וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדיר, חטפת ביקורות לא נעימות על "צומת מילר". "לא, רק אצלכם בוואלה קטלו"

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 12:47

רגע לפני שידור הפרק האחרון של הקומדיה, שכנראה הגיעה אל סוף דרכה, דיברנו עם השחקנים על התחושות המעורבות לקראת סוף הסדרה, התגובות ברחוב, האחות הגדולה "רמזור" וגם על התוכניות לעתיד. מילר: "אני אומר בצער ובהתרגשות: אני רוצה כבר לעבור לדבר הבא"

"רוצה כבר לעבור לדבר הבא": אדיר מילר וגל זייד נפרדים מהסדרה "צומת מילר", תל אביב 31 במאי 2022/דניאל סיילן

ביום ראשון הקרוב ישודר הפרק האחרון לעונה הנוכחית של הקומדיה המצליחה של קשת, "צומת מילר", בעוד עדיין לא ברור מה יהיה עתידה של הסדרה ואם היא תשוב אל המסך. רגע לפני הסוף, הגיעו שחקני הסדרה להקרנה חגיגית של הפרק האחרון שנערכה במסעדת "פריים שף & סושי בר" בתל אביב, והפכה גם למעין אירוע פרידה.

"נכון לרגע זה, בצער אני אומר ובהתרגשות, אני רוצה כבר לעבור לדבר הבא. אבל אולי הסוכן שלי יסגור לי הסכם הרבה יותר טוב", אמר יוצר הסדרה אדיר מילר לוואלה! תרבות, וסיפר על הפרויקטים הבאים שעל שולחנו.

"אני הולך לשחק בסרט של אבי נשר, תפקיד דרמטי לחלוטין. התחלתי גם לכתוב סרט דרמה בפעם הראשונה, וגם בזה אני נעזר בחבר שלי (גל זייד, המגלם את דמותו של הסוכן עופר - ד"ס). לא יודע אם זה יקרה, אבל כרגע 'צומת מילר' תרד, הדברים ישקעו ונחשוב מה עושים", הוא אומר.

צומת מילר נפרדת. דניאל סיילן, מערכת וואלה!
הגיע הזמן להיפרד. מסיבת הסיום של צומת מילר/מערכת וואלה!, דניאל סיילן

בתור היוצר של הסדרה, מה הפרק האהוב עליך?

"זו שאלה מאוד מאוד קשה, תלוי באיזו עונה אתה מדבר. אם זו הנוכחית, בגלל שאנחנו בפרק הסיום - יש משהו בפרק סיום שהוא חגיגה אחת גדולה. בשבילי זו גם סגירת מעגל עם החבר'ה של 'רמזור' - להכניס את החבר'ה של 'רמזור' לתוך 'צומת מילר' וששתי הסדרות האלה בעצם נפגשות בפרק הסיום. בשבילי זה שתי הבנות שלי, האחות הגדולה והאחות הקטנה, וגם של גל, כי גל היה עורך התסריט של 'רמזור', עשינו את זה יחד. אז שתי הבנות האלה נפגשות יחד לפרק סיום, זה משהו מאוד מאוד מרגש והמון חשבנו גם איך הן ייכנסו, זאת אומרת איך נכניס את 'רמזור' לתוך 'צומת מילר', ואני חושב שמצאנו דרך פתלתלה ומעניינת ואני לא רוצה לעשות ספוילרים יותר מדי - אבל זה מרגש".

בתשובה לשאלה אם היה רוצה ליצור עונה נוספת ל"רמזור", משיב מילר בשלילה. "אני פשוט חושב שזה לא נכון", הוא מסביר. "בדרך כלל הסדרות האלו הופכות להיות עם השנים מיתולוגיות ואני חושב שלהחזיר אותה זה לא נכון. צריך לתת לכל דבר להיות במקום שלו והיא לא נחה לרגע, אני רואה אותה בשידורים החוזרים, בכל מקום עדיין אני רואה את 'רמזור', היא עדיין חיה ובועטת".

עוד בוואלה!

אדיר מילר כלוא בכלוב זהב. אם לקשת אכפת ממנו, הם צריכים לשחרר אותו

לכתבה המלאה

היו המון ביקורות חיוביות על העונה הזו, ולצד זה גם הרבה ביקורות יותר רעות. אתה מבין את הביקורת?

"אצלכם! אצלכם! רק אתן הרעות! רוב הביקורות היו טובות", משיב מילר, בעוד זייד מגיב ברוח דומה. "אנשים עפים על הסדרה. זה שיש מבקרי טלוויזיה שלא אוהבים את הסדרה, זה קשה להסביר סדרה שכל כך מצליחה וכל כך אהובה בכל השכבות של האוכלוסייה. אני מקבל תגובות השנה שאני לא מאמין בכלל". מילר מוסיף: "אני תמיד אומר, שהם יכתבו ואנחנו נעשה".

אדיר מילר וגל זייד בסדרה "צומת מילר" של קשת 12. קשת 12,
סגירת מעגל משותפת. אדיר מילר וגל זייד, מתוך "צומת מילר"/קשת 12

גם דקלה הדר, המגלמת את מאיה בסדרה, הביעה תחושות מעורבות עם סופה המסתמן של "צומת מילר". "זו תחושת סיפוק מאוד גדולה כי התגובות נהדרות וממה שאני ציפיתי העונה נהדרת, מצחיקה נורא ואנשים מכל עבר מודים לנו. זכות גדולה. מצד שני, לא פשוט לקבל את העובדה שזהו נגמר, הייתה חוויה מדהימה", היא אומרת.

הייתם ממשיכים לעונה נוספת אם תהיה?

גל זייד: "זה תלוי באדיר בעיקר. זה לא אנחנו לדבר על זה. אני מאמין שתהיה עונה נוספת".

דקלה הדר: "אני נאחזת באמונה הזו, כמו שאמרתי שאני נאחזת בזה שאדיר כל הזמן אומר 'חבר'ה זו עונה סופית בהחלט, בינתיים' - אז אני נאחזת ב'בינתיים', שהוא תמיד דואג לציין".

יש לכם פרויקטים עתידיים שתרצו לשתף?

הדר: "אני עובדת המון בתיאטרון, יש לי מופע שמתקשר לפסטיבל הגאווה שהולך להיות מופע להט"בי שנקרא Less is More. אתם יכולים לבוא לצפות בקפה התיאטרון בקאמרי. אשמח לראות אתכם שם. אני כתבתי ביחד עם חמש בנות מופלאות שאחת מהן היא בת הזוג שלי. במיוחד לחודש הגאווה, ולא רק ללסביות או אנשים להט"בים, לכלל האוכלוסייה".

ערוץ 14 השיקו מגזין מיוחד ועל השער שלו מופיעה מחאה נגד הקהילה הגאה, דבר שעורר סערה גדולה בתעשייה במיוחד רגע לפני חודש הגאווה. מה דעתכם על זה?

הדר: "צר לי על זה. אני מאחלת לכולנו להיות אנשים הרבה יותר חומלים ומאפשרים. להיות עם מה ששונה ממני, זה לא אומר שזה פחות טוב, יותר טוב - כל התקופה האחרונה עם הקורונה, חיסונים, לא חיסונים, ימין, שמאל, כל הדעות. אנשים כל כך נחרצים עם הדעות שלהם ואני אומרת: 'חבר'ה תרגעו, זו רק דעה. זו לא עובדה. בואו נקבל אחד את השני כמו שאנחנו. בואו נהיה בני אדם".

גיה באר גורביץ'. נמרוד סונדרס
"הדמות היא חלק ממני, לא יכולה להיפרד ממנה". גיה באר גורביץ/נמרוד סונדרס

גיה באר גורביץ, המגלמת את אנאלי, סיפרה לוואלה! כי קשה לה להיפרד מהדמות עם סיום העונה. "התחושות מעורבות, לא בא לי שזה ייגמר. הייתה עונה מדהימה וקורעת מצחוק. אני מקבלת מלא תגובות ברחוב: 'אנאלי מה עם בגין, מה עם גולדה', כל הזמן מגיבים לי וזה כיף", היא אומרת. "היא חלק ממני, אני לא יכולה להיפרד ממנה, אני אוהבת אותה יותר מדי".

מה היה הפרק האהוב עלייך?

"הפרק של הלידה, עם כולן באוטו ושאני צועקת ובסוף יולדת באוהל בדואי".

ומה הדבר הבא אחרי 'צומת מילר'?

"אנחנו חוזרים לעונה חדשה של 'אבא מטפלת', הסדרה עם יובל סמו בניקולדיאון, ועונה חדשה - עונה 20 - ל'ארץ נהדרת'. יש לי קצת חופש, ילדתי לא מזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully