וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבר מעל שנתיים אין רגע שלא כואב לי": עומר דרור מדבר על התאונה הקשה שעבר

עודכן לאחרונה: 24.12.2021 / 10:55

הקורונה בגללה איבד תפקיד חשוב, השנים שהשקיע בחזרות לסרט שבוטל - ולא קיבל עליו "אפילו שקל", הזוגיות עם נאיה פדרמן, החלום להפוך לאבא והכאבים שלא מרפים כבר מעל שנתיים בשל תאונת קורקינט: השחקן עומר דרור, המככב ב"מלכות 2" (HOT) ומתאמן ל"רוקדים עם כוכבים", מדבר

עומר דרור. יותם שוורץ,
עומר דרור/יותם שוורץ
"הכאבים מתאונת הקורקינט תמיד מורגשים, גם כשאני עושה תנועות בחדר החזרות של 'רוקדים עם כוכבים', וגם כששמתי רצועת נשק על הכתף בצילומי הסדרה 'מלכות'"

שנתיים וחצי חלפו מאז שעבר תאונת הקורקינט החשמלי, והשחקן והדוגמן עומר דרור לא מצליח להתגבר על הכאבים העזים שהוא חש. "הכאבים תמיד מורגשים", הוא נאנח. "יש לי כאבים עצביים, זה פרוס בצוואר, בעורף, בכתף, בחזה ובשכמות. מהשבר בכתף נוצרות בצקות שיישארו לתמיד. כל הזמן כואב, אין רגע שזה לא כואב, גם כרגע כשאני מדבר איתך, גם כשאני שם את החגורה ברכב, גם כשאני עושה בימים אלה תנועות בחדר החזרות של 'רוקדים עם כוכבים', וגם היו לי כאבים בצילומים של הסדרה 'מלכות' (HOT) שבה אני משחק חייל, כששמתי רצועה של הנשק על הכתף. בעצם בכל פעולות היום".

ביולי 2019, נתקע הגלגל הקדמי של הקורקינט שלו בבור. הוא עף קדימה והתרסק, מה שהוביל לשנה של התמודדות יומיומית, שני ניתוחים ופיזותרפיה שנמשכת עד היום. למזלו חבש קסדה ולכן התאונה לא נגמרה באופן קשה יותר. "עפתי קדימה בערך עשרה מטרים. עשו לי שני ניתוחים, ברזלים, פיזותרפיה. הגעתי עד היום להוצאות של מאות אלפי שקלים על פיזותרפיה ותרופות ואין אף גורם אחר שמכסה את זה. זה קרה לי בגלל בור בכביש שעליו אחראית עיריית תל אביב אז עורך הדין שלי שלח לעירייה מכתב שבו הוא דורש שיעזרו לי בתהליך השיקום אבל לא קיבלנו שום מענה. הם חשבו שאני צוחק עליהם, התייחסו לזה כבדיחה. עוד לא החלטתי אם אני רוצה לתבוע אותם כי תביעה זה לא דבר פשוט והיא דורשת עוד הוצאות. קשה לעבור תאונה בישראל". (מעיריית תל אביב נמסר בתגובה: "אנו לא מכירים את הנושא ונשמח לקבל את פרטי המקרה המלאים. בכל מקרה והכי חשוב - מאחלים לעומר בריאות מלאה").

למרות הכאבים הפיזיים, אתה מתחבר לריקודים הסלוניים ב"רוקדים עם כוכבים" ולריקודים בכלל?

"כן. כשהייתי קטן היה ריקוד של מסיבות ימי הולדת שנקרא טקטוניק, ברוח הריקוד הטרנדי שהיה ברשתות החברתיות. כילדים מאוד התלהבנו מזה ועשינו את הצעדים של זה. כך שיש לי רקע שהוא מאוד תחביבי בנושא. אף פעם לא עשיתי את זה מקצועית ולא הלכתי לשום חוג ריקודים סלונים. להבדיל, בת זוגי נאיה פדרמן למדה אצל אנה ארונוב במשך שנתיים אז היא עוזרת לי מאוד ומאזנת אותי כי האלמנטים הסלוניים חקוקים בה. החזרות לתכנית מאוד אינטנסיביות. התחרות מאוד מורגשת. כולם רוצים להביא את עצמם לשיא יכולתם. והרקדנים שאיתנו באו להוכיח את עצמם בעולם הפריים טיים וחשוב להם להביא אותנו לקצה גבול היכולת".

עומר דרור. יותם שוורץ,
כאבים בכל הגוף. עומר דרור/יותם שוורץ

בימים אלה מככב עומר דרור - מי שהחל את דרכו ככוכב ילדים ונוער - בעונה השנייה של דרמת הפשע "מלכות" (ימי חמישי ב-20:15 ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-Next TV). בסדרה, עליה חתומים גל זייד, רותי זייד ודני רוזנברג כיוצרים ותסריטאים ראשיים, איתי מורג כבמאי ואנדמול שיין על ההפקה, מגלם עומר דרור את שחף, האקס המיתולוגי של נינה, שמגלמת נופר סלמאן.

"'מלכות' זה פרויקט שנשים הן אלה שמובילות אותו, ולא סתם נשים אלא נשים בעולם של פשע, שהוא כביכול בסטריאוטיפ נועד לגברים. מבחינתי, בקריירה שלי, להיות שותף לפרויקט סנסציוני כמו 'מלכות' זו גאווה אמיתית עבורי. אני גאה להשתתף בפרויקט של יוצר כמו גל זייד, שעשה יצירות נפלאות למבוגרים. אני מרגיש שזו דריסת רגל מאוד איכותית בעולם המבוגרים, וכל הזמן מודה על ההזדמנות שניתנה לי, ושהם הצליחו לראות אותי מתאים לפאזל של הסיפור הנפלא הזה".

אני יודע שיוצרי הסדרה התלבטו אם להמשיך עם הדמות שלך גם בעונה השנייה, וזה לא מובן מאליו שהם החליטו לא רק שהדמות ממשיכה אלא אפילו גדלה העונה. נוצר שוב קשר בין הדמות שלך לנינה עם סיפור רומנטי מוזר ביניהם. מה המשמעות של כל זה מבחינתך?

"אני חושב שהסיפור הזה מאוד מאוד משקף את החיים שלנו כי בחיים שלנו אי אפשר לצפות מתי אנשים באמת יעזבו את חיינו, ומתי ניתקל בכל אחד. בדיוק כמו שקורה לאנשים צעירים שנכנסים לצבא, נינה פתאום קלטה שהיא נמצאת איתי באותו בסיס. ככה שלמרות שהיא רצתה שאכנס לכלא ולא לראות אותי יותר - היא נתקלת בי שוב, והחיים מפתיעים אותנו שוב. ככה שנינו מתמודדים עם זה בצורה מיוחדת, אבל כל הקשיים שבדבר, נינה נמצאת בסיבוכים של עצמה. אני עדיין שומר לה חסד של האהבה הגדולה שלי, ולכן הרצון הטוב לדאוג ולשמור על נינה".

עוד בוואלה!

"אכלתי שיפודים עם אמנון אברמוביץ' וטיבי בבאקה, והבנתי: אי אפשר להיות יותר שמאלני"

לכתבה המלאה
עומר דרור. יותם שוורץ,
מודה על ההזדמנות. עומר דרור/יותם שוורץ
"ממש לא אסכים לצלם קמפיין עם האקסיות שלי. אם יציעו קמפיין אסכים רק עם בת הזוג הנוכחית שלי, נאיה פדרמן"

הדמות שלך בעונה הקודמת היתה די מרשעת. בעונה הזאת מגלים יותר את הצד הטוב שלה. במה היא דומה ובמה היא שונה ממך?

"היו לי בנות זוג. הרבה פעמים זוגות נפרדים בכעס. ואני מאוד יכול להזדהות עם הדמות, שלא משנה מה קרה, ואפילו שנינה הכניסה אותי לכלא, עדיין שמור לה חדר בלב אצלי. וגם אם אני במקום הכי גרוע, אני אדאג שיהיה לה טוב ואדאג להביא אותה למקום הכי טוב. ככה אני יכול להגיד על כל חברות שהייתה לי בחיים, בין אם היא נשית ובין אם היא גברית. אני עדיין שומר חדר של רגשות טובים בלב לכל חברות שהייתה לי. הסיפור של הדמות עם נינה מעורר בי הזדהות כי זה כמו להיפגש עם אהבות ישנות, עדיין יש רצון להביא אותן למקום טוב. ביחס שלי לאהבות ישנות שלי אין כעס ואין שנאה. וזה היה מהמם לראות את נינה ושחף, שאף על פי מה שקרה ביניהם בעונה הראשונה ולמרות הפרידה המכוערת, אין ביניהם שנאה ועדיין יש ביניהם שיתוף פעולה מכורח הנסיבות".

במציאות, היית משתף פעולה עם אקסית שלך שבזמנו צילמת איתה קמפיין, ומסכים לעשות איתה גם היום קמפיין משותף? חברתך הנוכחית, נאיה פדרמן, תזרום עם זה?

"ממש ממש לא. אם יציעו קמפיין אז אסכים רק עם בת הזוג הנוכחית שלי. ושום עבודה משותפת לא תהיה עם האקסיות. אבל אני לא שונא אף אחת".

גל גדות קנתה את הזכויות להפקת גרסה אמריקאית של "מלכות". עוד לא ברור אם זה יקרה - מישהי כתבה גרסה אנגלית אבל התסריטים לא היו מספיק טובים והיא הוחלפה. כמי שבעבר דיגמן לצד גדות - יצא לך לדבר איתה על זה?

"האמת שלא יצא לי לדבר עם גל על הפרויקט הזה. גל יודעת במה להתעניין. לפרויקט הזה באמת יש פוטנציאל בידורי בארצות הברית, אני חושב שממש נדרש שזה יעלה שם. בתקופה שעבדתי עם גל היא מאוד עזרה לי ומאוד תמכה בי. הייתי אז ממש בתחילת דרכי, פרויקטים איתגרו אותי, והיא נתנה לי רוח גבית ועצות, והיא היתה אישה מאוד נעימת הליכות וקשובה לסביבה וזה מה שהופך אותה למאוד מדויקת בעבודה שלה. לא יכולתי לנחש בזמנו שהיא תהפוך לכוכבת הישראלית הכי גדולה בעולם אבל אחרי שזה קרה - הבנתי שלגמרי מגיע לה. היא עבדה מאוד קשה והיא מאוד מוכשרת. לאנשים כאלה מגיע להצליח".

בקיץ האחרון, נדבק דרור בקורונה, וכתוצאה מכך איבד תפקיד בסדרת הנוער "זיגי" בהוט, ומבחינתו זאת הוכחה נוספת לכך ש"תעשיית הבידור היא מאוד לא יציבה". "הפסדתי המון עבודות בהצגות ובהרצאות בגלל מגבלות הקורונה. יש המון קשיים בתעשיית הבידור".

גם בת זוגתך, נאיה פדרמן, נדבקה בקורונה. איך עברה עליכם המחלה?

"אני חוויתי את זה כמו כל שפעת רגילה, קצת צינון וכאב ראש, אבל נאיה לצערי חוותה את זה יותר קשה. היא איבדה חוש טעם וריח למשך שבועיים, והגוף שלה יותר כאב משלי".

עומר דרור ונופר סלמאן בעונה השנייה של הסדרה "מלכות". באדיבות HOT,
עומר דרור ונופר סלמאן בעונה השנייה של הסדרה "מלכות"/באדיבות HOT
"שלוש שנים הייתי בחזרות ולמדתי צרפתית לסרט על מייק ברנט. ויתרתי על פרויקטים אחרים בשבילו ופספסתי תפקיד ראשי ב'או בוי'. בסוף הסרט נפל. ולא קיבלתי שקל אחד. תעשיית הבידור לא יציבה"

ואגב נאיה, עברתם לגור ביחד. הגיע הזמן, אמא שלך לא נעשית צעירה יותר!

"המשפחה מאוד מאושרת מזה שהאהבה שלנו עולה שלבים. כמובן שהמשפחה שלי מאוד מפרגנים לקשר שכל כך נכון לילד שלהם. אני מרגיש שנאיה היא האהבה הכי מדויקת שלי. אני מרגיש שאני נמצא במקום הנוח שלי. היא נותנת לי אווירה משפחתית".

באוגוסט נפגשת עם ראש הממשלה נפתלי בנט, ביחד עם עוד כוכבי רשת, וכחלק ממאמץ לעודד את הנוער להתחסן נגד קורונה. מה קרה בפגישה ואיך התרשמת ממנו?

"נכון, זה היה חלק מהקמפיין לעידוד התחסנות. אחרי הסגרים הכבדים, שגרמו להפסדים כלכליים עצומים בשוק הישראלי, בעצם אין מה לעשות, זאת האלטרנטיבה כדי להיות איש חופשי. בנט הוא איש מאוד מאוד חביב, עם רגליים על הקרקע, והוא לא נתן לנו תחושה שהוא מדבר מעלינו. זה מאוד הפתיע אותי לטובה".

אחת המכות הכואבות לקריירה של דרור קרתה כשסרט בכיכובו על הזמר האגדי מייק ברנט ובבימויו של איתן פוקס, בוטל במפתיע. הפרויקט ירד לטימיון לאחר שאחיו של כוכב המוזיקה, צביקה ברנד בעל הזכויות לעזבונו, מנע את הפרויקט. "הייתה בעיה עם זכויות יוצרים", אומר דרור. "הייתי בחזרות ולמדתי צרפתית בשביל התפקיד במשך שלוש שנים. ולצערי, אחרי שעבדתי על זה שלוש שנים וגם ויתרתי על פרויקטים בשביל הסרט הזה, זה לא קרה. הציעו לי למשל תפקיד ראשי בסדרה 'או בוי' ובגלל הסרט לא לקחתי את התפקיד, וזה מבאס. ובסוף הסרט נפל. שלוש שנים לא הייתה לי הכנסה. אלו החיים".

עומר דרור ונאיה פדרמן. יותם שוורץ,
הכי מדויקת. עומר דרור ובת זוגו נאיה פדרמן/יותם שוורץ

לפחות קיבלת איזשהו תשלום על העבודה הרבה שלך על הסרט, גם אם הוא ירד לטימיון?

"לא, לא קיבלתי שקל. מה שיש לי להגיד על זה שתעשיית הבידור היא לא יציבה. אין מה לעשות אלא להתמודד".

בעשיית הסרט היה אמור להיות שותף גל אוחובסקי. האם חווית גם אתה הטרדה או יחס לא ראוי ממנו?

"חס וחלילה. גל הוא איש מקסים בעיני. אני לא חוויתי שום דבר כזה".

בלי קשר אליו, העדת בעבר בראיון כי חווית הטרדות מיניות בתעשייה.

"אני חושב שכל אדם חווה באיזושהי צורה הטרדה, מילולית או פיזית שמבחינתי הן שוות ערך, זה דבר פסול שאין לו מקום, וחשוב לשים את הקווים האדומים באותו הרגע, לא בבית המשפט. הטרדות קורות אצלנו בחיים לא רק בתעשיית הבידור. אם לנצל את הבמה הזאת, אני אומר - בואו ננסה לכבד כל אדם באשר הוא ואת המרחב האישי והמוגן שלו".

ההשתתפות ב"מלכות" ובקרוב גם ב"רוקדים עם כוכבים" מחזקים במידה מסוימת את נוכחותו של דרור בעולם המבוגרים אם כי הוא עדיין מזוהה בעיקר עם עולם הילדים והנוער ועם דוגמנות. הוא בלט כדוגמן חברות הלבשה (TNT, קסטרו), ובעולם הילדים והנוער כיכב בסדרות ("אליפים", "מועדון החנונים", "כפולה"), בסרט ("כמעט מפורסמת"), בהנחייה ("הבנים והבנות", "אסקייפ") ועל הבמה (פסטיגלים).

מבאס אותך שאתה מזוהה בעיקר עם עולם הילדים?

"ממש לא. אני מאושר להיות מזוהה עם עולם הילדים. הוא לדעתי החשוב ביותר בתעשיית הבידור כי הוא מחנך ומטפח את הדור הבא. מבחינתי זה הרבה יותר כיף להישאר בעולם הזה. בתור פרפורמר, לקבל ריקושטים כמו שמקבלים מהילדים. אני רואה את המקום שלי בעולם הילדים כנצחי אם אפשר לומר".

עומר דרור. יותם שוורץ,
אוהב את עולם הילדים. עומר דרור/יותם שוורץ
"העליתי 8 קילו בקורונה. אם הייתי מאמין בסיפור ובדמות הייתי מסכים להעלות הרבה יותר במשקל בשביל תפקיד"

באוגוסט 2020 פורסם שנפרדת מהסוכנות שלך, שרית ולורנס, אחרי עשר שנים. מה הייתה הסיבה לזה?

"אין ממש סיבה. זה עסקים. זה כמו שותפות, ורציתי להחליף שותף בעסק שלי, משיקולים עסקיים שלי".

לפני שנה סיפרת שמאז פרוץ הקורונה העלית כשבעה קילו. היית מסכים להעלות הרבה יותר במשקל, בטירוף, בשביל תפקיד?

"נכון, העליתי אפילו 8 קילו בקורונה. תשמע, בסופו של דבר מה שאנחנו עושים זאת אמנות, ואמנות באה להציג צדדים שונים בעולם ובחברה. אם הייתי מאמין בסיפור והייתי מאמין במה שהדמות הזאת תציג ותייצג, אז אין ספק שהייתי מקבל על עצמי שינויים פיזיים גדולים".

מה החלום הבא שלך?

"יש לי חלום להקים משפחה. בעצם, זה החלום הכי גדול שלי כרגע, היעד הכי גדול. אני כבר בן 28, מרגיש על עצמי שההורמונים בגיל שלי כבר השתנו. אני לא חושק בדברים שחשקתי בעבר. הנשמה צריכה ליצור את הדור הבא שלה, לא יעזור כלום".

על מה אתה מתחרט - ובמה אתה גאה במיוחד?

"אני מתחרט על כך שבהיותי ילד צעיר שהתחיל את דרכו בתעשיית הבידור ויתרתי על פרויקטים שחשבתי שלא אוכל לבצע בגלל עומס. לדוגמא, אם נכנסתי לסדרה והתקבלתי לעוד סדרה, פחדתי שלא אוכל להתמודד עם העומס. היום אני מתחרט שלא לקחתי את שני הפרויקטים. אני רואה את עצמי היום כמי שיכול להתמודד עם עומס של שחקן למשל ללמוד המון בעל פה. זה קשור לטראומות ישנות כילד, שמתכונן למבחן ולא מצליח לעמוד בעומס הלימודים.

"אני גאה שניתנה לי ההזדמנות לעבוד ואולי לחנך ולהתוות דרך נכונה יותר לנוער. אני גאה בקמפיינים הסברתיים שעשיתי בזמן האחרון, למשל לארגון 'לתת', שמדבר על ניצולי שואה שחיים מתחת לקו העוני. או קמפיין הסברתי שבא להראות את היהדות בארצות הברית, שהרבה יותר משולבת ופחות מופרדת בחומות בטון כמו אצלנו במדינה. היה לנו חשוב להראות שליהדות יש המון גוונים, והחברה שלנו תדע לקבל גם את השונה. אני חושב שהכוח הכי גדול בלהיות ידוען או מוביל דעת קהל - ההרגשה שאפשר להוביל את החברה הישראלית למקום הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully