וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תודה ישראל ששלחת את האייקון הזה": כך מגיבים בעולם על הבחירה בנועה קירל לאירוויזיון

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 9:43

אחרי שבעה אירוויזיונים רצופים שבהם הנציג הישראלי נבחר בתחרות כישרונות צעירים, ניצחון אדיר אחד וכמה הצלחות בינוניות ומטה, ישראל שולחת אמנית עם רקורד מוכח. התגובות של חובבי התחרות מרחבי העולם לא בוששו להגיע, ורובן המכריע חיוביות

מיכאל בן דוד בחזרה לקראת חצי הגמר השני של האירוויזיון בטורינו, איטליה, 11 במאי 2022/יניב דורנבוש

פצצה הוטלה אתמול על אתרי החדשות בישראל. לא, לא עדותה המתמשכת של הדס קליין, גם לא איחודים ופיצולים פוליטיים שיעשו מהפך בבחירות. נועה קירל, כנראה כוכבת הפופ הגדולה ביותר שיש לישראל להציע היום, נבחרה ללבוש כחול לבן ולייצג את ישראל על במת הזמר הגדולה ביותר ביקום כולו, ואין אחד או אחת שאין להם דעה בנושא. אחרי שבעה אירוויזיונים רצופים שבהם הנציג הישראלי נבחר בתחרות כישרונות צעירים, ניצחון אדיר אחד, כמה הצלחות בינוניות ומטה, כישלון היסטורי על אדמת תל אביב ועוד כישלון באירוויזיון האחרון, סוף סוף ישראל שולחת אמנית עם רקורד מוכח.

באתר האירוויזיון הגרמני הרשמי כתבו: "אפילו לא ברור באיזו מדינה תתקיים אירוויזיון 2023, אבל המדינה הראשונה כבר הציגה את המועמד שלה: הזמרת נועה קירל מייצגת את ישראל". באתר חובבי האירוויזיון הפופולרי ביותר Wiwibloggs כתבו על קירל: "אייקון הפופ הישראלי בת ה-21 היא כנראה השם הגדול ביותר בסצנת המוזיקה הישראלית. במהלך השנים האחרונות, 12 סינגלים שונים הגיעו אל שני המקומות הראשונים במצעד הישראלי, וצברו למעלה מ-550 מיליון צפיות ביוטיוב. קירל ידועה כזמרת, שחקנית ורקדנית, והיא בהחלט מה שמכנים איום משולש".

נועה קירל. ערן לוי,
ייתכן מאוד שהמזל של ישראל באירוויזיון יתהפך". נועה קירל/ערן לוי

"ישראל חוזרת למקומה הטבעי - גמר האירוויזיון"

ואיך הגיבו גולשי האתר? קולין כתב "אני בטוח שההצלחה האדירה שלה היא תוצאה של כישרון ומאמץ. אני מקווה שיתנו לה לעשות את שלה, ולא ילחצו עליה לקבל נוסחת אירוויזיון של הוועדה. אם היא תביא את ה-A game שלה, אני יכול לראות אותה מצליחה מאוד. ברוכה הבאה לאירוויזיון נועה, ובהצלחה, ישראל!". איישה הוסיפה: "תודה ישראל ששלחת את האייקון הזה, מקווה לראות אותך בחזרה בגמר - היכן שאת שייכת!".

דן הגיב בעמוד הפייסבוק של האתר וכתב: "ביקרתי בישראל בחודש שעבר וגיליתי את המוזיקה שלה. אני אוהב את זה, עם שיר טוב היא תצליח מאוד באירוויזיון". גם אפרים גרסיה קרספו מספרד תומך בנועה: "הרגע נתקלתי בכמה שירים שלה לפני כמה שבועות (תודה להמלצות Spotify). ייתכן מאוד שהמזל של ישראל באירוויזיון יתהפך".

ויש לנועה גם מעריץ ותיק מפולין, ג'ייק פוטרז'בסקי, שכתב: "OMG, אני אצביע עבורה, עקבתי אחריה עוד לפני שהיא הפכה לכל כך פופולרית". לא קשה למצוא תגובות של חובבים מהעולם שכבר שואלים אם תל אביב מוכנה לארח את האירוויזיון ב-2024, חמש שנים בלבד לאחר האירוויזיון האחרון שהתקיים בעיר, או שמא דווקא ירושלים תצליח להתגבר על שמירת השבת ולאפשר את החזרה הגנרלית שמתקיימת בליל שבת.

עוד בוואלה!

לא צריך להזמין לה אמבולנס: לנועה קירל יש בעיקר מה להרוויח מהאירוויזיון

לכתבה המלאה
נועה קירל. דניאל סיני,
"כוכבת אירוויזיון אמיתית בהתהוות". נועה קירל/דניאל סיני

עדיין אין שיר, אבל ביוטיוב כבר עפים

אחת הפעולות הנפוצות בקרב חובבי האירוויזיון היא ברגע ששיר אירוויזיון יוצא לאוויר העולם, הם מתחילים לקטול אותו באכזריות או לפזר אהבה ברמה שלא ניתן לקבל מאף אחד אחר. הפעם מדובר רק בשם הזמרת ועדיין לא בשיר כמובן, אך חובבי התחרות כבר התלבשו על שירים של קירל וגם שם הם מרעיפים עליה אהבה.

כך למשל, תגובות רבות פורסמו אתמול לקליפ של Though About That שיצא לפני חמישה חודשים. "בהצלחה לישראל באירוויזיון בשנה הבאה!! היא תעשה הופעה מדהימה ללא ספק", כותבת jooseemii. "ממש אוהב את זה, אני בטוח שהשיר שלה לאירוויזיון יהיה אפילו טוב יותר. בהצלחה מליטא", מוסיף נאקליס. ו"מעולם לא שמעתי על נועה עד עכשיו. שמעתי שהיא תייצג את ישראל באירוויזיון 2023, זה שיר טוב מאוד, יש לי ציפיות גבוהות", כותב אדריאן.

מייקל סמית' מבריטניה מפרגן גם הוא עם "כל כך הרבה אנרגיה! כוכבת אירוויזיון אמיתית בהתהוות. מאחל לך הרבה הצלחה". חובב מספרד הוסיף, "בהצלחה באירוויזיון, לא שמעתי עלייך, אבל השיר נשמע מאוד תופס ושמח. אנחנו צריכים את זה בזמנים מאתגרים אלה!". ואוונגליה מיוון התרגשה: "בהצלחה באירוויזיון, בטוח אצביע לך! אני מאזינה למוזיקה שלך כבר שנים".

ויש גם כמה נציגים מאנטישמיה

כמובן שיהיה זה שקר להגיד לכם ש-100% מהתגובות אוהדות, אבל גם אלה שמנסים להוריד מתקשים לעשות זאת. כך למשל ארן, טורקי-גרמני, צייץ בטוויטר שלו שהוא שונא את הממשלה הישראלית בכל ליבו ושהבחירה בנועה אינה הוגנת, כי השיר שלה יהיה לוהט והוא ייאלץ לאהוב אותו.

אדאן מספרד, שבפרופיל הטוויטר שלו מופיע הדגל הפלסטיני, השיב לו: "ממש כולנו", והביע תקווה שהיא לא תסיים כמו נציגת מלטה בשנה שעברה עם התרסקות בגמר. נטליה מפולין התחברה עוד פחות וביקשה מישראל לפרוש מהתחרות: "אנחנו לא צריכים מדינת אפרטהייד בתחרות". ישראלים שהגיעו לעמוד הטוויטר שלה לא חסכו ממנה את לשון שבטם, אך היא לא התרשמה מהם במיוחד.

אף מבצע צבאי לא יהרוס שיר טוב

אז האם נועה באמת צריכה לפחד מהביקורת שתגיע או ממבצע צבאי בעזה רגע לפני התחרות שיהרוס לה הכל? במילה אחת: לא. בשתי מילים: ממש לא. רוצים יותר? הנה: אם לנועה קירל יהיה שיר מצוין וסוחף שיכבוש את צמרת טבלאות ההימורים ויזכה לאהדת החובבים והעיתונאים, גם מבצע צבאי לא יצליח לחרב את ההצלחה. קירל תזכה לאהבת הקהל בארץ שיגיד מיד שזו הסיבה שהיא לא הצליחה וירעיף עליה אהבה בכל מקרה.

בנוסף, קירל רוצה קריירה בין-לאומית, וקריירה כזו מלווה כל הזמן בביקורת על היותך מישראל, גם אם לא תשתתפי בתחרות, אולי תוכלי לבקש מגל גדות כמה טיפים בנושא. קירל כבר זמרת מנוסה עם קילומטרז' גדול למרות גילה הצעיר באופן מעורר קנאה ממש, והצוות שעומד מאחוריה יכול להכין אותה לכל ריאיון, לענות על כל שאלה, אבל הכי חשוב - לסתום לכולם את הפה עם שיר מפציץ ובימוי שיפיל לנו את הלסת. יש לנו רק בקשה אחת מנועה - Please Don't Suck. ב-2023 יש לישראל את כל הרכיבים לסערה המושלמת ואולי כדאי שנתחיל לשנן: אומרים דוז פואה, נועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully