וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך דורה החוקרת מתה? זה הסיפור מאחורי הטרנד ששבר את טיקטוק

1.6.2022 / 23:56

הפעם האחרונה שראינו את דורה החוקרת וחברה הטוב הקוף בוטס הייתה בסרט הלייב אקשן "דורה והעיר האבודה" שיצא ב-2019. כעת טרנד חדש בטיקטוק טוען שהיא מתה ומעודד משתמשים לצלם את התגובה שלהם בזמן שהם מחפשים אחר סיבת המוות שלה בגוגל. אך האם דורה באמת מתה?

הטריילר לסרט "דורה והעיר האבודה"/פורום פילם

בימים האחרונים נפוצה שמועה בטיקטוק שדורה החוקרת מסדרת האנימציה "מגלים עם דורה" מתה בנסיבות מצערות. יותר מכך, טיקטוק דוחף את משתמשיו לתעד את עצמם בזמן שהם מחפשים ומגלים מה הרג את דורה - והתגובות היסטריות. אז איך באמת דורה מתה והאם זה בכלל נכון? אין סיבה שתרוצו לגגל את השאלה, כי מיד נחשוף בפניכם את התשובה.

קודם נספר לכם ש"איך דורה מתה?" הפך לטרנד בטיקטוק כשערות אלפי גולשים ניסו לענות על השאלה הזאת. הסדרה "מגלים עם דורה" הסתיימה ב-2015, גם הספין אוף שלה "דורה וחברים בעיר הגדולה" הסתיים שנתיים לאחר מכן והפעם האחרונה שהתעדכנו במצבה הייתה בסרט הלייב אקשן "דורה והעיר האבודה" שיצא ב-2019, שם המשיכה דורה בהרפתקאותיה ההרואיות אל תוך שנות העשרה שלה.

ההתעסקות בגורלה האכזר של דורה החלה בעקבות סרטון טיקטוק ששיתפה משתמשת בשם @talialopes_ ב-28 במאי בו קראה לצופים לצלם את עצמם "לפני ואחרי שחיפשתם בגוגל 'איך דורה מתה?'". גם היא תיעדה את הרגע בו גילתה את "האמת הקשה", כשבסרטון היא נראית עם פה פעור, המומה לגמרי. התגובה שלה הביאה לה יותר מ-8 אלף תגובות, כשרבים הודו שהדבר הראשון שהם עשו זה לרוץ לחפש בגוגל - איך דורה מתה?

היא בשוק:

התוצאה המובילה בגוגל: התפוררה ממכת ברק, אבל זו לא הסיבה היחידה...

דורה מתה?

לא נמתח אתכם יותר. חיפוש מהיר בגוגל עשוי לגרום לכם לחשוב שדורה החוקרת מתה בדרכים אכזריות למדי, אבל לא - היא לא באמת מתה. נרגעתם?

אז מה, מי, מו? מקור ההיסטריה הוא בקליפ מוזיקלי שנקרא "דורה לא עוד" (Dora No More) שפורסם ע"י TheStringiniBros ב-2012. הסרטון שזכה ליותר מ-8 מיליון צפיות מציג מגוון דרכים שונות בהן דורה הייתה יכולה למות במהלך הרפתקאותיה, לצד הכיתוב: "חקירה יכולה להיות מסוכנת, ילדים".

כל הדרכים שדורה יכלה למות בהן:

בקליפ דורה נהרגת לה 17 פעמים בדרכים סופר כואבות. בין היתר היא נדחפת בטעות לחול טובעני, נאכלת ע"י אריה, צונחת עם מצנח שלא נפתח, נחנקת מעשן ושוברת לעצמה את הגולגולת. מדהים.

על אף שדורה שלנו לא באמת מתה, הסרטון התברר כחומר מצוין לסרטוני תגובות בטיקטוק. עם זאת, לאחר שפורסמו תמונות ראשונות מסרט אימה אמיתי לגמרי של פו הדוב וחזרזיר יוצאים למסע רציחות - לא נופתע אם נזכה לראות בעתיד קאמבק של הדמות האייקונית עם טוויסט מעט אפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully