וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": בסדר שרין, הבנו את הפתולוגיה שלך - את רוצה רק את הבלתי מושג

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 10:29

אף אחד לא מאמין להתאהבות של משה בשרין, אבל אני נשארת פתוחה לאופציה שזה אמיתי. ולו רק בגלל שאם הוא משחק - הוא השחקן הישראלי הכי טוב בכל הזמנים. הקטע של שרין ברור. תהיי רווקה תל אביבית מגניבה לאיזה שנתיים ותשחררי אותנו מהשיחות המשעממות האלה

האח הגדול, מרגי/צילום: רשת 13

אז מי יותר חתיך? עמוס תמם, אביב אלוש, מרגי או עידן עמדי? זו הייתה השיחה הכי מעניינת שהתנהלה בבית "האח הגדול" בפרק ההדחה, שהבטיח גדולות ונצורות ובסוף שחרר אותנו מדנה, שזה למעשה לא נחשב הדחה בכלל, כי למי אכפת?

למעשה ההדחה הזאת השאירה את הבית בדיוק כפי שהיה כשהיא בתוכו, כי בואו - דנה, שהפרק הייתה הפעם הראשונה שבה ראיתי אותה עושה משהו שמוכיח שהיא אנושית, לא עניינה אף אחד. מסכנה, נכנסה לריב על התור במקלחות, וכל מי שעמד להגנתה הייתה בר, אחת הדמויות האהובות עלי, ולו רק בגלל שהרסטינג ביץ' פייס שלה הוא הדבר הכי טוב שראיתי כבר הרבה שנים.

אז דנה דיברה בהיגיון - כי בינינו, לרוץ למקלחת זה באמת דבילי וילדותי, ועדיף לעשות רשימה. אבל תנסו להגיד לריוואה משהו שהיא לא רוצה לשמוע, נראה אתכם לא בוכים אחר כך. הבעיה היא שכשדנה בוכה, דמעותיה נקוות מעל השפה העליונה שלה, שהיא הרי טראסה קטנה (אמיתי, מי שעשה לה את השפתיים צריך לחשב מסלול קריירה מחדש).

דוד מבשל, האח הגדול 7 באוגוסט 2022. רשת 13, צילום מסך
נטול אינטליגנציה חברתית. דוד מבשל, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

ואם כבר מדברים על הדחות שלא נרגיש שקרו, כמעט כל הכניסה השנייה - דוד, ליה, דרור ודנה, יכולים מבחינתי להסתובב ולצאת כמו שנכנסו, וזה לא יוסיף נרטיב, לא יוריד נרטיב או ישנה משהו בבית, מלבד ריבי תקציב שייגרעו מהם שמונה טון של קמח. בואנה, הדוד הזה. איזה איש אטום ונטול אינטליגנציה חברתית, וכמה אובססיבי על התבשילים המוזרים האלה שהוא מכין.

מצד אחד הוא משתמש בכל מוצר בהישג יד ללא כל אבחנה ומשליך אותו למים מהולים באבקת מרק, ומצד שני הוא משתמש בכל דבר שהוא מוצא, כולל עצמות של עוף, שכידוע אינן עשירות בטעם או מח עצם, כאילו אנחנו בתקופת הצנע. טוב שחדר הכביסה היה סגור כשהלה הכין את התבשיל מעורר התיאבון "מים אדומים שחתיכות פרגית צפות עליהם כחרצפים", אחרת היה מכניס לשם בטעות את החוטיני של טליה, ועוד ביום הולדת שלה.

עוד בוואלה!

"אני רוכב על גל ההצלחה בשמחה. אם אתעייף, בטוח אמצא לי חוף אחר"

לכתבה המלאה
האח הגדול 7 באוגוסט 2022. רשת 13, צילום מסך
הבית נשאר כשהיה. דנה, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13
האח הגדול 7 באוגוסט 2022. רשת 13, צילום מסך
רסטינג ביץ' פייס. בר משמאל, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

לטליה ושחף, שחוגגים ימי הולדת סמוכים עכשיו, היה גל של חשבון נפש. מסתבר שגילו של שחף מופלג מכדי לריב על קציצות בבית "האח הגדול", כמו שטרחה מרינה לציין בלי שאף אחד שאל אותה. האמירה הזכירה לשחף שאינו מושלם למרות שהוא הכי מנסה להיות, כי מסתבר שמרינה נזהרת ממנו עכשיו, אחרי שהבינה שהוא מסוגל להתעצבן. השיחה המיותרת הזאת הביאה עלינו גל של חפירות שחף קלאסיות. עצם העובדה שזה יצא מהפה של מרינה שלא אומרת דבר טעם עם אקדח לרכה, ושאין לה שום בעיה להיות חברה של שאר פקעות העצבים בבית - קאזם, בר וריוואה - לא שינתה את הצורך שלו לנצל את ההזדמנות לעסוק עוד קצת בעצמו. במקום להבין שהוא מדבר עם דמות מצוירת שקמה לתחייה, הוא משום מה החליט להקשיב לה, להיעלב ממנה, ולעשות פולו עם שרין - האישה שלו בבית.

אני אוהבת את שחף - הוא בחור טוב, עם מלא פוטנציאל, לו רק ישמוט כתפוח אדמה לוהט את ההתחסדות הזאת שגורמת לו לשפוט את עצמו בכזאת חומרה - אני לא לגמרי מאמינה לו כשהוא מחמיר עם עצמו - יש לכל פעם כזו איזה ניחוח של התעסקות יתרה בעצמו, כזו שאני רואה אצל הרבה גברים בגילאים האלה. הם חושבים שאם הם לא יוציאו את הראש מהתחת של עצמם זה יהפוך אותם למורכבים ומעניינים יותר. ובכן, זה לא, והייתי רוצה לראות את שחף משחרר קצת ומתייחס לעצמו בקצת פחות רצינות.

האח הגדול 7 באוגוסט 2022. רשת 13, צילום מסך
רגעים של כן. משה וטליה, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

אם כבר מדברים על מורכבות, הדייר שהכי מוצא חן בעיני מהכניסה השנייה הוא דווקא משה. תקשיבו, אני יודעת שאף אחד לא מאמין להתאהבות הזו שלו בשרין, אבל אני נשארת פתוחה לאופציה שזה אמיתי. ולו רק בגלל שאם הוא משחק - הוא השחקן הישראלי הכי טוב בכל הזמנים, ובמקרה הזה שמישהו ילהק אותו ל"מנייאכ", או לחילופין יבשר לו שצפויה לו קריירה עתידית מדהימה בפריים-טיים עם חיים אתגר.

לא יודעת מה להגיד לכם, אותי הוא קצת שכנע. אם להאמין לו, כרגע הוא קצת מאוכזב כי שרין אמרה לו שהיא רוצה ידידות, אבל מכבד את החלטתה למרות שהיא מעציבה אותו. שרין, לעומת זאת, עדיין באשליה שאם היא תמשיך לשחק את המשחק שלה עם משה זה יגרום לשחף להבין שהיא האישה של חייו (זה לא, כי בתוך כל ההתעסקות העצמית אין מקום לאישה בחייו של שחף), אבל השמועה שהגיעה אליה, לפיה משה כבר לא מעוניין, הציתה מחדש את ההתעניינות שלה בו. עכשיו היא אומרת לכל מי שמוכן לשמוע, שלפעמים יש לה "רגעים של כן".

באמת, שרין? יש לך רגעים של כן? הבנו את הפתולוגיה שלך - את רוצה רק את הבלתי מושג, אז יאללה, תהיי רווקה תל אביבית מגניבה לאיזה שנתיים, אולי אפילו רווקה תל אביבית עם כסף, ותשחררי אותנו מהשיחות המשעממות האלה, כי זה מתחיל להימאס. אמנם כלום לא מאוס יותר מריבים על קמח ותורים למקלחת, אבל אם משה ושרין לא קורה, אז בואו ניתן קצת יותר זמן מסך ליחסים שבאמת יש להם סיכוי בבית הזה - טליה ושחף. הגילאים מתאימים, המזלות זהים, יש משיכה ושניהם מנסים בכל כוחם להיות אציליים וקדושים - למה זה לא מתקדם לשום מקום?

האח הגדול 7 באוגוסט 2022. רשת 13, צילום מסך
צמרמורת בבטן התחתונה. טליה, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

מה עם איזו משימה סודית משותפת שתקרב ביניהם? ידעתם לעשות את זה ממש טוב עם דיאן ונתנאל, בשביל שרין הכנסתם במיוחד מישהו לתוך הבית - איזו סיבה יש לכם להפסיק עכשיו? קדימה, מהר, כי בינתיים נראה שטליה תפסה מרחק משחף, ואפילו התעצבנה עליו כמה פעמים. הוא כנראה מזכיר לה את עצמה יותר מדי. בנוסף, מסתבר שדווקא מרגי עושה לה צמרמורת בבטן התחתונה.

לירן לא מסכימה איתה - היא חושבת שעידן עמדי הכי שווה כי הוא נראה "כמו אחד שידביק אותי לקיר". אני למדה מזה שבעוד לירן זקוקה לגבר שיוריד מעליה את הנטל של הצורך להיות תמיד החזקה, טליה זקוקה למישהו שירגש אותה, שזה כנראה אומר שהוא צריך להיות נערץ על ידי המוני נשים אחרות כדי להפוך את הכיבוש שלו ליוקרתי יותר (ויכול להיות שזה יקרה כשהיא תצא מהבית - היה שם וואחד מבט ביניהם) ובקשר לוויכוח שלהן - ברור שעמוס תמם. אין בכלל שאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully