וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלן קלוז סוכנת מוסד, יהודה לוי חרדי: אלו התכניות שיעלו בטלוויזיה אחרי פסח

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 13:18

"טהרן" ו"מנאייכ" חוזרות עם עונות שניות, יהודה לוי מככב ב"ריקוד האש" של הבמאית רמה בורשטיין, הרפתקאות ברבנות הצבאית בדרמה קומית חדשה, שני החללים הלא מוכרים של אסון התאומים, דרמה על שוטרי העיר העתיקה בירושלים, מותחן על מטוס ישראלי שנעלם עם נוסעיו ועוד

טריילר "טהרן" עונה 2/כאן 11

כאן 11

"סבוטאז'" (27 באפריל)
בערב יום השואה ישודר בבכורה בכאן 11 סרט תיעודי על סיפור מחתרת הנשים במחנה אושוויץ-בירקנטו. הסיפור יתואר דרך עיניה של אנה ויסבלום, הצעירה שבחברות המחתרת, שבספטמבר 1943, בעודה בת 14, נשלחה עם אחותה אסטושיה בת ה-18 לאושוויץ. הן מתקבלות לעבודת כפייה במפעל התחמושת, בעל כורחן מסייעות לרייך השלישי לנצח את המלחמה, כי התנגדות משמעותה מוות. יום אחד מועבר אל אסטושיה מסר מאחת החברות במחתרת היהודית באושוויץ, המבקשת ממנה להבריח אבק שריפה עבור מרד המתהווה במחנה, וכך היא עושה. ב-7 באוקטובר 1944 פורץ המרד. הסרט מתואר על ידי יוצריו כסיפור של סולידריות נשית, אהבת אחיות, נעורים בצל התופת, גבורה ותושייה יוצאת הדופן. הוא מתאר את המחתרת באמצעות קטעי ראיונות, אנימציה וציטוטים מיומנה של אנה. תסריט ובימוי: נועה אהרוני.

"שורשים באוויר"
סרט ליום הזיכרון שמביא את סיפורם של ילדים שגדלו בבסיסי חיל האוויר בשנות השישים והשבעים, בשיכון אזרחי מוקף בבסיס צבאי שבו שרתו אבותיהם, ילדות מוגנת בגדר וש.ג. עם תחושת חופש וביטחון אין סופי, אך חשופה לעולם מיליטריסטי, עמוס באירועים דרמטיים וטרגיים שהשפיעו על גורלם של הילדים. ביים יורם עברי.

גלן קלוז בסדרה "טהרן". כאן 11, אפל טיוי פלוס,
סוכנת מוסד. גלן קלוז בסדרה "טהרן"/כאן 11, אפל טיוי פלוס

"טהרן" - עונה שנייה (5 במאי)
מותחן הריגול המצליח, שזכה בפרס הדרמה הטובה בתחרות האמי הבינלאומי, חוזר לעונה שנייה, אליה מצטרפת השחקנית גלן קלוז. היא מגלמת את דמותה של סוכנת מוסד בשם מרג'אן, בריטית שהתחתנה עם איראני, התאסלמה וחיה באיראן כבר 40 שנה. ניב סולטן שבה לתפקיד הראשי של תמר רביניאן, האקרית צעירה מיחידת 8200 שנשלחה מטעם המוסד בשהות בדויה למשימה בטהרן, ולצידן השחקנים שון טאוב, שרבין אלנבי ואחרים. העלילה מתחילה חודשיים לאחר שרביניאן הצליחה ברגע האחרון לחשוף את בגידתה של מפעילתה ומנעה את הפלת מטוסי חיל האוויר הישראלי שתקפו את הכור האיראני, למעט מטוס אחד שנפגע וטייסו נטש. תמר עומדת יחד עם מי שהפך לבן זוגה, מתנגד המשטר, בלב מבצע מסוכן ומסובך במיוחד. איראן ממשיכה להצהיר על חתירתה ליצור פצצה, ותמר מוציאה לפועל תוכנית הכוללת חדירה לעולמם של מי שמכונים "הריץ' קידס" - ילדיהם של עשירי טהרן ובכירי המשטר.

יוצרי הסדרה הם משה זונדר, דנה עדן ומאור כהן, יוצרים שותפים: עמרי שנהר ודני סירקין, שגם מביים. הסדרה של כאן בשיתוף אפל טיוי פלוס עולה למסכים אצלנו במקביל לחו"ל. העונה השנייה תכלול שמונה פרקים, ובערב הבכורה ישודרו שני הפרקים הראשונים ברצף.

"מחברות שחורות"
סדרה תיעודית של הבמאי שלומי אלקבץ בת חמישה פרקים, ממנה נערך הסרט בעל אותו שם. הסדרה מתארת את אחותו רונית אלקבץ, דרך עשרות שעות של תיעוד משפחתי, תיעוד מאחורי הקלעים וקטעים מהטרילוגיה שביימו יחדיו. הסרט זכה בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר בתחרות הישראלית בפסטיבל הקולנוע ירושלים.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

עוד בוואלה!

90 מילים טובות על "טהרן", ועוד אלף מילים רעות על הפרק האחרון לעונה

לכתבה המלאה
במשפט, עונה לשאלות סניגורו סרבציוס. אתר רשמי, לשכת העיתונות הממשלתית
סדרה דוקומנטרית של כאן על משפט אייכמן מבטיחה להביא גילויים חדשים/לשכת העיתונות הממשלתית, אתר רשמי

"מנאייכ" - עונה שנייה
זוכת פרס האקדמיה לטלוויזיה בקטגוריית סדרת הדרמה לשנת 2020, חוזרת עם עונה שנייה שגם אותה מובילים שלום אסייג, עמוס תמם ולירז חממי. היא מתחילה מהמקום שבו הסתיימה העונה הראשונה. מציאת גופתו של רוסלן מנחמוב שואבת את טל בן הרוש (חממי) בחזרה אל תיק ברק הראל (תמם) ויחד איתה את איזי (אסייג), שמוזעק לשוב מהפנסיה. איזי מוצא את עצמו שוב ראש בראש מול חברו הטוב לשעבר, והמערכת שוב מנסה לסכל את מאמציו להשיג צדק. יוצר הסדרה ותסריטאי: רועי עידן.

"שישו ושמחו"
סדרת דרמה קומית מוזיקלית חדשה, שמגוללת את סיפורו של נחומי (נוה צור), חייל דתי ותמים, במקהלת הרבנות הצבאית. חלומו להיות הסולן של המקהלה עומד להתגשם, אבל אז מוצנח במקומו סולן אחר, דודי, כוכב היוטיוב החרדי. נחומי המדוכא רוצה לעזוב את המקהלה, אבל הרב הצבאי הראשי (אקי אבני), גיבור ישראל עם שתי ידיים ביוניות, לא מוכן לשחרר אותו, ודווקא מהמקום הכי נמוך, נחומי מגלה את עצמו מחדש. עוד משחקים בסדרה: נתן דטנר, דניאל מורשת, אלי גורנשטיין, בן יוסיפוביץ', אסף הרץ, יסמין עיון, לירון בן שלוש, אלברט אילוז, תמוז לוי, עילי צ'פמן, עידו מוסרי ורבים נוספים.

"אייכמן"
סדרה דוקומנטרית על משפט אייכמן, שמבטיחה להביא גילויים חדשים וחומרי ארכיון שטרם נחשפו עד היום, ולחשוף מקרוב את דמותו של אייכמן ואת אופן החשיבה שלו בעת שהיה האדריכל ליישום הפתרון הסופי של יהדות אירופה. בסדרה משולב ראיון נדיר עם אייכמן, שנעשה במקום המחבוא שלו בארגנטינה שנים ספורות לפני שנחטף. את הסדרה יוצרים יריב מוזר והמפיק קובי סיט. בסדרה השקיעו אולפני MGM בשיתוף כאן 11, תדמור אנטרטיימנט ואליס תקשורת.

עוד באביב בכאן 11: עונה חדשה ל"ערב עם שי שטרן", העונה הרביעית של "אנחנו על המפית" והמשך העונה של "זהו זה".

כאן חינוכית

"כל עוד בלבב" (24 באפריל)

ביום הזיכרון לשואה ולגבורה יחלולשדר סדרת דרמה חדשה לנוער העוסקת במסעות צעירים לפולין. הסדרה הופקה וצולמה בפולין, כולל ביקור במחנה ההשמדה טרבלינקה, גטו וורשה, לובלין ועוד. בסדרה משחקים אלכס זילברג, עידו טאקו, יסמין גנדיס, אברהם ארנסון, אורנית אדרי, רותם קינן ודורית פלד הרפז. יוצרת: חן קלימן גל, במאי: רומן שומונוב.

עוד בכאן חינוכית, במאי: העונה השלישית של "מקיף מילאנו"

רן דנקר, 23.12.2021. ראובן קסטרו
מצטרף לשולחן השופטים של "הכוכב הבא". רן דנקר/ראובן קסטרו

קשת 12

"חתונה ממבט ראשון" - עונה 5
זוגות חדשים ייפגשו לראשונה מתחת לחופה, ובצוות המומחים ימשיכו ד"ר יעל דורון, דני פרידלנדר וד"ר מעיין בוימן משיטה.

"הכרישים" - עונה חדשה
אל חברי הפאנל מהעונה הקודמת - דובי פרנסיס, זוהר לבקוביץ', אורן דוברונסקי ויסמין לוקץ' - מצטרף העונה אמיר איל. מדי פרק משתתפים בתכנית יזמים, שמנסים לקבל הזדמנות לממן את החלום שלהם בעזרת פאנל אנשי העסקים הישראלים, המשקיעים מכספם הפרטי בפרויקטים שירשימו אותם ושיאמינו בהם.

"המתמחים" - עונה 4
סדרת הדוקו תעקוב אחר חייהם המקצועיים והאישיים של חמישה מתמחים חדשים בשלושה בתי חולים: איכילוב (לראשונה), שיבא ובילינסון - במחלקות לב, השתלות, אורתופדיה, נוירוכירורגיה וכירורגיה פלסטית.

"מאסטר שף" - עונת העשור
ריאליטי הבישול יחזור עם מצטרפת חדשה לצוות השופטים - רותי ברודו, שתחבור לחיים כהן, אייל שני, ישראל אהרוני ומיכל אנסקי.

"הכוכב הבא" - עונה 9
עונה תשיעית לריאליטי המוזיקה, הפעם ללא השופטים סטטיק ובן אל אך עם רן דנקר, שערק לתכנית של קשת מהמתחרה "אקס פקטור" ברשת.

תכניות שימשיכו בקשת 12 אחרי פסח: "עובדה", "ארץ נהדרת", העונה השלישית של "כפולים", העונה הרביעית של "צומת מילר", סדרת המערכונים "פשע לא מאורגן", "זה לא אולפן שישי" ו"סברי מרנן" בפרקים חדשים.

אל ואמיר. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
"אהבה חדשה" - שהחלה החודש - תימשך אחרי פסח/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

רשת 13

"אבודים" (מאי)
עונה 14 לסדרה הדוקומנטרית המצליחה בהובלת צופית גרנט ובבימויו של דוד דרעי, שתיפתח בסדרת פרקים שבמרכזם המרתפים האפלים של בית יתומים במרכז אירופה.

"קעקועים" (מאי)
סדרה בת שני פרקים הנוצרת בשיתוף פעולה בין רשת 13 והוט 8, שמוביל אסף גרניט, היוצא בעקבות האנשים שסיפור חייהם מקועקע על גופם. הסדרה תעסוק במשפחות שלמות והורים וילדים שהולכים להתקעקע יחד, באנשים שהתמודדו עם טראומה כמו אונס או הלם קרב דרך הקעקועים, ובקעקועים של דור שני ושלישי של ניצולי שואה.

בנוסף יימשכו העונות של "שנות ה-90" ו"אהבה חדשה".

ריקוד האש, יהודה לוי. שלמה גלבר,
יהודה לוי ונועה קולר בדרמה "ריקוד האש"/שלמה גלבר

yes

"ריקוד האש" (24 באפריל, יס טיוי דרמה)
במאית הקולנוע רמה בורשטיין ("למלא את החלל") יצרה לראשונה סדרת טלוויזיה, שעליה היא חתומה גם כתסריטאית ובמאית, המתרחשת בקהילה חסידית בטבריה. במרכזה נמצאת פייגי בת ה-18 (מיה עברין), שברגע נואש נעזרת בנתן (יהודה לוי), בנו הבכור של אדמו"ר הקהילה, כבן 35, נשוי ואב לילד. בעקבות המפגש ביניהם חייהם משתנים. הוא מבטיח ללמד אותה לרצות את החיים ולא להיות בודדה ופייגי תובעת את קיום ההבטחה. בעבר נתן היה "רב של נשים". אחרי שנחשד באהבה אסורה עם אחת החסידות, הוא חדל להיפגש עם נשים ביחידות ואיבד את הזכות לרשת את האדמו"רות אחרי מות אביו. אחרי המפגש ביניהם חוזר נתן להקשיב ולכוון את ליבן של נשים. פייגי גדלה עם אם חד הורית פגועת נפש ובלתי צפויה (נועה קולר), שמאוימת מהקשר הדק שנרקם בין השניים. עוד משחקים בסדרה: עידו ברטל, נאיה בינשטוק, נעמי לבוב, אורי בלופרב, עירית שלג, יהונתן וילוז'ני, נלי מירה רובין, לב לוין, נטע שפיגלמן ונועם פרוסט.

"החלל ה-74" (3 במאי, יס דוקו)
סרט תיעודי חדש בבימוי אופיר טריינין, שישודר בערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. הסרט נוצר בעקבות אסון המסוקים, שהתרחש לפני 25 שנה - ב-4 בפברואר 1997. שני מסוקי יסעור של חיל האוויר התנגשו זה בזה מעל עמק החולה, בזמן שהובילו לוחמים מחטיבת הנח"ל ומחטיבת גולני לפעילות מבצעית בדרום לבנון. לאורך שנים היה ידוע שבאירוע נהרגו כל 73 החיילים שהיו במסוקים. אך מתברר ש-73 אינו המספר הסופי.

אחד הראשונים שהגיעו למקום היה רדי פילס, בן קיבוץ געש. הוא הוקפץ לזירה דקות אחרי התאונה, והיה אמור לטפל באלה ששרדו. אלא שלא היה במי לטפל. היו רק גופות. המראות והריחות המחרידים של אותו לילה נצרבו בתודעתו, והמשיכו ללוות אותו בסיוטים מתמשכים ובחוסר יכולת לחזור ולהשתלב בחיים. יותר משני עשורים אחרי, כשלא יכול היה לשאת זאת יותר - שם קץ לחייו. אמו, חיה, מצאה אותו בחדרו הקטן בקיבוץ.

טל הררי גדל בהרצליה, והיה קצין צעיר וחדור מוטיבציה, שפיקד על מרכז הזיהוי של חיל הרפואה כאשר הגיעו שקי הגופות של החיילים מהאסון. גם בטל הותירה החוויה צריבה עמוקה ומדממת. הוא הצליח בשנים הראשונות לאחר האירוע להמשיך ולתפקד, אפילו התחתן ונולדו לו שלושה ילדים, אך הסיוטים שבו לחבוט בו. אחרי 19 שנה של שימוש באלכוהול ובתרופות פסיכיאטריות - ליבו קרס.

בשנים שחלפו מאז האסון ניסו משפחותיהם של טל ורדי לקבל הכרה של משרד הביטחון בפוסט טראומה שמקורה בליל האסון, אבל מבחינת משרד הביטחון טל ורדי היו פשוט שניים שנפלטו מהמערכת הנורמטיבית. אחרי שנים של מאבק, ורגע לפני שהצדדים מגיעים למשפט, קיבלו ההורים הודעה שבסופו של דבר יכירו בבנים כחללים ה-74 של האסון.

השף יובל בן נריה במחאת בעלי מסעדות נגד הסגר, תל אביב, 15 בספטמבר 2020. ראובן קסטרו
השף יובל בן נריה במחאת בעלי מסעדות נגד הסגר, ספטמבר 2020/ראובן קסטרו

"עד קצה הגוף" (15 באפריל, יס דוקו)
סדרה תיעודית בת שלושה פרקים בבימוי איילת הלר, המעלה את אובססיית העיסוק העצמי בגוף שלנו, הכמיהה לגוף המושלם שמתודלקת על ידי אינטרסים כלכליים ותעשייתיים, והגבול בין השאיפה לגוף יפה ובריא לבין כפייתיות שמייצרת נזק עצמי. את הסדרה מלווים ד"ר סיגל גולדין, מומחית בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה של הגוף, וכן חוקרי תרבות, אנשי מקצוע ומטפלים.

"המסעדה הטובה ביותר בישראל" (25 במאי, יס דוקו)
סרט בבימויה של טליה ענבר שבמרכזו השף יובל בן-נריה, שפתח לפני שמונה שנים את המסעדה הראשונה שלו, וב-2019 גייס יותר משלושה מיליון דולר כדי להשקיע במסעדה חדשה, שאמורה הייתה להיות משהו שטרם נראה כאן. אלא שאז העולם התהפך על פיו והקורונה שינתה הכל - גם בחייו המקצועיים וגם באישיים. הסרט ליווה אותו במשך שנתיים ומציג בין השאר את הקשיים של עולם המסעדנות המקומי ואת אמנות הבישול. בהפקת my tv - לי ירדני ואבירם בוכריס.

עוד ביס במהלך חודש מאי: עונה שנייה ל"בת השוטר" ביס ויאודי קידס.

HOT

"התחלה חדשה" (24 באפריל, הוט בידור)
תכנית בהנחיית יעל גולדמן, המלווה חמישה אנשים שונים הנמצאים בנקודה בחייהם שבה הם מעוניינים בשינוי חיצוני, כדי להתחיל מחדש: נרקומן לשעבר, אם חד-הורית, עיתונאית, חרדית ובעלת חנות בגדים שפשטה את הרגל. הם מטופלים על-ידי מומחים בתחומי הסטיילינג, קוסמטיקה, רפואת שיניים, כירורגיה פלסטית, איפור ושיער, מתוך רצון במראה חדש, שלתחושתם יאפשר להם לעבור שינוי אמיתי מהחוץ אל הפנים.

"ירושלים" (12 במאי, הוט 3)
סדרה המתרחשת בעיר העתיקה של ירושלים, ועוסקת בשוטרי מרחב דוד, בה משחקים דורון בן דוד, רותם סלע, צביקה הדר, הישאם סולימאן, נסרין קדרי ועלא דקה. זהו שיתוף פעולה בין הוט עם חברת התוכן וההפצה ITV ובהפקת Drama Team. יוצר: דוד אקרמן. במאי: אילן עבודי.

"משפחת שדה" (22 במאי, הוט ריל)
סדרת ריאליטי שעוקבת אחר חייהם האישיים של אילנית לוי , אלירז שדה והילדים ליאם ואלין גולן, ילדיה של אילנית מנישואיה הראשונים לאייל גולן. הסדרה מתעדת בין השאר את ההיריון הראשון של אילנית ואלירז, החזרה בתשובה של אלירז, וניסיונותיה של אלין בעולם השירה והמשחק. יוצרים: ירון ליכטנשטיין ואליאב גולדפריד.

עוז זהבי בפרזנטציה למחזמר "לעבור את הקיר" בתיאטרון בית ליסין, 29 בדצמבר 2021. ראובן קסטרו
יככב בסדרה "העיר הטובה". עוז זהבי/ראובן קסטרו

"העיר הטובה" (יוני/יולי, הוט 3)
דרמה בכיכובו של עוז זהבי, המגלם את אדם, מורה מחליף עם כוונות טובות בתיכון בעיר קטנה, שבורח מההתמודדות עם נטייתו המינית. את האנרגיות שלו הוא מנצל כדי להציל את התלמידים שלו מגורל ידוע מראש של עבריינות, עוני וחיים נטולי חלומות. ברגע של זעם ותסכול על ראש העיר הוא דוחף את תומר, התלמיד האהוב עליו, למעשה שסוחף את שניהם למלחמה אלימה על העיר שלהם. לתוך כל המהומה מגיע דוד (אימרי ביטון) לשכור חדר בדירה של אדם, ומתחיל ביניהם רומן. אדם מתעורר לחיים ומכריז על עצמו כראש העיר הבא. המורה עם הכוונות הטובות משתמש עכשיו בתלמידים שלו, לומד לשחק מלוכלך, הכל כדי להשתלט על העיר ולהפוך אותה לטובה. עוד משחקים: אגם בוחבוט, תיקי דיין, אילנית לוי ויעקב כהן.

"בוגד" (יוני או יולי, הוט 3)
סדרה חדשה של עמית כהן ורון לשם בכיכובם של ליאור אשכנזי, ניב סולטן, עוז זהבי, דקלה ואורנה בנאי. הסדרה, הכוללת שמונה פרקים, עוקבת אחר סיפור היעלמותו של מטוס נוסעים ישראלי. בטיסה מתל אביב להודו, המטוס נעלם מהאוויר והפתרון לתעלומה מסתתר בין זהויות 225 הנוסעים, הכוללים בין היתר את אשתו וילדיו של איש שטח בכיר בשב"כ, שלאחרונה נפלט מתפקידו בעקבות פציעה אשר הותירה אותו לקוי ראייה וכעת חוזר לעזור בחקירה. בני משפחות הנעדרים מחטטים בחיי יקיריהם, ומגלים סודות שלא ידעו על האדם שהיו בטוחים שהם מכירים יותר מכל. הסדרה היא שיתוף פעולה בין HOT לחברת ההפקה וההפצה הבריטית West End Media. במאי: אסף פולונסקי.

ליאור אשכנזי , אוקטובר 2020. ראובן קסטרו
לאן נעלמו המטוס ונוסעיו? ליאור אשכנזי מככב ב"בוגד"/ראובן קסטרו

"המסע של ירדנה" (27 באפריל, הוט 8)
בערב יום השואה ישודר הסרט בבימויה של איילת הלר, שבו הזמרת ירדנה ארזי יצאה למסע עם בת דודתה תמר, בעקבות האימהות שלהן, איבט ופאני לואנז'ה, ובו מתגלה סיפורן של נשים יהודיות נוספות שפעלו למען הצלת מאות ילדים יהודים בתקופת השואה. סיפורה של משפחת לואנז'ה, בית אמה של ירדנה, יוצא דופן: ארבעה בני משפחה אחת שפעלו מתחת לאפם של הנאצים, והצילו מאות ילדים יהודים ממוות תוך חירוף נפשם.

"השיבה לברלין" (27 באפריל, הוט 8)
עוד בערב יום השואה: הסרט "השיבה לברלין" בבימוי בובי לקס. זמן קצר לאחר מות אביו, חוזר בובי לאנגליה מולדתו ומוצא מזוודה ישנה מלאת מסמכים, מכתבים ותמונות, המתעדות את סיפור משפחתו שנספתה בשואה, שאביו הסתיר ממנו כל חייו. הוא מיד מזמין את מנואל, חברו מילדות שמגיע מרקע גרמני, לתרגם את המסמכים. מנואל, שדודתו היא אלמנתו של סטנלי קובריק, מגלה שגם הוא חשף סוד משפחתי אפל: הדוד של אביו הוא הבמאי הנאצי ווייט הרלן, שביים את הסרט האנטישמי "היהודי זיס", שנאסר להקרנה. יחד הם יוצאים במסע לברלין, שמעמיד את חברותם במבחן.

"הסוד של רשב"י" (18 במאי, הוט 8)
מבט על המתרחש סביב קבר רבי שמעון בר יוחאי במירון שבגליל.

ירדנה ארזי. ראובן קסטרו
מסע בעקבות אמא. ירדנה ארזי/ראובן קסטרו

"צבי אומר - שיסל ואיינשטיין" (22 במאי, הוט 8)
סרטו האחרון של הבמאי, המפיק והשחקן צבי שיסל. באמצעות חומרים שלא נראו בעבר, הכוללים סרטים ביתיים, חומרי ארכיון ומאחורי הקלעים, מספר שיסל לראשונה את סיפורו מהילדות בתל אביב על גדות הירקון והשירות בלהקת חיל השריון, ההיכרות וההיווצרות של חבורת לול והקמתה של חברת ההפקות "הגר". עוד הוא מספר על שנים רבות של יצירה משותפת וחברות עם אריק איינשטיין, ועל האבל והצער על מותו הפתאומי. ביולי האחרון, כשבועיים לאחר שסיים לערוך את הראף קאט של הסרט עם אשתו נועה, צבי שיסל הלך לעולמו.

"סוד מוחלט בהחלט" (יוני, הוט 8)
סרט בבימוי אבי וייסבלאי על הסופר והמחזאי יגאל מוסינזון.

"שלמה ארצי" (יוני, הוט 8)
סדרה של ירון שילון, מוריס בן מיור ואמיר בן דוד, המספרת באמצעות ארכיונים וראיונות את סיפור הקריירה של שלמה ארצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully