וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה ריגש, אוראל התיש - ואלי השופט הפתיע עם הערה חסרת טאקט

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 8:31

אלכס שטילוב ונינה רוקדים את דרכם לגמר, דוד לא מפחד לומר למעיין אדם הכול בפרצוף בלי חשש, עדי אשכנזי לא מפסיקה לחייך - ואוראל צברי חוטף הערה שמצליחה להביך גם את הצופים בבית. בן בירון בראודה מסכם עוד פרק של "רוקדים עם כוכבים"

פרומו "רוקדים עם כוכבים" 2022/קשת 12

ב"רוקדים עם כוכבים" כל פרק הוא ספיישל. אם אין פורים - חבל, כי אני מוכן לשלם כדי לראות שוב את אוראל בתחפושת הג'יני מאלאדין - נלך על ספיישל "הפסקול הישראלי". אגב, אם תהיתם מהו אותו פסקול ישראלי, התשובה היא השירים מתוכנית הרדיו של "ארבע אחרי הצהריים" בניכוי כמה קטעים שלא קיבלו אישור זכויות יוצרים. מעבר לציניות הבריאה, צריך לתת שאפו למהירות שבה טסה העונה, אחרי שעברנו מהריקודים המוקלטים לשלב הלייב, קיבלנו את משה וז'ניה בחזרה בשלב גלגל ההצלה, אתמול כבר למדנו שאנחנו במרחק שלושה שבועות מהגמר הגדול. כולנו יודעים שאם התוכנית הייתה משודרת ברשת 13, כנראה שעדיין היינו נמצאים בשלב הצגת הזוגות. למרות ההצלחה האדירה ברייטינג, אם בקשת ינסו לסחוט את הלימון הזה יותר מדי, ייתכן ומגבלות הקורונה יחזרו ואז כל הזוגות יאלצו לרקוד עם מסכות ובמרחק של שני מטרים.

מה שכן, בשונה מדינמיקת הזוגות שעוברת תהליכים שונים ומשונים, הדינמיקה בשולחן השופטים לא השתנתה לאורך העונה - רונה לי עדיין נמצאת תדיר על סף דמעות ובעלת אובססיה לפלג גוף עליון, אנה עדיין נראית כמי שנהנית קצת יותר מדי מתפקידה כיו"ר ודוד עושה עבודה מצוינת מלהיות לעומתי (מצוין, ככה בדיוק אנחנו אוהבים אותך).

רוקדים עם כוכבים. קשת 12, צילום מסך
מה היה קורה לו זה היה משודר ברשת? לוסי איוב/צילום מסך, קשת 12

אלכס שטילוב ונינה סולביוב

אלכס ונינה בחרו לרקוד ואלס אנגלי לצלילי "חורשת האקליפטוס" של נעמי שמר בביצוע אישתר, שזאת ההגדרה המילונית למזרח ומערב. כמו כל בחירות השירים בפרק, גם כאן יש "סיפור אישי" - כאשר עלה לארץ אלכס גר בסמוך לכנרת, ממש כמו נעמי שמר והוא כנראה גם אוהב עצי אקליפטוס (כי אני לא מכיר מישהו שלא). כהרגלם אלכס ונינה היו בכמה רמות מעל שאר המתחרים ועם נתוני הפתיחה של שטילוב הכוללים גובה בלתי נגמר ואלגנטיות בילט-אין זה לא באמת מפתיע. לשולחן השופטים לא באמת נותרה ברירה אלא לתת לצמד את הציון הכי גבוה העונה ותרשו לי לאכול את הכובע אם הם לא לוקחים את התחרות הזאת.

ציון: 38

עוד בוואלה!

"סיפור חיי": כן, אנחנו נשבעים שעדן פינס אמרה את המשפט הזה בשידור

לכתבה המלאה

מעיין אדם וארטיום ליאסקובסקי

תסמכו על מעיין אדם שתצליח לייצר דרמה גם כשאין אחת, קאט ל - "תקרית המכה באצבע שגרמה לי לדבר עם אלוהים". ארטיום שמפרק לפרק נראה יותר מחושל מהטירונות שמעבירה אותו הפרטנרית, מסרב לתת לה להכתיב את הנרטיב ומחזיר אותם לשגרת החזרות. השבוע מעיין וארטיום בחרו לרקוד פריסטייל ("חרבו דרבו" לדברי מעיין) לצלילי "אבניבי" של יזהר כהן. כן, מדובר בשיר שזכה במקום הראשון באירווזיון ואנחנו מתמודדים עם מישהי שלא רואה דבר מול העיניים מלבד הניצחון. שולחן השופטים נוטה להתרשם מהאמביציה הבלתי נגמרת של מעיין, מלבד דוד (שכמובן יודע לדבר בשפת הבית, לא חשבנו אחרת) שנכנס בריקוד חזיתית. הימור שלי? עד הפרק הבא מעיין תצליח לכבוש גם אותו.

ציון: 29

רוקדים עם כוכבים אלי מזרחי. קשת 12, צילום מסך
חסר טאקט. אלי/צילום מסך, קשת 12

אוראל צברי וליטל לכטמן כהן

לאורך העונה הצליח אוראל להיות גם הפייבוריט שלי וגם מישהו שאני מעביר את הקטעים בהשתתפותו במהירות כפולה. מצד אחד, קשה שלא ליהנות מכך שהוא מביא לתוכנית ייצוג של דימוי גוף שכל כך חסר בה ובעיקר לראות את השופטים מתפתלים סביב המילה משקל. מצד שני, חלאס! כמה חיקויים של אופירה אסייג ודוד דביר אדם אחד יכול לשאת? מסתבר שהרבה. תוסיפו לכך את העובדה שהזוג בחר לרקוד לצלילי "שניים" של שלמה ארצי וריטה (נו, ברור שהוא חיקה את ריטה) והתוצאה היא סרטון הטיקטוק הארוך ביותר בעולם. התואר "הביקורת הכי חסרת טקט של העונה עד כה" הולך לאלי שאמר לאוראל "אתה לוקח את הלימון שלך והופך אותו ללימונדה". לא טעיתם, הוא השווה עודף משקל ללימון ואני בכלל חשבתי שלשתות מיץ לימון זה מרזה.

ציון: 29

רוקדים עם כוכבים. קשת 12, צילום מסך
מיץ לימון. אוראל/צילום מסך, קשת 12

עדי אשכנזי וחיים פרשטיין

אם לא אלכס ונינה, כנראה שעדי וחיים היו לוקחים את התוכנית בהליכה. כלומר, בריקוד. טוב, הבנתם. ראשית, הכימיה ביניהם היא הדבר הכי חמוד על המסך, דינמיקה שמזכירה לי את העונות היותר טובות של "וויל וגרייס". שנית, למרות ההבנה האפסית שלי בכל סוג של מחול, נראה שהם פשוט עושים עבודה מצוינת וגם כשהם לא, עדי פשוט מחייכת עד שכמעט נופלות לה האוזניים וזה עושה את העבודה. לגבי הנאמבר השבוע, כל מה שאפשר לומר הוא שמי שאחראי ללוק סוחר הסמים הקולומביאני מהאייטיז אותו לבש חיים - חמודים, פורים היה בתוכנית הקודמת - צריך ללכת הביתה. ויפה שעה אחת קודם.

ציון: 33

רוקדים עם כוכבים. קשת 12, צילום מסך
וויל וגרייס. עדי וחיים/צילום מסך, קשת 12

משה אשכנזי וז'ניה ליבמן

כל ריאליטי צריך מתמודד מרגש וב"רוקדים" הטייטל הזה רשום בטאבו על שם משה וז'ניה. השחקן שנתקל בקשיים בהתחלה ואף הודח בשלב מוקדם, מוחזר בגלגל ההצלה והופך לחביב השופטים. כדי ללחוץ על בלוטות הרגש, משה הסביר את הבחירה בשיר "אהבה כזו" של עידן רייכל וזהבה בן בסיפור על מותו הטראגי של אחיינו בתאונה איומה. מודה שכמו רונה לי, גם אני נותרתי עם לחלוחית בעיניים ואולי בהצפת הרגשות פתאום ראיתי את משה כסוס השחור שאולי עוד יכול להגיע אל הגמר. אני עדיין מנסה לגגל את הביקורת של אנה על ה"בראשים" שהוא עשה עם הרגליים, אם אצליח להבין במה מדובר אעדכן בפעם הבאה.

ציון: 35

יעל בר זוהר ואנטון לפידוס

בשלב הזה אפשר היה פשוט להכריז על זה כספיישל ריטה, לא? יעל ואנטון בחרו ב"מחול מטורף" לריקוד בסגנון מודרני שזה בערך מה שעשו כל התלמידים במגמת התיאטרון בתיכון שלי + אותו איפור שחור ומבט נוגה. הזוג הזה כמעט תמיד מקצועי וחביב מה שלא משאיר אותי עם הרבה על מה להרחיב, לשמחתי השופטים עשו את העבודה בשבילי. למשל רונה לי שציינה את עבודת הידיים של יעל ואמרה ש"זה לא נגמר עד שזה נגמר", או דוד שאמר בחיוך "את לבושה בדיוק כמו ריטה".

ציון: 35

רוקדים עם כוכבים. קשת 12, צילום מסך
כמו ריטה. יעל ואנטון/צילום מסך, קשת 12

הפקת התוכנית כנראה נהנית להשאיר את מעיין אדם על הקצה, וגם הפעם היא נותרה לעמוד עם זוג אחד בלבד בשלב קולות הצופים. בסופו של דבר היו אלה כוכב הטיקטוק אוראל צברי ושותפתו ליטל שנפרדו מהתוכנית, מה שאומר שלא נראה אותו מחקה את נועה קירל ביום שבת ואני עדיין לא בטוח אם זאת בשורה משמחת או מעציבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully