וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק תוכנית שנייה לעונה החדשה של "האח הגדול" וכבר התאהבנו בטיטי

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 9:56

שתי תוכניות של "האח הגדול" חלפו, ג'קי מנחם אחד כבר עזב, והעניינים מתחילים להתבהר. טיטי כובשת וטבעית, ג'קו עוד יפיל את התפיסות של אלה ששנאו אותו, עומר ברזני כובש בדביליותו. מנגד, אורן חזן מרגיז ברמות לא הגיוניות ודנה רון הבעייתית הספיקה לפתוח שלל חזיתות

האח הגדול קיץ 2021 - קטע מתוך התוכנית השנייה/רשת 13

וואי וואי וואי, הראש מסתובב מרוב עונות חדשות - הכל מתערבב לי ביחד. חצי שעה שברתי את הראש להיזכר מי האיש המזוקן בבית המעופף, עד שנפל לי האסימון והבנתי שזה רועי, הספר שלא אוהב צ'אחלות, ולא איתמר הרווק מאתמול, כי שניהם מוכרים לי בערך באותה מידה. בינתיים אני גם עדיין מתבלבלת לפעמים בין רומי גיאור לבין שרית פולק רוסו, ולא סגורה על השם של אמא של אלין כהן, ומזל שג'קי הלך (במצוות האישה, אומרות השמועות) כי ג'קי וג'קו בעונה אחת זה מאד מאתגר. למרות הבלגן שיש לי בראש והעובדה שמדובר בסלבס רק אם מצמצמים עיניים ומדמיינים חזק חזק, יש כבר כמה דמויות שמצליחות לבלוט.

בעוד אייל-אין לי חולצות-ברקובר מנפנף בדוגמנית שגיפף בעבר ומבטיח לאור-קאפקייק-שפיץ שאם היא "תסיר את החסימות", היא לגמרי יכולה להיות הטעם שלו, ובעוד ציפי רומנו מתפקדת כדיספנסר לא משכנע של קלישאות אחדות ואהבה, שרית פולק מזילה דמעות בכל פינה ואמא של אלין מחפשת אישיות, טיטי איינאו מצליחה לשבות את ליבי. היא מתנדבת להיות זו שלא מקבלת מסרים מהבית עד סוף העונה, והיא עושה את זה בכנות, ולא כדי לצאת הכי בסדר מכולם, ומסבירה שזו לא דרמה מבחינתה, כי אין לה הורים ואין לה ילדים, והיא רגילה להיות לבד. האח, שמזהה את פוטנציאל הברזייה, עושה כל מה שהוא יכול כדי לגרום לה לרחם על עצמה, אבל היא עומדת בזה בגבורה: "זה בסדר להישבר, אבל לא לשקוע", היא מסכמת, ומהפה שלה זה נשמע כמו משהו שהיא חיה אותו, ולא כמו דקלום של משפט שהיא קראה באיזה ספר עזרה עצמית.

האח הגדול - קיץ 2021, ג'קו אייזנברג. רשת 13, צילום מסך
קשה להאמין שרואים אותו ועדיין רוצים להחרים. ג'קו אייזנברג, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

עוד דייר שמסתמן כמעניין הוא ג'קו אייזנברג שבור הלב. הבן אדם אשכרה סובל עשור שלם בגלל כמה מילים טיפשיות שאמר באיזה ריאיון, כשהיה ילד דביל שעף על עצמו. נראה לי שהוא למד את הלקח שלו, ואם הוא בא לעונה הזאת כדי שאנשים יכירו אותו ויסירו מעליו את אות הקין, אני חושבת שהוא עשה בשכל. כבר אחרי שתי תוכניות חצי מהעבודה כבר נעשתה - לא נראה לי שיש אנשים שעדיין מעוניינים להחרים אותו ואת פועלו, בתקווה שבקרוב ילמד להבדיל בין רחמים לחיבה אמיתית, כי אם מישהו צריך את זה, זה הוא.

אורן חזן, לעומת זאת, הוא איש מרגיז ברמות לא הגיוניות - יהיר, חסר ביטחון, נטול יכולת להיות כן, וכל מילה שהוא אומר נשמעת כמו ניסיון לעוקץ של קשישה. עלק "אני וביבי שיחקנו שח איזה תקופה". פחחח. מעניין אם ביבי יודע את זה. קשה, קשה לי עם האיש הזה, שמייצג מבחינתי את מקבץ הדברים הכי גרועים בגבר הישראלי המתלהם, למרות שבשלב מסוים, כשראיתי אותו כל כך מתאמץ ומזיע למצוא חן בעיני הדיירים, אמרתי לעצמי "קארין, את יכולה לפחות לנסות, אם לא לחבב אותו קצת יותר, לפחות לסלוד ממנו טיפ-טיפה פחות". ואז הוא אמר לתמיר שהוא שלם עם המיניות שלו, ושתה כוס חלב קר, ומצאתי את עצמי שוב בנקודת ההתחלה. אלוהים ישמור, לא לקחתי בחשבון שיש לו גם מיניות שצריך להתמודד איתה.

עוד בוואלה!

"אני נאלץ לעזוב. זה עניין אישי": צפו בג'קי מנחם נפרד בבכי מדיירי האח הגדול

לכתבה המלאה
האח הגדול - קיץ 2021, טיטי איינאו. רשת 13, צילום מסך
שובה את הלב, טיטי איינאו, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

גם זוגתו לכניסה, קרואלה דה רון, האישה הרגועה והזורמת ביותר שאי פעם פגשנו, כבר מצליחה למצב את עצמה כבעייתית. בחריצותה, היא הצליחה לפתוח ארבע חזיתות ביממה אחת. אולי מרוב הופעות בתוכניות ריאליטי זה מרגיש לה כמו תוכנית אחת ארוכה, ומה שנראה לנו כמו עצבים שעולים מהר מדי, זו בעצם שחיקה סבירה שמרגישים כל האנשים קשיי היום. אבל סירייסלי - היא העמידה להדחה את מאיה כי מתישהו היא לא עלתה לשידור באיזו תוכנית רדיו, בעוד היא טוענת שהיא לא בן אדם שמתעכב על דברים, ומסיימת את ה"סולחה" בחיבוק הכי צבוע בארץ. בחיי שאני מכירה אנשים שסלחו להוריהם הנוטשים יותר מהר.

חזית שנייה שהיא פתחה היא עם, ובכן, כל הדיירים, כשהבטיחה "לקבור" את מי שיעז לעשות לה פארטיות על הראש בלילות, וקראה להם חוצפנים, אלימים ודורסניים, וכל זה רק כי הם צחקו בלילה והפריעו לה לישון. לעניות דעתי היא התעצבנה בעיקר כי הצחוקים, שלא הייתה שותפה להם, הבליטו את חוסר היכולת הכמעט פתולוגי שלה להיות חלק מהקבוצה במקום לנסות לשלוט בה כל הזמן.

האח הגדול - קיץ 2021, דנה רון, אורן חזן. רשת 13, צילום מסך
שני בלתי. דנה רון ואורן חזן, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

חזית שלישית היא פתחה עם תמיר, שאותו ניסתה לשכנע בתקיפות שהוא לא באמת מבסוט מתשומת הלב, אלא למעשה קורבן של התעללות בריונית, ולאלץ אותו, ללא הצלחה, להצטרף להתקף הזעם שלה ולתת לה "להגן" עליו. כמובן שתמיר לא באמת מסוגל להתעמת, לא עם הדיירים ובטח שלא איתה, אז הוא עשה את מה שהוא מסוגל לעשות, וזה להסכים עם כולם רק כדי שיניחו לו, והמשך יבוא.

חזית רביעית שפתחה היא מול עומר ברזני, כפרה עליו, האיש עם הכיפות הענקיות ופליטות הפה הגאוניות. על הבוקר נפלה על המסכן הזה, כשגם ככה הוא קצת איטי בלהבין איפה הוא נמצא ומי נגד מי, וגרמה למצפונו הדתי-מסורתי להתייסר כששכנעה אותו שתמיר פגוע ממנו. גם במקרה הזה אני לא חושבת שהפגיעה הדמיונית של תמיר הפריעה לה, אלא שהיא ניצלה את הסיטואציה כדי לצאת על עומר, שאחרי שהחמיא לה בפינת העישון הסתבר שהוא בכלל לא יודע מי היא ומתבלבל בינה לבין שחקנית טלנובלות טורקיה. בינתיים היא נרגעה, אבל לא להרבה זמן - ברזני אבחן נכון - "הפלטה דולקת, והדברים מתבשלים לאט לאט, אבל בסוף יצא בישול בישול".

האח הגדול - קיץ 2021, עומר ברזני. רשת 13, צילום מסך
איך אפשר לא לאהוב אותו? עומר ברזני, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

עומר הוא אחד הדיירים האהובים עלי, ולא רק כי אני נהנית לצחוק עליו (גם), אלא כי יש בו משהו כל כך לא מודע לעצמו, שלא לומר דבילי, שממש נדיר לראות באנשים המיומנים שמגיעים לתוכניות ריאליטי. וחוץ מזה אני כבר רואה את הרומן המתהווה בינו לבין רומי, שהכי מתכננת לגנוב אותו מהחברה שלו, ולדאוג לנו לעונה מעניינת. חכו ותראו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully