וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דברים מוזרים" עזרה לקייט בוש לחזור לראש מצעד ההשמעות בארה"ב

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 9:50

37 שנים אחרי שראה אור, "Running Up That Hill" של קייט בוש חזר לכבוש את המצעדים. הוא כבש את ראש מצעד ההשמעות של אייטיונז, וגם בספוטיפיי ויוטיוב רושם נוכחות מרשימה

טריילר "דברים מוזרים" - עונה 4/נטפליקס

הלהיט הענק של קייט בוש מ-1985, ואחד השירים הכי יפים אי פעם, זוכה לעדנה חדשה בזכות העונה החדשה בסדרת הלהיט של נטפליקס, "דברים מוזרים". "Running Up That Hill" מושמע כבר בפרק הראשון של העונה הרביעית של סדרת האימה והעל-טבעי, שעלתה בנטפליקס ביום שישי האחרון (ומיד כבשה את המקום הראשון ברשימת התכנים הנצפים גם בישראל), כאשר דמותה של מקס (סיידי סינק) פוסעת במסדרון בתיכון ומאזינה לו בווקמן. מאוחר יותר מתברר שהשיר משחק תפקיד גדול אף יותר בעלילה - די בדומה למה שקרה בעונה הקודמת עם "Never Ending Story", שיר הנושא מהסרט "הסיפור שאינו נגמר", שזכה גם הוא לתנופה מחודשת במצעדים בעקבות "דברים מוזרים".


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

"Running Up That Hill" היה הסינגל המוביל מאלבומה החמישי של בוש, "Hounds of Love". בזמן אמת השיר הפך בבריטניה ללהיט הגדול ביותר שלה עד אז והגיע למקום ה-3 במצעד המכירות. בארצות הברית זה היה הלהיט הגדול ביותר של קייט בוש - הוא הגיע בשעתו למקום ה-30 במצעד של בילבורד שבדק גם הוא מכירות, וזכה להשמעות נאות ברדיו וב-MTV. זאת הפעם הראשונה שהוא מגיע ממש אל ראש המצעדים. תוך יומיים בלבד מאז שעלתה העונה, "Running Up That Hill" טיפס אל ראש מצעד ההשמעות של אייטיונז. בספוטיפיי הוא טיפס אל המקום ה-109 נכון לאתמול בלילה, ואילו יוטיוב מדווחת שהחיפוש אחר השיר זינק ב-800 אחוזים מעט אחרי שהפרקים עלו.

באופן כללי השיר זוכה ללא מעט שימוש בסדרות בולטות בשנים האחרונות, בעיקר כאלה שעלילתן מתרחשת בשנות השמונים, דוגמת "גלואו", "פוזה" ו"החטא", או בשנות התשעים, כמו "איך להפוך לאלוהים" בכיכובה של קירסטן דנסט. "סיפורה של שפחה" הפגינה אף היא אהבה כלפי קייט בוש, אבל עשתה זאת באמצעות שני שירים איקוניים אחרים שלה - "This Woman's Work", שהושמע בתחילת העונה השנייה, ו-"Cloudbusting", שהושמע בסצנת מפתח לקראת סוף העונה השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully