וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פשוט ככה": סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה" מהנה כמו תאונת טוטאל לוס

אחרי צפייה בפרקי הפתיחה של "פשוט ככה", סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה", לא יכולתי שלא לתהות (רואים מה עשיתי פה?) איזו תרומה יכולה הסדרה להוסיף לחיינו כיום? זה לא קשור לגיל, אלא רק לנכונות להגיד משהו מעניין על משהו, כל דבר. ואת זה "פשוט ככה" לא עושה

טריילר "פשוט ככה: סקס והעיר הגדולה, פרק חדש מתחיל"/HOT

אף אחד:
ליטרלי אף לא נפש חיה:
HBO מקס: אומגד הדבר שלו כולכם חיכיתם קורה! "סקס והעיר הגדולה" חוזרת!

עשיתי תאונה עם האוטו השבוע. רצינית, האוטו הלך טוטאל לוס. זה היה מפחיד וטראומטי, ולמרות שבמזל הכל בסדר ואין נפגעים בנפש, זו היתה חוויה נוראית וקשה. זה היה אמור להיות השפל של השבוע שלי. אבל נכון לכתיבת שורות אלה התאונה בתחרות צמודה עם הצפייה בשני הפרקים הראשונים של "סקס והעיר הגדולה" בגרסתה המחודשת - "פשוט ככה" (בישראל בהוט במקביל לארה"ב מדי יום חמישי).

באמת שלא היה קורה שום דבר אם לא היינו חוזרים לגלות מה עלה בגורלן של קארי, מירנדה, שרלוט וסמנתה, אחרי שהשארנו אותן אי שם מאחור בתחילת המילניום. לכולנו יש אנשים כאלה בחיים שלנו, שלתקופתם היו חלק משמעותי מההתבגרות שלנו, מההתפתחות שלנו ומהתגבשותנו כבני אדם, ובהווה הרלוונטי שלהם נדמו כחלק בלתי נפרד מחיינו שתמיד יהיה שם. זה אחד השיעורים הכי חשובים בהתבגרות אגב, לגלות שאנשים משמעותיים מאוד יכולים ללוות אותך תקופה ואחר כך פשוט להתאייד מהחיים שלך.



מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

פשוט ככה, סקס והעיר הגדולה 2021. HBO מקס,
לא מבזבזת, זמן, מאמץ או מחשבה מתוחכמת בניסיון לתפור את רוח הזמן. "פשוט ככה"/HBO מקס

השנים שבילינו עם רביעיית הנשים הצעירות שחיו חיים בלתי סבירים (אפס היתכנות כלכלית!) אך מלאי השראה במנהטן, והערו לקרבן גברים יפי תואר ורבי מעמד, וקוקטיילים עשויים למשעי ונעליים מחודדות עקב - היו חשובות. אני לא מבטלת את זה. הייתי תלמידת תיכון וחיילת בשיא הפופולריות של הסדרה וגם אני צפיתי בה בשקיקה ונהניתי, וגם למדתי לא מעט. בימיה הטובים סקס לימדה אותנו לרצות בקול רם דברים לא רציניים ברצינות תהומית. אבל ימיה הטובים חלפו, וגם אחריהם הסדרה עוד המשיכה לרוץ למשך איזה זמן עד שירדה מהאוויר. וגם אחר כך היא עוד הוסיפה לדלוק בעקבותינו עם ד"שים פתטיים מנעורינו בדמות סרטים על הרפתקאות עטויות צעיפי הרמס בדיונות בדובאי ומה לא. ומתישהו היא הפכה לדודה הבומרית שפשוט לא יודעת מתי להרפות. קיו HBO מקס והחייאתה המאולצת של הסדרה.

הפרק הראשון של "פשוט ככה" לא מבזבז זמן, מאמץ או מחשבה מתוחכמת בניסיון לתפור את הצייטגייסט של ימינו אנו. במקום זאת הדמויות מקיאות עלינו בקשת רפליקות ממוכנות ומאולצות שמסכמות את (כמעט) 20 השנים האחרונות, בדגש על שנתיים של קורונה. 50 שניות מטמטמות של: "היי! מה שלומך? איזה סרט עם הקורונה הזאת, כיף שנגמרו הסגרים - כמו כן, סמנתה לא גרה כאן יותר וכולנו זקנות עכשיו!", וקדימה לעסק. אפילו בפורנהאב מקבלים יותר פור פליי מזה.

עוד בוואלה!

צוללים עמוק: האם "יורשים" הלכה עד הסוף עם הטוויסט הגדול של העונה השלישית?

לכתבה המלאה
פשוט ככה, סקס והעיר הגדולה 2021. HBO מקס,
יש דברים שצריכים להישאר בעבר. "פשוט ככה"/HBO מקס

מצד אחד, נראה שהתסריט מנסה להדגיש את המתח שבין גילן של הדמויות הראשיות ובין העידן הנוכחי - סוגיות כמו התמודדות עם סימני הגיל, משברי החיים, מושגים ואמצעים טכנולוגיים ודיגיטליים והניסיון להישאר רלוונטיות, נחשקות, נחוצות בתוך כל זה. ומצד שני, הסדרה לא אומרת שום דבר מעניין על אף אחד מהנושאים האלה. נשים מזדקנות? יש אחת שלא צובעת את השיער, אחת שכן, השלישית עושה גוונים. אתגרי הטכנולוגיה? אחת נאחזת בספרים מנייר כגלגל הצלה ועדיין מחזיקה קו נייח בביתה, אחת מתחזקת אינסטגרם פעיל ומקליטה פודקסט. זה כמו שתשאלו מלצר 'איך הקינוחים שלכם?' והוא יענה: 'יש לנו מוס שוקולד ועוגת תפוחים'. זה יופי לשמוע, אבל זה לא אומר כלום.

גם כשלקראת סיומו של הפרק הראשון מתרחש אירוע עלילה דרמטי ומטלטל, לא יכולתי שלא לתהות (רואים מה עשיתי פה?), למה בעצם זה אמור לעניין אותי? איזו תרומה יכולה "סקס והעיר הגדולה" להוסיף לחיי - לחיינו, בעידן הנוכחי? מה היא מביאה? זה לא קשור לגילן של הדמויות או של השחקניות שמגלמות אותן, זה קשור אך ורק לנכונות להגיד משהו מעניין על משהו, כל דבר. ואת זה "פשוט ככה" פשוט לא עושה. וזה לא שחסרות לה הזדמנויות.

פשוט ככה, סקס והעיר הגדולה 2021. HBO מקס,
נשים מזדקנות? יופי. "פשוט ככה"/HBO מקס

זה אפילו לא חייב להיות על הסוגיות הקלישאתיות של הזדקנות ובוטוקס ונשים מבוגרות באינסטגרם. גם הסצינה שבה שיחה גרפית על אוננות בפודקסט שבו קארי משתתפת גורמת לה להיאלם ולהסמיק מבושה, והעימות עם הבוסית שלה לאחר מכן שבו היא מתבקשת to step up her pussy (סליחה, אבל האופן שבו זה תורגם לעברית בכתוביות הוא דבר שאני מסרבת לשתף איתו פעולה מטעמי מצפון ומוח), היו יכולים להניב איזו תובנה מעניינת. למשל על גבולות השיח והגבולות האישיים שלנו, והאם קארי ברדשאו - שכתבה טור על מיניות בעיתון בניינטיז - צריכה להמשיך לשתף פעולה בכל מחיר כדי להישאר רלוונטית? אבל משום מה התסריט זורם משם רק לעוד סצינה קרינג'ית להחריד שתגרום לכם להיזכר בפעם ההיא שנכנסתם לחדר השינה של ההורים שלכם בלי לדפוק, וראיתם הבזק של משהו שאתם מנסים להדחיק עד היום.

הדבר היחיד (היחיד!) שעשוי (אולי) להיות מעניין בעלילת האטריות המחוממות שמוגשת לנו כאן, הוא מה הסיפור של סמנתה והסיבוב שחטפה על קארי והבנות. אם נותרו ל"סקס והעיר הגדולה" אילו שהן טיפות אחרונות של ג'וס, הרי שהן ספוגות ביריעת הסיפור הזאת ובה בלבד. תנו לנו להיכנס לעובי הקורה של הריב הזה, לשמוע מי אמרה מה למי ובאיזה טון היא אמרה את זה, ולמה זה כל כך מעליב שזה מגיע דווקא ממנה.

פשוט ככה, סקס והעיר הגדולה 2021. HBO מקס,
המעגל החשמלי נפסק. "פשוט ככה"/HBO מקס

בסוף, גם ברגעי השיא שלה, כש"סקס והעיר הגדולה" היתה טובה, זה היה בזכות התגובות הכימיות שנוצרות בחיכוכים - החיוביים והשליליים - בין ארבע הצלעות הנשיות שלה. כל הגברים והסקס ואפילו העיר, הם רק משניים לזה. היעדרה של סמנתה (כמו גם סירובה במציאות של השחקנית קים קטרל לקחת חלק בהפקה המחודשת של הסדרה) קטע את המעגל החשמלי הזה, ונכון להיום אין שם שום דבר אחר שמוליך את העלילה או את העניין של הצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully