וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה איש לא ציפה: גל גדות הפכה לבדיחה בגלל משפט אחד בסרט החדש

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 16:28

הסרט "מוות על הנילוס" בכיכובה של גל גדות נקטל לרוב על ידי המבקרים ומראש נידון לכישלון בשל העובדה שמשתתף בו מי שהואשם בהתעללות בנשים. אבל כעת מסתמנת הפתעה - משפט אחד של גדות בסרט קיבל חיים משל עצמו ואנשים מריעים לו בהקרנות

טריילר הסרט "מוות על הנילוס"/פורום פילם

הסרט "מוות על הנילוס" בכיכובה של גל גדות (יחד עם שלל כוכבים) נמצא בבתי הקולנוע רק כמה ימים, ולא בדיוק זוכה לשבחי המבקרים והקהל - והוא מראש נידון לכשלון בשל העובדה שהוא מציג באחד התפקידים הראשיים את השחקן ארמי האמר, שמעט לאחר הצילומים התחילו להתפרסם נגדו רצף של עדויות לפיהן הוא התעלל בנשים בצורה מחרידה. אבל יש מצב שהוא בכל זאת יהפוך ללהיט בגלל משפט אחד. אלפי אנשים כבר הפכו לאובססיביים לשורה אחת מהסרט שזוכה במהירות למעמד אייקוני והפכה ללהיט ברשת עם ממים וגיפים - ועליה אחראית כמובן גל גדות.

המשפט שאומרת הדמות של גדות, שהוצגה גם בטריילר, היא שיש להם "מספיק שמפניה כדי למלא את הנילוס" והיא הפכה ללהיט מיידי בעיקר בגלל הדרך הקאמפית והמוגזמת בה גל אומרת אותה.

כככה זה נראה בסרט

המשפט קיבל למעשה חיים משל עצמו ברשת בימים האחרונים וללא ספק הוא כבר מוכר יותר מהסרט עם ממים ובדיחות שצצים בכל מקום ברשתות החברתיות.

אלה חלק מהתגובות ברשת

השורה כל כך פופולרית עד שהיא אפילו מעוררת תגובות פרועות מצד הצופים בקולנוע שמשתוללים כשהיא נאמרת.

למרבה המזל, לפחות מבקר הקולנוע סקוט מנדלסון יצא להגנתה של גל וכתב: "אממ, הקטע הזה של 'מספיק שמפניה כדי למלא את הנילוס' שכולם מתאבססים עליו דווקא הגיוני *בהקשר של הסרט*. באותו רגע, הדמות של גל גדות כועסת, מפוחדת ומתוסכלת ומעמידה פנים שהיא אמיצה בדרך מזוייפת ולא משכנעת עבור האנשים שבחברתה", הוא הסביר.

רק כדי שתבינו עד כמה המשפט הזה הפך לתופעה, העיתונאי ג'קסון מק'הנרי מ-Vulture ממש ערך מחקר כדי לבדוק האם אכן יש מספיק שמפניה על הספינה בכדי למלא את הנילוס. לרוע מזלה של גדות, הוא הגיע למסקנה שבסרט יש "בסך הכל תשע כוסות מסוג קופה, 41 כוסות מסוג חליל, 11 בקבוקים קלאסיים ושישה בקבוקי מגנום של ליטר וחצי שמפניה" - כל זה ביחד יוצא בערך 37.71 ליטר, מה שלא יספיק אפילו כדי למלא אמבטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully