבר לשון הרע, זה לא אומר שאני אצליח. זה הדיבר הראשון בתקנות של החברה שלי. ואני רוצה ומקווה לא לאכזב את עצמי".

סכסוכים הם אלמנט שאי אפשר להתעלם ממנו ב"האח הגדול". את חוששת להסתכסך עם מתמודדים אחרים?

"אני לא אקרא לזה חשש. אני אקרא לזה רצון להימנע. כמו בעודי בחיים האישיים והפרטיים, אני נמנעת מסכסוכים, חושבת שזה לא מוביל לשום דבר, ונוהגת לפתור את הבעיות שלי בשיח תרבותי. אני מאוד מקווה שזה יקרה גם פה".

ציפי רומנו. ניר פקין
נגד סכסוכים. ציפי רומנו/ניר פקין

ואגב סכסוכים, השיחה עם אשת יחסי הציבור ציפי רומנו מזכירה מיני-סערונת שפרצה בביצה בקרב קולגות שלה. בסוף החודש שעבר, אשת יחסי הציבור רונית ארבל מתחה ביקורת חדה בעמוד הפייסבוק שלה נגד שני אמנים, אותם כינתה מ' ו-א', ואמרה כי בעוד שטענו לסולד אאוט של הופעותיהם בתל אביב, למעשה את מרבית הכרטיסים חילקו. "זה מביך, זה עובר בתעשייה, וגם התקשורת לא מטומטמת כמו שאתם חושבים. תופיעו במקומות נכונים שמתאימים לגודל האמיתי שלכם", כתבה ארבל. זמן קצר לאחר מכן, הגיב לפוסט איש יחסי הציבור עופר מנחם בפייסבוק: "אם יש לך ביקורת על אמן כזה או אחר את יכולה להעביר אותה למנהל שלו במקום לנסות להביך אותו ברבים. במקרה אחד האמנים עליהם כתבת מטופל במשרדי, והנתונים שכתבת רחוקים מהמציאות (...) הדרך שאני הייתי הולך בה היא לא להעליב את הקולגות שלי ברבים, ובטח לא להציג מצג שווא מטעה לגבי מ'". לאחר מספר ימים התנצלה ארבל על דבריה: "סוף מעשה במחשבה תחילה. בדיעבד, אין לי כל ספק שהיה עלי לגנות את התופעה מבלי לשייכה ל-א', ב', ג' או ד'. ומכיוון שזו הייתה תוצאת הדברים, הרי שטעיתי באופן כתיבתו ועל כך אני מצרה וכמובן מתנצלת".

"אני לא יודעת לגבי המקרה ביניהם", אומרת רומנו, "אבל באופן כללי מה שקורה בדרך כלל במצבים כאלה זה שהרואה מומו בחברו, מומו נמצא בו. כשמשהו מאוד מציק לך באחר ומוציא ממך כל כך הרבה גועל זה בדרך כלל כשאתה מזהה משהו אצלך שאתה לא אוהב".

ולקינוח: איזה מתמודדים היית רוצה לראות לצדך בבית "האח הגדול" - ואיזה את ממש מקווה שלא ייכנסו אליו?

"הייתי רוצה לראות ב'אח הגדול' את יובל אשרוב, הוא מורה רוחני של הרבה מפורסמים. אם הוא היה לידי בתקופה הזאת נראה לי שזה היה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לי בחיים. לא הייתי רוצה לראות בבית 'האח הגדול' את בלה חדיד. הייתי מעדיפה שהיא לא תהיה לידי כי זה היה יכול להוציא ממני דברים שאני פחות אוהבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully